Thumbnail

ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΛΜΕ 12 ΑΠΡΙΛΗ 2019 ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ ΣΤΙΣ 11.00 ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΒΑΘΥ

Το ΝΤ Σάμου της ΑΔΕΔΥ στηρίζει την απεργία της ΟΛΜΕ την Παρασκευή 12 Απρίλη και καλεί τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς μαζί με τους γονείς και τους μαθητές να αγωνιστούμε για ένα πραγματικά δημόσιο και δωρεάν σχολείο, για όλα τα παιδιά, που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει. Απόφαση στήριξης και συμμετοχής έχει πάρει και ο Σύλλογος Δ/Ν Σάμου με στάση εργασίας 10.00-13.00 / 13.00-16.00 για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων.

Το Υπουργείο Παιδείας θα προχωρήσει σύντομα στην ψήφιση του νομοσχέδιου για τη Γ’ Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ – ΤΕΙ.

Η κυβέρνηση φτιάχνει ένα Λύκειο πιο ταξικό, με περιορισμό της Γενικής Παιδείας στη Β’ Λυκείου, ακυρώνοντας ουσιαστικά τη Γ’ Λυκείου, αφού τη μετατρέπει σε προπαρασκευαστικό έτος για τις εξετάσεις.

Η ανάγκη των μαθητών για φροντιστήρια γιγαντώνεται, με τη σύνδεση Λυκείου - πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να γίνεται ακόμη πιο έντονη, ενώ η αύξηση της ύλης κάνει ακόμα πιο δύσκολη την απόκτηση απολυτηρίου, με εξετάσεις στα πρότυπα των Πανελλαδικών.

Η κυβέρνηση συνεχίζει το κόψιμο δαπανών για την Παιδεία, υποβαθμίζει συνεχώς την γενική παιδεία και υπηρετεί πιστά την πολιτική της Ε.Ε. για ένα σχολείο πιο γερά δεμένο με τις ανάγκες της αγοράς μακριά από τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών.

Το σχολείο που θέλουν θα φέρει περισσότερα οικονομικά βάρη στη λαϊκή οικογένεια, καθώς και επιπλέον χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Διεκδικούμε αποσύνδεση του Λυκείου από την είσοδο σε ΑΕΙ και ΤΕΙ και λέμε ΟΧΙ στις αντιεπιστημονικές αλλαγές στο σχολείο, ΟΧΙ στην απαξίωση μαθημάτων και αντικειμένων.

Διεκδικούμε, επίσης, Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Ενισχυτική διδασκαλία από την έναρξη της σχολικής χρονιάς με όλο το απαραίτητο προσωπικό, καθώς και πραγματική αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε υποδομές και προσωπικό.

Αγωνιζόμαστε για να έχει δουλειά με δικαιώματα η νέα γενιά και δεν κάνουμε βήμα πίσω απ’ το σύνολο των διεκδικήσεων μας για όλα τα δικαιώματά μας:

  • για όλα όσα μας έκλεψαν τα προηγούμενα χρόνια
  • για αυξήσεις στους μισθούς μας, για την επαναφορά 13ου και 14ου μισθού
  • για την κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων
  • για τις προσλήψεις μόνιμων και τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων
  • για την χρηματοδότηση της εκπαίδευσης στο ύψος των πραγματικών αναγκών!

 

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ!

ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΗ ΣΤΙΣ 11.00 ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΒΑΘΥ

Για την  Εκτελεστική Γραμματεία του Ν.Τ. Σάμου της ΑΔΕΔΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες