Thumbnail
Το  Δ.Σ. της ΔΟΕ αρνήθηκε τη συμμετοχή στην απεργιακή κινητοποίηση της ΟΛΜΕ ενάντια στο σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ για το «νέο» Λύκειο – αρένα!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

στη σημερινή συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ η πλειοψηφία του (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ, ΑΕΕΚΕ-ΕΡΑ/ΣΥΡΙΖΑ) αρνήθηκε τη στήριξη της απεργιακής κινητοποίησης της ΟΛΜΕ στις 12/4, ενάντια στο σχέδιο για το Λύκειο-εξεταστικό κέντρο. Δεν πήρε ούτε καν απόφαση για 3ωρη διευκολυντική στάση για να συμμετέχουν οι συνάδελφοι στα Συλλαλητήρια!

Είναι απαράδεκτες οι δικαιολογίες που ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του ΔΣ της ΔΟΕ για να στηριχθεί η απόφαση μη συμμετοχής. Η ουσία είναι ότι, οι συγκεκριμένες δυνάμεις δε θέλουν να συγκρουστούν με την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, δε θέλουν να οργανωθεί η πάλη για τις μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματά μας. Άλλωστε, και στις κινητοποιήσεις του κλάδου, ενάντια στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου για τις απολύσεις των αναπληρωτών, δεν κούνησαν ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι για την επιτυχία τους.

Η συγκεκριμένη πλειοψηφία στη ΔΟΕ προσθέτει ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ των φιλοκυβερνητικών αποφάσεών της, ειδικά το τελευταίο διάστημα (βλ. Προσχολική Αγωγή, Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, Αξιολόγηση). Μάλλον δεν είναι τυχαίο που ο Υπ. Παιδείας ευχαρίστησε, στη συνάντηση στις 14/2/2019, αυτή την πλειοψηφία για την «υπεύθυνη» στάση της!

Την Παρασκευή 12/4, μέρα απεργιακής κινητοποίησης ενάντια στο σχέδιο για το Λύκειο, θα είναι στον δρόμο εκπαιδευτικοί, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Οι αντιδραστικές αλλαγές στο Λύκειο μας αφορούν όλους! Ως εκπαιδευτικούς και ως γονείς! Αφορούν τα ίδια τα παιδιά μας! Το σχέδιο για το νέο Λύκειο, που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας, δεν πρέπει να περάσει! Η κυβέρνηση φαίνεται ότι με γρήγορους ρυθμούς θέλει να τελειώνει τις εκκρεμότητες, που έχει στην αντιεκπαιδευτική της πολιτική. Μέσα στο σχέδιο για το Λύκειο – εξεταστικό κέντρο, προωθεί κι άλλες αντιδραστικές ρυθμίσεις, όπως συγχωνεύσεις ΑΕΙ κ.λπ.! Πρέπει να τους εμποδίσουμε!

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ!

Δεν κάνουμε βήμα πίσω από το σύνολο των διεκδικήσεών μας για όλα τα δικαιώματά μας, για όλα όσα μας έκλεψαν τα προηγούμενα χρόνια, για αυξήσεις στους μισθούς μας, για την επαναφορά 13ου και 14ου μισθού, για την κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων, που οδηγούν έως τα 67 χρόνια μέσα στην τάξη, για τις προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών και τη μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, για τη χρηματοδότηση των σχολείων και των σχολικών επιτροπών στο ύψος των πραγματικών αναγκών!

Καλούμε τους ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ Εκπαιδευτικών όλης της χώρας να πάρουν αποφάσεις διευκόλυνσης (στάσεις εργασίας) της συμμετοχής των συναδέλφων στα απεργιακά συλλαλητήρια της Παρασκευής 12/4, στην Αθήνας στις 12 μ. ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ, στη Θεσ/νίκη και σε όλες τις πόλεις!

 

9/4/2019

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες