Πάρτε πίσω την (ν)τροπολογία για τις κάμερες στις σχολικές τάξεις
Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιας Εκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»: Τετάρτη 13 Μαΐου και ώρα 12:00 μμ στην πλατεία της Σητείας Αγωνιστικές κινητοποιήσεις ενάντια στο πολυνομοσχέδιο και την (ν)τροπολογία για τις κάμερες στις σχολικές τάξεις

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σητείας «ὁ Μύσων», λαμβάνοντας υπόψη τις αποφάσεις της ΔΟΕ, προχωράει στην χάραξη της παραπέρα πορείας με πολύμορφες δράσεις για την υλοποίηση του αγωνιστικού σχεδιασμού ενάντια στο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο και στην τροπολογία της ντροπής σχετικά με τις κάμερες στις σχολικές τάξεις.

Ένα νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο αυξάνει τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα με σκοπό τις συμπτύξεις-συγχωνεύσεις τμημάτων-σχολείων και τη δραστική μείωση των θέσεων εργασίας. Επίσης, επιβάλλει τον σκληρό ανταγωνισμό στην εκπαίδευση με την εφαρμογή εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης με στόχο την κατηγοριοποίηση σχολικών μονάδων, εκπαιδευτικών και μαθητών. Επιπλέον, σκοπεύει στη «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα με την εισαγωγή των Αγγλικών σε πρώτη φάση και αργότερα της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής σε δεύτερο χρόνο, γεγονός που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων.

Με την απαράδεκτη και αντισυνταγματική τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο η κυβέρνηση της ΝΔ προσπαθεί να στήσει, εν μέσω πανδημίας, Οργουελιανό περιβάλλον στα σχολεία μας, με την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος σε πραγματικό χρόνο μέσω κάμερας. Όπως είναι γνωστό στην παιδαγωγική επιστήμη το σχολικό μάθημα παράγεται από όλη την τάξη κι όχι μόνο από τον εκπαιδευτικό. Το μάθημα δεν γίνεται καθέδρας αλλά με τη συμμετοχή όλων των μαθητών μεταξύ τους και με το καθένα χωριστά (εξατομικευμένα). Και μην ξεχνάμε ότι  η σχολική τάξη είναι ο χώρος όπου αξιοποιείται το λάθος, γιατί, μέσα από το λάθος, οι μαθητές μας προχωράνε και προοδεύουν. Μέσα στην σχολική τάξη χωρούν πολλά συναισθήματα όπως: η αγάπη, η προσοχή, το ενδιαφέρον κλπ.

Διερωτόμαστε λοιπόν προς την πολιτική ηγεσία:

  • Γνωρίζετε ότι φυσική τάξη διαπνέεται από την παιδαγωγική σχέση, την εκπαιδευτική-κοινωνική σχέση μαθητών με μαθητές, εκπαιδευτικού με μαθητές και ότι αυτή η σχέση, μια σχέση ομάδας, δεν μπορεί να προορίζεται για κρυφό ή φανερό μάτι και  ότι η εκπαιδευτική διαδικασία και το μάθημα στην τάξη δεν προσφέρονται για λογικές κλειδαρότρυπας;
  • Πώς θα διαφυλαχθεί η διδασκαλία όταν όλοι γνωρίζουν ότι παρακολουθούνται, σχολιάζονται και πιθανόν καταγράφονται – ενδεχομένως ακόμη και για δόλιους σκοπούς- από οποιονδήποτε σχετικό ή άσχετο με μαθητές και εκπαιδευτικούς;
  • Πώς θα προστατευθούν τα  προσωπικά δεδομένα των ανήλικων μαθητών μας αλλά και των εκπαιδευτικών; Όταν απαιτείται έγγραφη βεβαίωση του γονέα ή κηδεμόνα για την ανάρτηση φωτογραφιών που απεικονίζουν τον μαθητή  από σχολικές δράσεις σε ιστοσελίδα του σχολείου πως είναι διασφαλισμένη νομικά η μετάδοση του μαθήματος σε απευθείας σύνδεση;
  • Πώς θα προστατευθούν από μία πιθανή διαπόμπευση –και με μαγνητοσκόπηση μάλιστα – μαθητές και εκπαιδευτικοί; Ειδικότερα όταν γνωρίζουμε πως σε μια σχολική αίθουσα υπάρχουν παιδιά με γνωστικές αδυναμίες, με ειδικές μαθησιακές ανάγκες (μαθησιακά προβλήματα, ξεσπάσματα ενός μαθητή με ΔΕΠΥ, εκρήξεις θυμού ενός μαθητή με αυτισμό, συμπεριφορές μαθητών που προκύπτουν ενδεχομένως από οικογενειακά περιβάλλοντα που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, κ.α.). 

Στην ολομέτωπη νεοφιλελεύθερη επίθεση που εμπεριέχεται στο πολυνομοσχέδιο  σε συνδυασμό με την αντιπαιδαγωγική και επικίνδυνη λογική του «Μεγάλου Αδελφού» στα Σχολεία, επιβάλλεται να αντιδράσουμε δυναμικά και αποτελεσματικά ώστε η Κυβέρνηση να πάρει πίσω το νομοσχέδιο και την τροπολογία της ντροπής.

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σητείας  «ο Μύσων»:

  • Προ-καλούμε την Υπουργό Παιδείας, που ανέφερε στη Βουλή ότι έχει τη συναίνεση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, να δημοσιοποιήσει το σχετικό έγγραφο, διαφορετικά αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι ψεύδεται, όπως άλλωστε το έπραξε πρόσφατα με το άρθρο για την αναγνώριση των πτυχίων των Κολλεγίων, αφού δεν δημοσιοποίησε ποτέ το έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
  • Καλούμε τη Δ.Ο.Ε. να εξετάσει το ενδεχόμενο να κινηθεί νομικά κατά του Υπουργείου Παιδείας για την απόσυρση της ν-τροπολογίας.
  • Καλούμε τους Συλλόγους, τις Ενώσεις και τις Ομοσπονδίες Γονέων και όλη την κοινωνία, να πάρουν θέση και να σταθούν δίπλα στους εκπαιδευτικούς και σε αυτόν τον αγώνα που αφορά άμεσα τα παιδιά μας.
  • Καλούμε την Υπουργό Παιδείας, μετά την συντριπτική απόρριψή του από την μεγάλη πλειοψηφία όσων συμμετείχαν στην διαβούλευση εν μέσω πανδημίας και απαγόρευσης μετακινήσεων, να αποσύρει και μην καταθέσει στη Βουλή το νομοσχέδιο που γυρίζει την εκπαίδευση, το σχολείο και την σχολική κοινότητα δεκαετίες πίσω.

 Καλούμε τους συναδέλφους μαζικά και δυναμικά  (με τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής) την Τετάρτη 13 Μαΐου και ώρα 12:00 μ.μ. στην Πλατεία της Σητείας ενάντια στο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο και στην τροπολογία της ντροπής σχετικά με τις κάμερες στις σχολικές τάξεις.

Για το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ρούτερ
«Wi-Fi»: Τι σημαίνει - Ο μύθος, η τεχνική του ονομασία και η αλήθεια
Οι περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται στο Wi-Fi κάθε μέρα, για τη δουλειά μας, την πρόσβαση στις ειδήσεις, την περιήγηση στα social media, ωστόσο είναι...
«Wi-Fi»: Τι σημαίνει - Ο μύθος, η τεχνική του ονομασία και η αλήθεια