Thumbnail
Διευκρινίσεις επί της υπ' αριθμ. 50025/19-9-18 κ.υ.α. "Μεταφορά μαθητών δημοσίων σχολείων από τις Περιφέρειες"

Κατόπιν ερωτημάτων που έχουν τεθεί στο Υπουργείο μας, σχετικά με τη μεταφορά μαθητών έπειτα από τη δημοσίευση της υπ’ αριθμ. 50025/19-9-2018 ΚΥΑ με Α.Δ.Α.: 6ΛΩΑ465ΧΘ7-Ρ37 στις 26-9-2018 (ΦΕΚ Β’ 4217), σας ενημερώνουμε για τα εξής:

1. Δικαιούμενοι μεταφοράς - χιλιομετρικές αποστάσεις

α) Στο άρθρο 1 περιγράφεται ο γενικός κανόνας με τον οποίο προσδιορίζονται οι δικαιούμενοι μεταφοράς μαθητές και οι τρόποι μεταφοράς τους, λαμβάνοντας υπόψη την ελάχιστη απόσταση της κατοικίας του μαθητή από τη σχολική μονάδα και την εκπαιδευτική βαθμίδα. Κατά τον υπολογισμό της απόστασης κατοικίας μαθητή – σχολικής μονάδας, λαμβάνεται υπόψη η συντομότερη και ασφαλέστερη ενδεδειγμένη πεζή διαδρομή του τόπου κατοικίας των μαθητών από την είσοδο της σχολικής μονάδας στην οποία φοιτούν.

Η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή, προκειμένου να υπολογιστεί η απόσταση αυτής από τη σχολική μονάδα, πιστοποιείται με προσκόμιση λογαριασμού κοινής ωφέλειας (ηλεκτροδότησης, ύδρευσης, φυσικού αερίου, σταθερής τηλεφωνίας) ή τελευταίο εκκαθαριστικό στο όνομα του κηδεμόνα του μαθητή ή του κατά νόμο επιτρόπου αυτού. Υπεύθυνες δηλώσεις φιλοξενίας δεν γίνονται δεκτές.

β) Στα όρια των χιλιομετρικών αποστάσεων της περίπτωσης Β του άρθρου 1 για μεταφορά μαθητών με δημόσια σύμβαση υπηρεσιών και στην υποπερίπτωση α. στα 1200 μέτρα για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφέρεται η φράση «κατ’ ελάχιστον μέχρι την Β’ Τάξη του Δημοτικού».

Με τη φράση αυτή εννοείται ότι οι μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μέχρι και την Β΄ τάξη του Δημοτικού, μεταφέρονται για λόγους ασφάλειας, αποκλειστικά με δημόσια σύμβαση υπηρεσιών,ακόμη και αν υφίστανται δημόσια αστική, υπεραστική, δημοτική συγκοινωνία ή είναι διαθέσιμα ίδια μέσα Δήμων και Περιφερειών, ενώ είναι στη διακριτική ευχέρεια των Περιφερειών η μεταφορά μαθητών και των λοιπών τάξεων Π/βάθμιας Εκπαίδευσης μέσω δημόσιας σύμβασης.

Επισημαίνεται ότι στη νέα ΚΥΑ περιλαμβάνονται στους δικαιούμενους δωρεάν μεταφοράς τα νήπια β’ προσχολικής ηλικίας (προνήπια).

γ) Βάσει των διατάξεων του π.δ. 79/2017 (ΦΕΚ Α΄109) και της υπουργικής απόφασης με αριθμ. 10645/ΓΔ4/22.1.2018 (ΦΕΚ Β΄ 120), όπως ισχύουν, γίνεται σαφές ότι οι μαθητές εγγράφονται σε σχολική μονάδα σύμφωνα με τη χωροταξική κατανομή των αρμόδιων Διευθύνσεων Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, εκτός των περιπτώσεων, που για εκπαιδευτικούς λόγους όπως αναφέρονται στην ανωτέρω απόφαση, κρίνεται αναγκαία η μεταφορά του μαθητή σε σχολείο εκτός της προβλεπόμενης χωροταξικής κατανομής.

Δείτε την απόφαση αναλυτικά σε μορφή pdf

4 μόρια στους διορισμούς με ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes_02
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
Οδηγίες για την έκδοση του Δελτίου Εξεταζομένου των Πανελληνίων εξετάσεων ΕΠΑΛ 2024 - Τι προβλέπεται για τους υποψήφιους με το 10%
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
νηπιαγωγειο
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις
Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπιζουν τα Νηπιαγωγεία της περιοχής, κωδικοποίησε στο κείμενο - υπόμνημα που ακολουθεί ο Α' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε...
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις