Thumbnail
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ηλείας

Συναδέλφισσες συνάδελφοι.

Η πρόταση του υπουργείου για το νέο λύκειο και το νέο σύστημα πρόσβασης αποτελεί δομική αλλαγή του εκπαιδευτικού μοντέλου σε αντιδραστική κατεύθυνση, εφαρμογή και υλοποίηση από την κυβέρνηση μέρους των κατευθύνσεων ΕΕ – ΟΟΣΑ για ένα σχολείο της αγοράς, με μαζικότερη και πιο πρόωρη στροφή στην κατάρτιση και στις δεξιότητες.

  • Το Λύκειο μετατρέπεται σε ένα ακόμα πιο εξετασιοκεντρικό «σχολείο» με διπλά εξεταστικά φίλτρα στην Γ΄Λυκείου! για την κατοχή του απολυτηρίου και άρα για την εισαγωγή στις σχολές «χαμηλής  ζήτησης»! και για την εισαγωγή στις σχολές «υψηλής ζήτησης»!
  • Οι ενδοσχολικές εξετάσεις  παίρνουν την μορφή κεντρικών εξετάσεων  με  την θεσμοθέτηση εξετάσεων σε επίπεδο Ομάδας Σχολείων για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου.
  • Προσανατολισμός στην πρόωρη ειδίκευση με εξάωρα μαθήματα! Καταργήσεις και αλλαγές στα μαθήματα χωρίς καμιά συζήτηση. Εξοβελισμός της Γενικής Παιδείας.
  • Δημιουργούνται μαθητές τριών τουλάχιστον ταχυτήτων μέσα στην ίδια τάξη: αυτοί που δεν θα πάρουν το απολυτήριο, αυτοί που θα πάρουν το απολυτήριο (πράσινες σχολές), αυτοί που θα δώσουν πανελλαδικές( κόκκινες σχολές).
  • Δημιουργούνται Πανεπιστημιακές σχολές δύο ταχυτήτων (καλές - κακές ) σχολές. Περιορίζονται δραστικά οι επιλογές των σχολών.
  • Η ύλη των μαθημάτων προσανατολισμού είναι δυσανάλογα μεγάλη για τις ώρες διδασκαλίας(!), οι οποίες αυξήθηκαν (μεγαλύτερη στροφή στα φροντιστήρια).
  • Διευρύνονται οι μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες.

Συναδέλφισσες συνάδελφοι.

Δεν πρέπει  να νομιμοποιήσουμε  την κατάργηση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού ρόλου της Λυκειακής Βαθμίδας και την δημιουργία ενός  σχολείου εξεταστικού κέντρου των λίγων και των εχόντων την  οικονομική δυνατότητα.

Απαιτούμε να αποσυρθεί τώρα το νομοσχέδιο της κυβέρνησης  για το Νέο Λύκειο.

Συνεχίζουμε να διεκδικούμε:

Ενιαίο, δωδεκάχρονο, δημόσιο και δωρεάν ποιοτικό σχολείο  με όλη τη γνώση για όλα τα παιδιά. Όχι στους ταξικούς εξεταστικούς φραγμούς και την παραπαιδεία.

Άμεση επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.

«Ξεπάγωμα» της 2ετίας 2016-2017 και απόδοση του μισθολογικού κλιμακίου.

Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις.

Κατάργηση του «νόμου Κατρούγκαλου». Αξιοπρεπείς συντάξεις στα 30 χρόνια προϋπηρεσίας  με τη συμπλήρωση του 60ου έτους.

Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση . 

Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Ίσα δικαιώματα στους αναπληρωτές.

Καλούμε σε μαζική συμμετοχή στην  24ωρη απεργία που αποφάσισε με μεγάλη πλειοψηφία η ΓΣ της ΟΛΜΕ την Παρασκευή  12 Απρίλη.

Απεργιακή  Συγκέντρωση. Στο 2Ο  λυκειο Πυργου στις 10:00 πμ.

Παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Πύργος 09/04/2019

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες