Thumbnail
Συνάντηση με τον πρωθυπουργό είχε ο μικρός Αφγανός, μαθητής στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης

Ο μικρός Αμίρ, πρόσφυγας από το Αφγανιστάν, απασχόλησε έντονα την επικαιρότητα, καθώς αν και κληρώθηκε για να παρελάσει κρατώντας τη σημαία του 6ου Δημοτικού Σχολείου Δάφνης, για λόγους που δεν έγιναν ξεκάθαροι η διεύθυνση του σχολείου του αφαίρεσε τη σημαία και κράτησε την ταμπέλα του σχολείου.

Στον απόηχο αυτού του περιστατικού και ύστερα από την έκταση που έλαβε το γεγονός, ομάδα φασιστών επιτέθηκε βίαια με πέτρε στο σπίτι του μικρού μαθητή.

Ο Αλέξης Τσίπρας είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον μικρό μαθητή από την Παρασκευή (1/11) ενώ σήμερα έγινε και επίσκεψη στο πρωθυπουργικό μέγαρο, παρουσία και του υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιάννη Μουζάλα.

Ο πρωθυπουργός επεφύλασσε ένα δώρο-έκπληξη για τον μικρό Αμίρ. Τού χάρισε την ελληνική σημαία λέγοντας του μιας και δεν σου δώσανε την ελληνική σημαία, θα σου κάνω εγώ μια δώρο. Όπως έγραψε μάλιστα λίγο αργότερα στο λογαριασμό του στο twitter:«Κάποιοι στέρησαν από τον Αμίρ την τιμή να κρατήσει την σημαία μας. Σήμερα του την έδωσα για να θυμάται και να τιμά τις αρχές & τις αξίες μας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αυτή την ελληνική λέξη μόνο ένας στους δέκα την λέει και την γράφει σωστά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

iep ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
ΙΕΠ: Παράταση αιτήσεων για το μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών»
Παράταση προθεσμίας αιτήσεων για την εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών»
ΙΕΠ: Παράταση αιτήσεων για το μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών»