Thumbnail
Τα συγχαρητήριά της  έστειλε στον ελληνικό λαό

Τα συγχαρητήριά της στον ελληνικό λαό για τη μαζική απόρριψη των προτάσεων των δανειστών της και νέων μέτρων λιτότητας έστειλε η πρόεδρος της Αργεντινής, Κριστίνα Κίρχνερ.

"Ελλάδα: απόλυτη νίκη της δημοκρατίας και της αξιοπρέπειας", έγραψε σε μήνυμά της στο Facebook μετά το δημοψήφισμα της Κυριακής εκφράζοντας "εκ μέρους του λαού και της κυβέρνησης της Αργεντινής όλη την αλληλεγγύη μας στον γενναίο ελληνικό λαό και τους ηγέτες του".

Συμπλήρωσε ότι "ο ελληνικός λαός είπε ΟΧΙ στις αδύνατες και ταπεινωτικές συνθήκες που ισχυρίζονται ότι του επιβάλλουν για την αναδιάρθρωση του εξωτερικού χρέους του".

"Εμείς, οι Αργεντινοί, ξέρουμε περί τίνος πρόκειται. Ας ελπίσουμε ότι η Ευρώπη και οι ηγέτες της θα καταλάβουν το μήνυμα της κάλπης. Δεν είναι δυνατόν να απαιτείται από κανέναν να υπογράψει τη ληξιαρχική πράξη θανάτου του", πρόσθεσε.

Η Αργεντινή είχε κηρύξει το 2001 τη μεγαλύτερη στάση πληρωμών στα χρονικά, ύψους σχεδόν 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ στη χώρα σοβούσε πρωτοφανής οικονομική, κοινωνική και πολιτική κρίση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πιερρακάκης-Μητσοτάκης
ΕΛΜΕ Ημαθίας: Η επίσκεψη του Πρωθυπουργού προμήνυμα για κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και «ψηφιακή λειτουργία» τους
«Γονείς, κηδεμόνες, μαθήτριες/ες και εκπαιδευτικοί είμαστε ανυποχώρητοι/ες μπροστά στην ανάγκη για ποιοτική, αποκλειστικά δια ζώσης εκπαίδευση, που...
ΕΛΜΕ Ημαθίας: Η επίσκεψη του Πρωθυπουργού προμήνυμα για κλείσιμο και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και «ψηφιακή λειτουργία» τους