Β. Διγαλάκης: Η καινοτομία είναι μονόδρομος για τη χώρα μας
“Η καινοτομία, που είναι γοητευτική, γιατί συνδυάζει δημιουργικότητα και ανατρεπτική αντίληψη στην προσέγγιση και την επίλυση προβλημάτων, αποτελεί μονόδρομο για τη χώρα μας”, επισήμανε ο κ. Διγαλάκης κατά τη διάρκεια της τελετής λήξης και απονομής βραβείων του Διαγωνισμού Καινοτομίας “2020 Startup Competition”, που διοργάνωσε το MIT Enterprise Forum Greece

“Η διαμόρφωση φιλικού, για την καινοτομία, περιβάλλοντος στα πανεπιστήμιά μας θα τους επιτρέψει να λειτουργήσουν ως πυρήνες για την παραγωγή και μετάδοση της γνώσης, αλλά και για τη μεταφορά υψηλής τεχνολογίας στην παραγωγική οικονομία, συμβάλλοντας καίρια στην πρόοδο της χώρας”, τόνισε ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Βασίλης Διγαλάκης, κατά τη διάρκεια της τελετής λήξης και απονομής βραβείων του Διαγωνισμού Καινοτομίας “2020 Startup Competition”, που διοργάνωσε το MIT Enterprise Forum Greece (MITEF Greece), την Πέμπτη 16 Ιουλίου.

Ο διαγωνισμός, ο οποίος στοχεύει στην ανάπτυξη, την ποιοτική αναβάθμιση και την προώθηση ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων στον τομέα της τεχνολογίας, διενεργήθηκε για 6η συνεχή χρονιά στην Ελλάδα και ακολουθεί τα πρότυπα αντίστοιχων διαγωνισμών που πραγματοποιεί το MIT Enterprise Forum στις Η.Π.Α. και σε άλλες χώρες.

“Η καινοτομία, που είναι γοητευτική, γιατί συνδυάζει δημιουργικότητα και ανατρεπτική αντίληψη στην προσέγγιση και την επίλυση προβλημάτων, αποτελεί μονόδρομο για τη χώρα μας”, επισήμανε ο κ. Διγαλάκης και υπογράμμισε ότι η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη “δίνει τη δυνατότητα στην καινοτομία και τις πρωτοποριακές ιδέες να ορίσουν με νέους όρους το επιχειρηματικό τοπίο και να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες για όποιον κατέχει τη γνώση και την υψηλή κατάρτιση”.

Σημείωσε, μάλιστα, ότι οι επιδόσεις της χώρας μας ως προς τον δείκτη καινοτομίας παρουσιάζουν σαφή ανοδική τάση την τελευταία επταετία, ωστόσο “μένουν πολλά ακόμα να γίνουν για να καλύψουμε τη διαφορά που μας χωρίζει από άλλες χώρες της Ευρώπης, οι οποίες διακρίνονται σε αυτόν τον τομέα”.

Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων περιέγραψε το πλαίσιο για την προώθηση της καινοτομίας στα ελληνικά πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, λέγοντας ότι “οφείλουμε να αξιοποιήσουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα -μεταξύ των οποίων η σημαντική διαθεσιμότητα καταρτισμένου επιστημονικού προσωπικού, το υψηλό επίπεδο των ερευνητικών μας κέντρων και η παγκόσμια αξιοπιστία των ελληνικών επιστημονικών δημοσιεύσεων- και να επικεντρωθούμε στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και στον εκσυγχρονισμό της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης”.

Ο κ. Διγαλάκης συνεχάρη τους διακριθέντες και τους διοργανωτές του διαγωνισμού και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η “εκκόλαψη” ενός συστήματος καινοτομίας, με τη συμμετοχή πανεπιστημίων, ερευνητικών ιδρυμάτων, επιχειρήσεων και κεντρικού κράτους “θα συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός εναλλακτικού οικονομικού παραγωγικού μοντέλου, βασισμένου στην τεχνολογία και την καινοτομία, το οποίο, εκτός των σημαντικών οικονομικών πόρων που θα αποφέρει, θα λειτουργήσει και ως ανάχωμα για την αντιστροφή του brain drain”.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

grammiko
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
«Οι μόνοι που έχουν όφελος και συμφέρον από την αδικία αυτή είναι οι ιδιωτικές σχολές των ίδιων ειδικοτήτων οι οποίες υποδέχονται υψηλού επιπέδου...
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
ΑΜΕΑ
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση
ΑΣΕ: Ο μεγάλος “απών” από τα δύο Σχέδια Δράσης για τα Άτομα με Αναπηρία είναι οι μαθητές που φοιτούν στα ειδικά σχολεία.
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση