Κόρινθος: Διαμαρτυρία για τη μετατροπή γυμνασίου σε πειραματικό
Ο  Δ.Δ.Ε. Κορινθίας παραδέχτηκε ότι έπρεπε να είχε ενημερώσει τον Σύλλογο Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου για την απόφασή του, να προτείνει την μετατροπή του σχολείου σε πειραματικό

Πραγματοποιήθηκε χτες, Δευτέρα 5 Απριλίου 2021 παράσταση διαμαρτυρίας του Προεδρείου του Δ.Σ. της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας στη Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Κορινθίας, για την πρόταση μετατροπής του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου σε Πειραματικό.

Στη συνάντηση με τον Δ.Δ.Ε. Κορινθίας - λόγω των προβλεπόμενων μέτρων προστασίας – παρευρέθηκαν η  Πρόεδρος του Δ.Σ.  και ο Υποδιευθυντής του σχολείου Γ. Θανασιάς, ως  εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών  του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών για τη συνάντηση:

  • Αρχικά, τονίσαμε ότι η πρόταση από τον Δ.Δ.Ε. Κορινθίας έγινε χωρίς ενημέρωση και διάλογο με τους συναδέλφους, με αποτέλεσμα να το μάθουν από έγγραφο του Υπουργείου.
  • Στη συνέχεια, εστιάσαμε στην ομόφωνη άρνηση του Συλλόγου Διδασκόντων για τη μετατροπή του σχολείου σε Πειραματικό και τον αποχαρακτηρισμό του από Πειραματικό το 2012, με τη σύμφωνη γνώμη του Π.Δ.Ε. Πελοποννήσου, του Δ.Δ.Ε. Κορινθίας, του Δημοτικού και του Σχολικού Συμβουλίου.
  • Επιμείναμε στην απώλεια των οργανικών θέσεων των συναδέλφων, στο γεγονός ότι μεταβάλλονται επί το δυσμενέστερο το εργασιακό καθεστώς και οι εργασιακές συνθήκες τους, δεδομένης της δυσκολίας στην εξεύρεση νέων οργανικών θέσεων, αλλά και στον κίνδυνο να βρεθούν περιπλανώμενοι ( κάποιοι λίγο πριν συνταξιοδοτηθούν και κάποιοι άλλοι με σοβαρά προβλήματα υγείας).
  • Μεταφέραμε την έντονη αντίδραση που προκάλεσε η πρότασή του στους συναδέλφους, την πικρία , την αναστάτωση και την αγανάκτησή τους, καθώς τους  επιβάλλεται  ένα καθεστώς, το οποίο κανένας τους  δεν επιθυμεί και τους καταδικάζει  να επιτελούν  το λειτούργημά τους υπό το κράτος της εργασιακής αβεβαιότητας.
  • Επισημάναμε ότι τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησε στην πρότασή του για την μετατροπή του σχολείου σε Πειραματικό, εκτός από το ότι είναι αδύναμα και αστήρικτα,  θίγουν και προσβάλλουν όλους τους εκπαιδευτικούς, καθώς κάνει λόγο για  “προώθηση αριστείας και όχι της προς  τα κάτω ισοπέδωσης” και για “έλλειψη επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών”. Τον ρωτήσαμε:''΄Ολοι εμείς δηλαδή που καθημερινά δίνουμε και τη ζωή μας για το δημόσιο σχολείο δεν επιτελούμε έργο ''; Μόνο στα Πειραματικά δεν υπάρχει '' προς τα κάτω ισοπέδωση'' και υπάρχει  ''επαγγελματική ικανοποίηση'';
  • Υπογραμμίσαμε την έλλειψη υποδομών του σχολείου (που απαιτούνται  για ένα πειραματικό), όπως έλλειψη αίθουσας πολλαπλών χρήσεων, έλλειψη ειδικής αίθουσας για το μάθημα των Εικαστικών και της Μουσικής, έλλειψη αίθουσας Γυμναστικής, ενώ και από τα εργαστήρια Πληροφορικής λειτουργικό είναι μόνο το ένα .
  • Διαμαρτυρηθήκαμε , τέλος, λέγοντας ότι θα μπορούσε να μην προτείνει κανένα σχολείο, όπως έπραξαν και άλλοι Δ/ντές Εκπ/σης . Τονίσαμε και επιμείναμε ότι οφείλει να σεβαστεί την ομόφωνη διαμαρτυρία  των συναδέλφων εκπαιδευτικών  του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου , να επανεξετάσει το ζήτημα αυτό και να ανακαλέσει την πρότασή του .

Ο  Δ.Δ.Ε. Κορινθίας παραδέχτηκε ότι έπρεπε να είχε ενημερώσει τον Σύλλογο Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου για την απόφασή του, ότι κατανοεί και συμμερίζεται τις αντιδράσεις που τις θεωρεί εύλογες, αλλά ότι είναι δύσκολο να αποσύρει την πρότασή του. Ωστόσο, είπε ότι,  όταν του ζητηθεί το επόμενο διάστημα, θα επισημάνει τις ελλείψεις  του σχολείου  και δήλωσε  ότι δεν είναι βέβαιο ότι  θα εγκριθεί η μετατροπή του σε Πειραματικό. Συμφώνησε μαζί μας ότι η απώλεια των οργανικών θέσεων  είναι σοβαρότατο ζήτημα, που έχει επισημανθεί  από  όλους τους Δ.Δ.Ε. της χώρας. Τέλος , δήλωσε  ότι θα λάβει υπόψη  του τη διαμαρτυρία των συναδέλφων του  3ου Γυμνασίου Κορίνθου.

Το Δ.Σ της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε.  Κορινθίας θεωρεί  ότι για το ζήτημα αυτό  δεν υπήρξε ουσιαστική δέσμευση από τη πλευρά  του Δ.Δ.Ε. Κορινθίας και ως εκ τούτου:

Καλεί τον Δ/ντή Δ/θμιας Εκπ/σης Κορινθίας να ανακαλέσει την πρότασή του για την μετατροπή του 3ου Γυμνασίου σε Πειραματικό, σεβόμενος την ομόφωνη διαμαρτυρία των συναδέλφων εκπαιδευτικών του σχολείου.  

Καλεί τη Διοικούσα Επιτροπή Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων  και το Υπουργείο Παιδείας να μην αποφασίσουν την μετατροπή  του 3ου Γυμνασίου  Κορίνθου σε Πειραματικό. Να ακούσουν,  επιτέλους, τη φωνή των εκπαιδευτικών,  να σεβαστούν  τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και να  τους επιτρέψουν   να επιτελέσουν με τρόπο αποδοτικό το λειτούργημά τους και όχι υπό το κράτος της  εργασιακής αβεβαιότητας.

Δηλώνει ότι θα υπερασπιστεί με κάθε μέσο, συνδικαλιστικό και νομικό, σε συνεργασία με την Ο.Λ.Μ.Ε., το Δημόσιο Σχολείο και τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών! 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πιερρακάκης-Μητσοτάκης
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
Πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για σήμερα Δευτέρα, 29 Απριλίου 2024
Τα σημερινά θέματα της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου - Παρουσίαση από τον Υπουργό Παιδείας ερανιστικού νομοσχεδίου
mitsotakis_pierrakakis
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας
Επέκταση του μπόνους στο Δημόσιο - σύνδεση της αξιολόγησης με τα κίνητρα αποδοτικότητας 
Υπουργικό Συμβούλιο: Νομοσχέδιο θα παρουσιάσει σήμερα ο Πιερρακάκης - Προ των πυλών μπόνους παραγωγικότητας
αξιολόγηση-εκπαιδευτικών
Αξιολόγηση στο Δημόσιο 15.000-20.000 ατόμων με ΑΙ και λεξικό στόχων
Αφορά περίπου 250.000 υπαλλήλους του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ενώ εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί, οι δικαστικοί, οι νοσηλευτές και οι γιατροί, οι...
Αξιολόγηση στο Δημόσιο 15.000-20.000 ατόμων με ΑΙ και λεξικό στόχων