Thumbnail
Πως θα προστατευθείτε

Νέος ιός στο Facebook διαδίδεται αστραπιαία στο εν λόγω κοινωνικό δίκτυο. Ο ιός βρίσκεται σε αρχείο το φαίνεται σε μορφή ενός υποτιθέμενου βίντεο. 

Δύο τρόποι μετάδοσης του Ιού

1) Οι χρήστες του Facebook ειδοποιούνται πως ένας φίλος τους τους έχει προσθέσει σε δημοσίευση που περιέχεται το εν λόγω βίντεο και αν κλικάρουν "κολλάνε¨ τον ιό

2) Ο ιός μεταφέρεται με το αρχείο μέσω προσωπικών μηνυμάτων, στον βαθμό που ανοιχτούν

Όσοι έχουν μολυνθεί από τον ιό αυτό θα πρέπει να αλλάξουν τον κωδικό πρόσβασής τους στο Facebook, να καθαρίσουν την προσωρινή μνήμη όλων των browsers του υπολογιστή τους (history, cookies, temporary files, κλπ) και να βάλουν σε λειτουργία το "σκανάρισμα" του antivirus τους

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes_02
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
Οδηγίες για την έκδοση του Δελτίου Εξεταζομένου των Πανελληνίων εξετάσεων ΕΠΑΛ 2024 - Τι προβλέπεται για τους υποψήφιους με το 10%
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
νηπιαγωγειο
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις
Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπιζουν τα Νηπιαγωγεία της περιοχής, κωδικοποίησε στο κείμενο - υπόμνημα που ακολουθεί ο Α' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε...
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις