Thumbnail
Ένωση Ελλήνων Χημικών

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ), με το με ΑΠ:492/11-05-2018 έγγραφο της τοποθετήθηκε παραθέτοντας στοιχεία για τα προσόντα των διδασκόντων, αλλά και τους στόχους που θα πρέπει να υπηρετούν οι αναθέσεις μαθημάτων που αφορούν στον κλάδο ΠΕ04.

Με μεγάλη απογοήτευση ο κλάδος των Χημικών, και όχι μόνο της Εκπαίδευσης, είδε  τα επιχειρήματα και τα στοιχεία που παρέθεσε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα και μακράν κάθε συντεχνιακής λογικής να μην λαμβάνονται υπόψη.  Αντ΄ αυτού με μία κίνηση αυστηρά πελατειακού χαρακτήρα ανατίθεται με Α Ανάθεση η διδασκαλία της Χημείας τόσο του Γυμνασίου, όσο και των ΕΠΑΛ και ΓΕΛ στον ενοποιημένο κλάδο ΠΕ85, δηλαδή σε ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΥΣ -ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΟΡΥΧΕΙΩΝ - ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ, των οποίων τα προγράμματα σπουδών ουδεμία σχέση έχουν με την Χημεία, ακριβώς όπως και των Μαθηματικών ουδεμία σχέση έχουν με την Φυσική.

Σοβαρά ερωτήματα εγείρονται για τον σχεδιασμό του Υπουργείου σε ότι αφορά στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, το οποίο φαίνεται για μία ακόμη φορά να είναι έρμαιο συντεχνιακών συμφερόντων και ομάδων πίεσης, μια και δεν μπορεί να υπάρξει άλλη εξήγηση για την αναθεώρηση της απόφασης παντελούς εξαίρεσης ενός ολόκληρου κλάδου με την πλήρη Α Ανάθεση των μαθημάτων από τα οποία είχαν εξαιρεθεί.

Είναι προφανές ότι η Εκπαίδευση των μαθητών στην Χημεία και γενικότερα στις Φυσικές Επιστήμες δεν αποτελεί προτεραιότητα του ΥΠΠΕΘ, διότι η εκπαίδευση των μαθητών προϋποθέτει καταρχάς εκπαιδευμένους δασκάλους.

Η κανονιστική διοικητική πράξη στην οποία προέβητε δεν συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας της Εκπαίδευσης, υποθηκεύει την διδασκαλία της Χημείας, και φυσικά θίγει άμεσα τους Χημικούς.

Με την απόφασή σας αυτή εγείρονται βάσιμες υποψίες ότι είτε το επίπεδο της Χημείας θα πρέπει να καταβαραθρωθεί για να είναι δυνατόν να την «διδάσκουν» δάσκαλοι χωρίς εκπαίδευση, είτε η ίδια η Χημεία θα πρέπει να εξαφανιστεί από το ελληνικό σχολείο.

Και στις δύο περιπτώσεις οι συνέπειες για τον μελλοντικό πολίτη, την κοινωνία, τον μελλοντικό επιστήμονα και την οικονομία της χώρας θα είναι ανυπολόγιστες, καθώς η Χημεία αποτελεί επιστήμη αιχμής για τον 21ο αιώνα σε όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο.

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ

Η ΕΕΧ τιμά την συνεργασία που έχει αναπτύξει μαζί σας στο πλαίσιο της συζήτησης για το ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ και απευθύνεται σε σας αιτούμενη να επανεξετάσετε άμεσα την αναθεωρημένη απόφαση για τις αναθέσεις, η οποία θέτει σε κίνδυνο την ποιότητα του Εκπαιδευτικού συστήματος και να λάβετε υπόψη σας , έστω και την ύστατη στιγμή, τα επιχειρήματα  που σας παραθέσαμε.

Η ΕΕΧ δεν πρέπει και δεν μπορεί να μείνει χωρίς να αντιδράσει σε μία τέτοια καταστροφική για την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ και την ΚΟΙΝΩΝΙΑ  απόφαση και θα εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες που τις δίνει ο νόμος, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα ακυρωτικά μέτρα.

                                          Για τη Διοικούσα Επιτροπή της ΕΕΧ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΦΙΛΛΕΝΙΑ ΣΙΔΕΡΗ

ΕΥΓΕΝΙΑ ΛΑΜΠΗ

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ

ΕΚ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές εξετάσεις
Οι τρίτεκνοι γίνονται πολύτεκνοι: Τα προνόμια που αποκτούν - Τι θα ισχύει για τις Πανελλαδικές εξετάσεις
Αναλυτικά τα προνόμια που θα αποκτήσουν οι τρίτεκνοι - Τι ισχύει για τη μοριοδότηση στις Πανελλαδικές εξετάσεις
Οι τρίτεκνοι γίνονται πολύτεκνοι: Τα προνόμια που αποκτούν - Τι θα ισχύει για τις Πανελλαδικές εξετάσεις