ζεττα μακρή
«Ο αγώνας και η συμμετοχή σπάει τον φόβο»

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών με σχετική της ανακοίνωση ενημερώνει για όλα όσα συνέβησαν στην συνάντηση της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ (Μακρή, Κατσαρός).

Συγκεκριμένα, από την πλευρά τους οι εκπαιδευτικοί τόνισαν την συνέχεια του αγώνα τους ενάντια στην αξιολόγηση ενώ, το ΥΠΑΙΘΑ «έκανε λόγο για δικαιώματα και ενημέρωση».

«Φυσικά, δεν έλειψαν οι φαιδρότητες περί εκπαιδευτικών που είναι «χαρούμενοι που αξιολογούνται» και Σχολικών Συμβούλων που «είναι ευτυχισμένοι επειδή για πρώτη φορά βοηθούν τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους», οι οποίες μόνο σαν κακόγουστη φάρσα της χθεσινής μέρας μπορούν να σταθούν» , αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Τέλος, η ΑΣΕ καλεί να συσπειρωθεί ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση, ώστε «να υπερασπιστούν την μόρφωση των παιδιών».

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Για μια ακόμη φορά τα ΔΣ της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ έγιναν μάρτυρες ενός προσχηματικού «διαλόγου» από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ (κα Μακρή και κος Κατσαρός). Στις σημερινές (2/4/2024) συναντήσεις δεν γίναμε σοφότεροι. Καταλάβαμε όμως, ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ δεν μπόρεσε να αγνοήσει το μήνυμα των τελευταίων ημερών με το μαζικό ξέσπασμα ενός ολόκληρου κλάδου, που είπε ΩΣ ΕΔΩ – ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Στα πλαίσια την συνάντησης ανακοινώσαμε την απόφασή μας να συνεχίσουμε τον αγώνα ενάντια στην κατηγοριοποίηση του σχολείου και των εκπαιδευτικών. Από την πλευρά του ΥΠΑΙΘΑ αναμασήθηκαν οι γνωστές απειλές, περί του άρθρου 56, για μη δικαίωμα κήρυξης απεργίας, κλπ. Ενώ έγινε προσπάθεια από τον Γ. Γραμματέα να διασκεδάσει τις εντυπώσεις ότι τάχα μου οι τελευταίες απειλητικές εγκύκλιοι του  ίδιου ή άλλων στελεχών εκπαίδευσης, όπως  της ΔΙ.ΠΕ. Δ΄Αθήνας «δεν έχουν σκοπό τον εκφοβισμό αλλά την ενημέρωση»!! Φάνηκε πως το μόνο μέσο που έχει απομείνει στο ΥΠΑΙΘΑ για να επιβάλει τα αντιεκπαιδευτικά του σχέδια είναι η αξιοποίηση του φόβου και της τρομοκρατίας. Δεν έχουν καταλάβει όπως φαίνεται ότι ο κλάδος τους έχει προσπεράσει. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι δεν υπήρξε καμία σαφής απάντηση από την πλευρά του Υπουργείου, για κανένα ερώτημα από τα δεκάδες που ταλανίζουν τους εκπαιδευτικούς, είτε δηλώνοντας αναρμόδιο είτε δηλώνοντας ανέτοιμο (π.χ. νομοσχέδιο για Ειδική Αγωγή)! Ακόμα και στο ζήτημα της αλλαγής του τρόπου διορισμού και του εθνικού απολυτηρίου, η υφυπουργός είπε ότι δεν είναι σε θέση να ανακοινώσει κάτι πιο συγκεκριμένο.

Φυσικά, δεν έλειψαν οι φαιδρότητες περί εκπαιδευτικών που είναι «χαρούμενοι που αξιολογούνται» και Σχολικών Συμβούλων που «είναι ευτυχισμένοι επειδή για πρώτη φορά βοηθούν τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους», οι οποίες μόνο σαν κακόγουστη φάρσα της χθεσινής μέρας μπορούν να σταθούν. Το μόνο αληθές, που ομολόγησε ο Γ Γραμματέας, ήταν ότι λιγότερο από 10% του κλάδου έχει μπει στην διαδικασία της αξιολόγησης (με συμπλήρωση στοιχείων στην πλατφόρμα).

Υπήρξαν στιγμές που έφτασαν ακόμα και στα όρια του κυνισμού με τοποθετήσεις όπως, ότι για τα κενά που υπάρχουν ακόμα και το μήνα Απρίλη,  «φταίνε οι εκπαιδευτικοί που δεν πηγαίνουν στις περιοχές που προσλαμβάνονται» ή πως «οι αναπληρωτές έχουν εργασιακό καθεστώς διαφορετικό άρα δεν μπορούν να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους» π.χ. αναρρωτικές άδειες, μητρότητας, λοχείας κλπ! Ντράπηκε και η ντροπή!

Οι εκπρόσωποι της ΑΣΕ από την πρώτη στιγμή χωρίς περιστροφές, μετέφεραν τον παλμό και τη θέληση του κλάδου: οι πάνω από 10.000 εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν τις τελευταίες μέρες σε όλες τις Γενικές Συνελεύσεις είναι αποφασισμένοι να υπερασπιστούν την παιδαγωγική τους υπόσταση. Ο αγώνας και η συμμετοχή σπάει τον φόβο. Ότι υπάρχει οργή και αγανάκτηση στον κλάδο και η κατάσταση στα σχολεία έχει δυναμιτιστεί από τις ενέργειες του ΥΠΑΙΘΑ. Αποδομήσαμε ταυτόχρονα, με παιδαγωγικά και επιστημονικά επιχειρήματα, το σαθρό οικοδόμημα της ατομικής αξιολόγησης χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός αντίλογος από πλευράς ΥΠΑΙΘΑ. Τέλος, θέσαμε με ξεκάθαρο τρόπο ότι το ΥΠΑΙΘΑ οφείλει εδώ και τώρα να ακούσει τους εκπαιδευτικούς και άμεσα να προχωρήσει στις παρακάτω ενέργειες που αποτελούν το ελάχιστο βήμα καλής θέλησης:

1.            έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων ΟΛΩΝ των δόκιμων εκπαιδευτικών άμεσα χωρίς εκβιασμούς μέσω των διατάξεων του ν. 4823/21

2.            πάγωμα κάθε πλευράς της «αξιολόγησης» - κατηγοριοποίησης και έναρξη ουσιαστικής συζήτησης με τον κλάδο

3.            άμεση καταβολή σε όλους τους εκπαιδευτικούς του δώρου Πάσχα

4.            ανακοίνωση αριθμού μόνιμων διορισμών για τη νέα σχολική χρονιά που θα καλύπτουν τα κενά στα σχολεία και ίδρυση όλων των αναγκαίων οργανικών θέσεων

5.            να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για αποκατάσταση και συντήρηση στα σχολικά κτήρια για να μην παίζουμε μαζί με τα παιδιά μας τις ζωές μας κορώνα – γράμματα καθημερινά

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Η λύση των προβλημάτων μας και η ακύρωση των αντιπαιδαγωγικών σχεδιασμών θα κριθεί στο δρόμο του αγώνα. Η ένταση της πάλης, η ενότητα σε κάθε σχολείο, η υλοποίηση της απεργίας – αποχής  σε όλη την Ελλάδα ενιαία, η απομόνωση από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς όλων αυτών που υπονομεύουν τον αγώνα μας και γίνονται ιμάντας μεταφοράς της κυβερνητικής πολιτικής και τρομοκρατίας μέσα στα σχολεία είναι βασικές προϋποθέσεις νίκης.

Είμαστε σίγουροι ότι η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ γνωρίζουν πολύ καλά και από πρώτο χέρι τη δύναμη του κλάδου που τις τελευταίες μέρες βγήκε στο προσκήνιο, κατέκλυσε τις αίθουσες των Γενικών Συνελεύσεων και αποφάσισε την επαναπροκήρυξη της απεργίας – αποχής από την Ομοσπονδία. Και ας έκανε σήμερα τους ανήξερους! Γνωρίζουν καλά και μετράνε και το πολιτικό κόστος των πράξεων τους.

Προχωράμε χωρίς φόβο αλλά με μέγα πάθος!

Τώρα είναι η ώρα να νιώσουν ακόμα περισσότερο τη δύναμή μας, τη θέλησή μας να υπερασπιστούμε τη μόρφωση των παιδιών μας, την παιδαγωγική μας υπόσταση, τις ζωές μας.

  • Υπογράφουμε όλοι-ες το χαρτί της απεργίας – αποχής μετά τις επαναπροκηρύξεις από ΔΟΕ και ΟΛΜΕ.
  • Η απεργία αποχή είναι σε πλήρη ισχύ.
  • Συνεχίζουμε να παίρνουμε αποφάσεις για απεργία – αποχή από τα Σωματεία, τις Γενικές Συνελεύσεις, τις εκδηλώσεις, τις ενημερώσεις σχολείο το σχολείο.
  • Καλούμε τώρα ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να κηρύξουν 24ωρη απεργία για τις 17 Απρίλη μαζί με τους εργαζόμενους στον Ιδιωτικό τομέα και δεκάδες κλάδους στο Δημόσιο, μετά το νέο «άδειασμα» των εργαζομένων από τις δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥΠ – ΔΙΚΤΥΟ ) στην ΑΔΕΔΥ που μετέφεραν την απεργία στο δημόσιο στις 21/5!!
  • Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας σε κάθε ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ. Γυρίζουμε την πλάτη στις δυνάμεις του φόβου, της υποταγής και της ήττας. Φτιάχνουμε συνδικάτα στο ύψος των αναγκών και των απαιτήσεων μας.

Όλοι και όλες στον αγώνα! Οι τελευταίες μέρες ήταν μόνο η αρχή!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pistopoiisi agglikwn
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
Το πιο εύκολο online Πιστοποιητικό Αγγλικής Γλώσσας επιπέδου Β2,C1,C2 στην Ελλάδα είναι αυτό που προωθεί η goLearn με ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΙΣΧΥ και πλήρη...
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
γονείς
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
Η άδεια χορηγείται στο γονέα−υπάλληλο ανεξάρτητα από το αν ο άλλος γονέας εργάζεται ή όχι
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
alfavita_logo
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
24ωρη απεργία προκήρυξαν για σήμερα οι Ενώσεις των εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ