ekpaideytikos
ΕΛΜΕ Ξάνθης: Ο στόχος της κας Κεραμεως είναι προφανής, να «πουλήσει», για άλλη μια φορά, επικοινωνιακά ένα θέμα προσπαθώντας να βάλει την κοινωνία απέναντι στις/στους «τεμπέληδες» εκπαιδευτικούς δημιουργώντας κοινωνικούς αυτοματισμούς

«Μέσα σε αυτό το πλαίσιο της «αναβάθμισης» εμείς οι εκπαιδευτικοί εξακολουθούμε να διδάσκουμε σε τάξεις των 28 και 29 μαθητριών/ών, με ελλιπείς και ανεπαρκείς υποδομές, να χρησιμοποιούμε σχολικά εγχειρίδια απαρχαιωμένα και ξεπερασμένα, να εφαρμόζουμε προγράμματα σπουδών του προηγούμενου αιώνα, να εργαζόμαστε σε μεγάλο βαθμό μακριά από τις οικογένειές μας και να αμειβόμαστε (ειδικά οι νεοδιόριστοι) με μισθούς που οριακά ξεπερνούν αυτούς του ανειδίκευτου εργάτη»

Αυτά αναφέρει η ΕΛΜΕ Ξάνθης σε κείμενό της για τις πρωτοβουλίες του ΥΠΑΙΘ στην αξιολόγηση και τα πρόασφατα νομοσχέδια για τους εκπαιδευτικούς. Η ΕΛΜΕ τονίζει ότι θα καλέσει πολύ σύντομα σε γενική συνέλευση προκειμένου να ακουστούν όλες οι απόψεις και να προταθούν τρόποι αντιμετώπισης.

Όλη η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης

Μόλις πριν λίγες μέρες το υπουργείο Παιδείας νομοθέτησε μια ακόμη σειρά τροπολογιών για να ενισχύσει τον περίφημο νόμο περί «Αναβάθμισης και ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού έργου» με τις οποίες η Υπουργός δήλωσε περήφανα ότι ξεκινά η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο της «αναβάθμισης» εμείς οι εκπαιδευτικοί εξακολουθούμε να διδάσκουμε σε τάξεις των 28 και 29 μαθητριών/ών, με ελλιπείς και ανεπαρκείς υποδομές, να χρησιμοποιούμε σχολικά εγχειρίδια απαρχαιωμένα και ξεπερασμένα, να εφαρμόζουμε προγράμματα σπουδών του προηγούμενου αιώνα, να εργαζόμαστε σε μεγάλο βαθμό μακριά από τις οικογένειές μας και να αμειβόμαστε (ειδικά οι νεοδιόριστοι) με μισθούς που οριακά ξεπερνούν αυτούς του ανειδίκευτου εργάτη. Ο στόχος της κας Κεραμεως είναι προφανής, να «πουλήσει», για άλλη μια φορά, επικοινωνιακά ένα θέμα προσπαθώντας να βάλει την κοινωνία απέναντι στις/στους «τεμπέληδες» εκπαιδευτικούς δημιουργώντας κοινωνικούς αυτοματισμούς.


Προχωρώντας στο περιεχόμενο της τροπολογίας έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
1) Μάλλον η Ελλάδα δεν είναι ενιαία χώρα, καθώς σε κάποια μέρη θα λειτουργούν τα ΠΕΚΕΣ και οι ΣΣΕ, σε άλλα οι νέοι σχολικοί σύμβουλοι και σε άλλα όλοι μαζί (!!!).
2) Οι αξιολογήτριες/τές (σχολικοί σύμβουλοι, διευθύντριες/ές σχολείων, ΔΔΕ) θα αξιολογούν χωρίς οι ίδιες/οι να έχουν αξιολογηθεί σε μια προσπάθεια δημιουργίας διχασμού στον εκπαιδευτικό κλάδο.
3) Η/Ο αξιολογούμενη/ος, μέσα από μια απίστευτα γραφειοκρατική και ανερμάτιστη διαδικασία, θα έχει το δικαίωμα μεν να υποβάλλει ένσταση επί της κρίσης την οποία όμως θα εξετάζει αυτή/ός που την έκανε (Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει ...)
4) Μία/Ένας νεοδιόριστη/ος θα τιμωρείται, σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης, με μη μονιμοποίηση (αν αυτό δεν είναι τιμωρία, τότε τι είναι;). Όσο για την επιβράβευση.... θα μπορεί να αξιοποιήσει τη θετική αξιολόγηση μετά από κάποια χρόνια όποια/ος θελήσει να καταλάβει θέση διευθυντή εκπαίδευσης (ασχολίαστο...)
Κλείνοντας, θέλουμε να υπενθυμίσουμε την ατελείωτη παραγωγή τροπολογιών επί τροπολογιών της κας Κεραμέως ως απόδειξη της προχειρότητας, της ομολογίας αποτυχίας και της ανικανότητας. Παραδείγματα άφθονα όπως η διαδικασία 9 και πλέον μηνών(!!!) για την τοποθέτηση σχολικών συμβούλων), η επιφανειακή προσέγγιση και η μηδαμινή επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα. Και βέβαια, μέσα σε αυτόν τον νομοθετικό οίστρο, ξέχασε....το υπουργείο να εφαρμόσει τους δικούς του νόμους και να προχωρήσει σε μονιμοποίηση των διορισθέντων εκπαιδευτικών του 2020 που ήδη διανύουν τον τρίτο χρόνο δοκιμαστικής θητείας.
Το σίγουρο είναι ότι η κα Κεραμέως θα είναι περήφανη, καθώς θα έχει προσθέσει ένα ακόμη «έγινε» στη λίστα των εκτελεσθεισών εργασιών της.
Όσο για το επόμενό της βήμα.… δεν είναι δύσκολο να μαντέψουμε. Σε περίπτωση αντίδρασης του κλάδου, θα προσφύγει στα δικαστήρια με τη γνωστή κατάληξη. 

Η ΕΛΜΕ Ξάνθης θα καλέσει πολύ σύντομα σε γενική συνέλευση προκειμένου να ακουστούν όλες οι απόψεις και να προταθούν τρόποι αντιμετώπισης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

blockout
Blockout2024: «Ψηφιακή γκιλοτίνα» για δημόσια πρόσωπα που δεν παίρνουν θέση για τη γενοκτονία της Γάζας
Οι χρήστες μπλοκάρουν διάσημους που δεν έχουν πάρει θέση για τη γενοκτονία στη Γάζα - Τι πυροδότησε το παγκοσμίο κίνημα
Blockout2024: «Ψηφιακή γκιλοτίνα» για δημόσια πρόσωπα που δεν παίρνουν θέση για τη γενοκτονία της Γάζας
ΑΡΧΑΙΟΙ
Βρίζοντας σε σωστά αρχαία ελληνικά: Είσαι κύντερος, πιθηκαλώπηξ και ρωποπερπερήθρας
Τα "γαλλικά" των αρχαίων Ελλήνων που μπορείτε να χρησιμοποιείτε χωρίς να σας καταλάβει κανείς
Βρίζοντας σε σωστά αρχαία ελληνικά: Είσαι κύντερος, πιθηκαλώπηξ και ρωποπερπερήθρας
ypourgeio paideias
Εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ: Χορήγηση μακροχρόνιων αδειών (Εγκύκλιος)
Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ υποβάλλουν την αίτησή τους και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στην υπηρεσία τους
Εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ: Χορήγηση μακροχρόνιων αδειών (Εγκύκλιος)