Warning message

Unable to retrieve https://www.instagram.com/p/B57GmiqgHY4/?utm_source=ig_embed at this time, please check again later.
toixografia diavasma vivlio
«Τόσα πολλά βιβλία, τόσο λίγος χρόνος»...

«Τόσα πολλά βιβλία, τόσο λίγος χρόνος». Αυτή είναι η λεζάντα που συνοδεύει μία μοναδική τοιχογραφία στο Μεταξουργείο, στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου 2.

Πρόκειται για έργο του καλλιτέχνη SimpleG, ο οποίος τιμά τον κόσμο της ανάγνωσης και των βιβλίων, με αφορμή το Petit Paris d‘Athènes 2019, την ετήσια γιορτή Τέχνης και Πολιτισμού στο κέντρο της Αθήνας.

Δείτε την τοιχογραφία και την ανάρτηση στο Instagram:

https://www.instagram.com/p/B57GmiqgHY4/?utm_source=ig_embed

Ο SimpleG ζει στην Αθήνα και φοιτά στην Σχολή Καλών Τεχνών. Ασχολείται με τα murals από το 2009. Έργα του βρίσκει κανείς σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Έχει πραγματοποιήσει πολλές σόλο και ομαδικές εκθέσεις, από το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο μέχρι το Χαμόγελο του Παιδιού, έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ ανά τον κόσμο όπως τα Street Art City (Γαλλία), Gargar (Ισπανία), Add More Colors (Μάλτα) και Stray Art Syros (Έλλάδα).

Επίσης συνεργάζεται με εταιρίες, φεστιβάλ και οργανισμούς όπως η WWF και η Κιβωτός του Κόσμου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivi71120181203.jpg
Εκπαιδευτικοί για αξιολόγηση: «Δεν θα κάνουμε τη χάρη στο ΥΠΑΙΘ να υποχωρήσουμε»
«Αν δεν ακολουθήσουμε το δύσκολο δρόμο θα βρεθούμε αντιμέτωποι με το αδιανόητο, τονίζουν οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση
Εκπαιδευτικοί για αξιολόγηση: «Δεν θα κάνουμε τη χάρη στο ΥΠΑΙΘ να υποχωρήσουμε»