Thumbnail
ΕΛΜΕ Πρέβεζας

ΘΕΜΑ: «ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2015-2016.  »

Συναδέλφισσες/φοι

 Η διαδικασία με την οποία καλούνται τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 77679/Ε2/15-05-2015, στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και άρθρο 4 παρ. 1 ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.

 Ο  νόμος 4152/13 παράγραφος Θ, υποπαρ. Θ2, 2α και 2β  αφορά στην αύξηση του υποχρεωτικού μας ωραρίου κατά δύο ώρες και είναι αίτημα του κλάδου η κατάργηση του.

Επίσης, ο υπολογισμός των κενών δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος για τη σχολική χρονιά 2015-2016 από τη στιγμή που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας  ζήτησε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να μην συμπεριλάβουν τα Ημερήσια και Εσπερινά ΕΠΑΛ και Ε.Κ. στον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων με αποτέλεσμα τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να μην  μπορούν να έχουν ολοκληρωμένη και σαφή εικόνα των κενών και πλεονασμάτων ανά ειδικότητα.

Ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 25 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 20 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια, πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος που είχε εφαρμοστεί στην πράξη τα τελευταία χρόνια.

Επειδή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών αποτελεί συνέχεια ενός οργανωμένου σχεδίου που ξεκίνησε με καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, συμπτύξεις τμημάτων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, περικοπές των λειτουργικών δαπανών για τα σχολεία και στοχεύει στη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας.

Με βάση τα παραπάνω καλούμε τους αιρετούς μας στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας να καταψηφίσουν τα πρακτικά που αφορούν τα κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 77679/Ε2/15-05-2015 για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών.

ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΠΡΕΒΕΖΑΣ


ΕΛΜΕ Πρέβεζας

Ελ. Βενιζέλου 15,

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ, β΄ όροφος

48100 ΠΡΕΒΕΖΑ

[email protected]

http://elmeprevezas.wordpress.com                                                          

Πρέβεζα, 27 Μαίου 2015

Α.Π. 12

1.Προς:Σχολεία Ν.Πρέβεζας

2.ΟΛΜΕ

3.Μ.Μ.Ενημέρωσης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
Περί εκδρομών, μετακινήσεων και προγραμμάτων....σχολεία τουριστικά πρακτορεία και μαθητές πελάτες
Οι επισκέψεις και οι εκδρομές ολόκληρων τάξεων, που να είναι προσιτές για την συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών όλο και μειώνονται και δίνουν τη...
Περί εκδρομών, μετακινήσεων και προγραμμάτων....σχολεία τουριστικά πρακτορεία και μαθητές πελάτες
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ.jpg
Πανελλαδικές 2024: Έτσι μεγαλώνουν οι αδικίες για χιλιάδες υποψήφιους
Πανελλαδικές: Η βασική αρχή ότι όσοι διεκδικούν θέση στην ίδια σχολή πρέπει να έχουν εξεταστεί στα ίδια μαθήματα καταρρακώνεται συνεχώς.
Πανελλαδικές 2024: Έτσι μεγαλώνουν οι αδικίες για χιλιάδες υποψήφιους
Φιλης
Ο Νίκος Φίλης στο alfavita.gr: Οι εξεγέρσεις στα ΑΕΙ ΗΠΑ και Ευρώπης καθιστούν "επαρχιώτικο" το επιχείρημα ότι μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά
Ο Νίκος Φίλης διαπιστώνει ότι επι διακυβέρνησης Μητσοτάκη οι αποδοχές των εκπαιδευτικών μειώθηκαν δραματικά, οι συνθήκες εργασίας τους επιδεινώθηκαν...
Ο Νίκος Φίλης στο alfavita.gr: Οι εξεγέρσεις στα ΑΕΙ ΗΠΑ και Ευρώπης καθιστούν "επαρχιώτικο" το επιχείρημα ότι μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά
metaptixiaka digital
Ποια ΑΕΙ έχουν Μεταπτυχιακά σε Μουσειολογία, Πολιτιστικά προϊόντα, Πληροφορική και Επικοινωνία και Ντοκιμαντέρ
Ποια Δημόσια Πανεπιστήμια πραγματοποιούν μεταπτυχιακά σε Μουσειολογία, Πολιτιστική Επικοινωνία και πληροφορική, Ψηφιακά Πολιτιστικά προιοντα και...
Ποια ΑΕΙ έχουν Μεταπτυχιακά σε Μουσειολογία, Πολιτιστικά προϊόντα, Πληροφορική και Επικοινωνία και Ντοκιμαντέρ