Καταγγελία της ΕΛΜΕ Ζακύνθου: Σε λιγότερο από δύο μέρες ζητήθηκε να γίνει η καταγραφή σε Η/Υ και tablets
«Για την καταγραφή των αναγκών σε ηλεκτρονικά μέσα στα σχολεία»

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καταγγέλλει την ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας να ζητήσει σε λιγότερο από 2 μέρες και με κλειστά σχολεία να δηλώσουν οι Δ/ντές των σχολείων πόσοι μαθητές χρειάζονται Η/Υ και tablets. Πιο συγκεκριμένα με το υπ’ αρ. Φ.478.6/74 /43904/Α2/ που στάλθηκε στις 07-04-2020 μέσα στη νύχτα έγγραφό του το Υπουργείο ζητά από τους Δ/ντές των σχολείων να καταγράψουν τις ανάγκες των μαθητών «έως την  Πέμπτη 9/4/2020 και ώρα 12.00.», υποστηρίζοντας ότι «Η τήρηση της ανωτέρω προθεσμίας είναι επιτακτική, δεδομένου ότι η όλη διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα. Σημειώνεται ότι η μη υποβολή των  αναγκών εντός της προαναφερθείσας  προθεσμίας  συνεπάγεται τη μη συμμετοχή σας στην πράξη»

Τη στιγμή που το σωματείο μας, άλλες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ και η ΑΣΓΜΕ είχαν έγκαιρα θέσει το ζήτημα της ανισοτιμίας στην πρόσβαση στην τηλεεκπαίδευση για χιλιάδες μαθητές, το Υπουργείο θυμήθηκε 3 μέρες πριν το Πάσχα ότι…πρέπει κατεπειγόντως να εφοδιάσει (όσους μαθητές το πληροφορηθούν) με tablets και Η/Υ.

Πρόκειται για τη γνωστή επικοινωνιακή τακτική του Υπουργείου που ζήσαμε τις προηγούμενες ημέρες. Με πολλές τυμπανοκρουσίες εξήγγειλε τη λειτουργία της σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεεκπαίδευσης, την ώρα που στην πράξη το σύστημα δε λειτουργούσε!

Τα χρονικά όρια που θέτει το Υπουργείο και κατ’ επέκταση οι Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης προς τους Διευθυντές των σχολείων και τους συναδέλφους για να σταλούν τα στοιχεία είναι ασφυκτικά και σχεδόν απαγορευτικά για οποιοιδήποτε καταγραφή. Είναι δεδομένο ότι θα δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα και αδικίες. Το Υπουργείο δεν διευκρινίζει πώς θα καλυφθούν οι ανάγκες και στην ουσία μιλά για δανεισμό σε ορισμένους μαθητές. Αυτό είναι κοροϊδία!

Την ώρα που η κυβέρνηση με γαλαντομία επιχορηγεί κλινικάρχες με 30 εκατομμύρια, ΜΜΕ με 11 εκατομμύρια και εταιρείες διοδίων με 10 εκατομμύρια, το Υπουργείο διαχειρίζεται με επικοινωνιακούς όρους την ανεπάρκεια-ανυπαρξία ηλεκτρονικών μέσων για σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Το αίτημα που εδώ και μέρες έχουν διατυπώσει δεκάδες ΣΕΠΕ, ΕΛΜΕ και η ΑΣΓΜΕ είναι σαφές: Η Υπουργός Παιδείας να ανακοινώσει άμεσα (χθες) ένα tablet, γρήγορο και δωρεάν internet, για μαθητές και εκπαιδευτικούς με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. Άμεσα να προχωρήσει ο εξοπλισμός των σχολείων με επαρκές και σύγχρονο υλικό με ευθύνη του κράτους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δάσκαλος
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
«Να το πούμε λίγο πιο απλά. Σχεδόν οι μισοί μαθητές δεν έχουν κατανοήσει βασικές έννοιες των μαθηματικών, προχωρούν στα επόμενα κεφάλαια/επίπεδα...
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
δασκαλος
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο
Θα ήταν επικίνδυνη αυταπάτη να πιστέψει κανείς ότι σήμερα αντί για περισσότερους διορισμούς εκπαιδευτικών που θα είναι μέσα στην τάξη και πάνω από...
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο
ξυλοδαρμοσ
Άγριο περιστατικό βίας μεταξύ μαθητών: «Συνέχισε να τον χτυπάει, όσο ήταν κάτω λιπόθυμος»
Συγκλονισμένη είναι η κοινωνία της Κέρκυρας από το νέο περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων
Άγριο περιστατικό βίας μεταξύ μαθητών: «Συνέχισε να τον χτυπάει, όσο ήταν κάτω λιπόθυμος»