koronoios_psyhanalysi
Ψήφισμα Στήριξης των εργαζομένων στα ΚΕΣΥ του ΣΕΠΕ Βύρωνα – Καισαριανής – Παγκρατίου «Ρόζα Ιμβριώτη»

 Να αναστείλουν τη λειτουργία τους όλα τα ΚΕΣΥ της χώρας με απόφαση του Υπουργείου

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Βύρωνα – Καισαριανής – Παγκρατίου «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» εκφράζει την αντίθεση του στην απόφαση για μη αναστολή της λειτουργίας των ΚΕΣΥ και στηρίζει τη διαμαρτυρία του Συλλόγου των εργαζομένων στο 1ο ΚΕΣΥ Αθηνών, που εναντιώνονται σε αυτήν την απόφαση του Υπουργείου. Με το κείμενό μας στηρίζουμε παράλληλα τους εργαζόμενους και στο 2ο ΚΕΣΥ της Α΄ Αθήνας στο οποίο ανήκει η περιοχή μας αλλά και σε όλα τα ΚΕΣΥ της χώρας.

Για ακόμη μία φορά το Υπουργείο και η πολιτική τους αποδεικνύεται επικίνδυνη! Αφού με την προηγούμενη κυβέρνηση συγχωνεύτηκαν τα ΚΕΔΥ σε ΚΕΣΥ, με υποστελεχωμένες δομές, ανύπαρκτους χώρους και εκατοντάδες, ακόμη και χιλιάδες παιδιά να περιμένουν στη σειρά για μία αξιολόγηση. Αφού η πολιτική τους ώθησε μία δομή να εξυπηρετεί τόσο μεγάλο αριθμό μαθητών στο όνομα της «επιστήμης», τώρα καλούν εργαζόμενους, μαθητές και γονείς να θέτουν σε κίνδυνο τους εαυτούς τους, τους γύρω τους και τη Δημόσια Υγεία. Σύμφωνα, μάλιστα, με στοιχεία των ίδιων των εργαζομένων περνούν από το ΚΕΣΥ εκατοντάδες άνθρωποι την εβδομάδα, την ώρα που υποτίθεται υπάρχει απαγόρευση συνύπαρξης στον ίδιο χώρο  πολλών ανθρώπων για να αποφευχθεί η περαιτέρω εξάπλωση του ιού!

Επιπλέον το Υπουργείο ζητά από εργαζόμενους να συνεχίσουν κανονικά τη λειτουργία των δομών αυτών, όμως δεν εξασφαλίζει ούτε καν προσωπικό καθαριότητας! Μήπως βάσει της «διεπιστημονικότητας», που κλίνουν σε όλους τους τόνους, έχουν αντικαταστήσει και τους ειδικούς που μιλούν για πανδημία και για τήρηση όλων των απαραίτητων κανόνων ατομικής και δημόσιας υγιεινής; Μήπως τα πολυεργαλεία-εργαζόμενους  που ευαγγελίζονται  σχετίζονται και με το να αντικαθιστούν το προσωπικό καθαριότητας με ψυχολόγους, ειδικούς παιδαγωγούς κλπ, για να «αξιοποιήσουν» όλες τις δυνατότητες του προσωπικού τους;

Έχουν καταντήσει επικίνδυνοι και για τη Δημόσια Υγεία!

·Απαιτούμε από το Υπουργείο Παιδείας, με υπευθυνότητα, να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διασφαλίσει τις συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας στις δομές του.

·Απαιτούμε την άμεση απολύμανση των χώρων και την εξασφάλιση καθαριότητας σε καθημερινή βάση του 1ου Κ.Ε.Σ.Υ. αλλά και του 2ου Κ.Ε.Σ.Υ. της Α΄ Αθήνας καθώς και όλων των αντίστοιχων δομών της χώρας.

·Κανένας μαθητής ή γονέας/κηδεμόνας ή εκπαιδευτικός δεν πρέπει να προσέρχεται στο χώρο του Κ.Ε.Σ.Υ.,  θέτοντας σε κίνδυνο τον ίδιο αλλά και το προσωπικό που εργάζεται εκεί, καθώς και το οικογενειακό τους περιβάλλον.

·Να αναστείλουν τη λειτουργία τους όλα τα ΚΕΣΥ της χώρας με απόφαση του Υπουργείου.

 

 Για το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες