Thumbnail
Α Σύλλογος Αθηνών

Ο Α΄ Σύλλογος Αθηνών καταδικάζει την απαράδεκτη ανακοίνωση του τομέα Παιδείας της Ν.Δ., με την οποία στοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί, με γενικεύσεις και ατεκμηρίωτες αναφορές περί «εκπαιδευτικών – φαντασμάτων» οι οποίοι «εμφανίζονται για μια ή δυο ώρες την ημέρα, ασκώντας πλημμελώς τα καθήκοντά τους και δημιουργώντας στην ουσία οιωνεί κενά, που δυσχεραίνουν την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων». Στον κλάδο των εκπαιδευτικών υπάρχουν μόνιμοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, με θεσμοθετημένο ωράριο εργασίας, ελεγχόμενο ανά πάσα στιγμή από τη διοίκηση και το πληροφοριακό σύστημα my school.

Τέτοιου είδους ανυπόστατες καταγγελίες δεν μας εντυπωσιάζουν βέβαια. Η συκοφάντηση των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου είναι πάγια τακτική: συνοδεύει τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές αποδόμησης του δημόσιου δωρεάν σχολείου, τις πολιτικές των μηδενικών διορισμών που ακολουθούν όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών, συμπεριλαμβανομένης και της σημερινής.

Εάν οι αρμόδιοι βουλευτές για τον τομέα και οι σύμβουλοί τους έχουν διαθέτουν στοιχεία που τεκμηριώνουν την καταγγελία τους αναμένουμε να τα καταθέσουν, διαφορετικά, οφείλουν να ανακαλέσουν.

Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να προχωρήσει άμεσα σε δημόσια καταγγελία αυτής της συκοφαντικής ανακοίνωσης

 

 Για το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypourgeiopaideiasexo1460370520_0.jpg
Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 2024
Πανελλήνιες 2024 - Ο αριθμός εισακτέων σπουδαστών για το 2024 στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας...
Πανελλήνιες 2024: Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση