Thumbnail
Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών

Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών (Σ.Α.Ν.) 

Αθήνα,10/11/2014

Αρ. Μητρώου: 30155/2014                                                                                                            

[email protected]                                                                                                         
 

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Αποτελεί κοινό τόπο ότι προσπάθεια της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας είναι πλέον ο σχεδιασμός και η υλοποίηση (;;;) νέων, sui generis, μορφών εργασιακών σχέσεων, ξένων προς τον συνταγματικό και νομικό μας πολιτισμό. Με εφαλτήριο μια στυγνά νεοφιλελεύθερη-λογιστική λογική επιδιώκει να επιλύσει το αντικειμενικό πρόβλημα των κενών στην Εκπαίδευση, εφευρίσκοντας καινοφανείς τρόπους πλήρωσης αυτών.

Έτσι μετά την πρόταση για προσφορά εθελοντικής εργασίας από εκπαιδευτικούς σε σχολικές μονάδες, με αντάλλαγμα την πριμοδότηση με την ανάλογη προϋπηρεσία, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου μας, επαναφέρει την προ ενός έτους διατυπωθείσα πρόταση, για πρόσληψη εκπαιδευτικών μέσω ΟΑΕΔ.

Τα συμπεράσματα που εξάγονται από τις δύο αυτές "συμπεριφορές" είναι πολλά:

Αρχικά με την πρόταση για εθελοντική εργασία, σύμφωνη με τα ιδεώδη του Ολυμπισμού, η νέα πολιτική ηγεσία επιθυμεί να μεταλαμπαδεύσει μέσω των εκπαιδευτικών της δημόσιας Παιδείας, τα ιδανικά της ανασφάλιστης εργασίας, της παράνομης υπερεργασίας, της έτι περαιτέρω απαξίωσης του έλληνα εκπαιδευτικού, με σκοπό την λογιστική τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων του Κρατικού Προϋπολογισμού και τη εκπλήρωση των "μνημονιακών" υποχρεώσεων. Να προβάλλει, επομένως, το ιδεώδες του έλληνα εκπαιδευτικού, ο οποίος σαν άλλος σύγχρονος δημοδιδάσκαλος, θα περιδιαβαίνει την ελληνική υπαίθρο, προκειμένου να παρέχει τις υπηρεσίες του, σε όποιους μαθητές πετυχαίνει εύκαιρους, με αντάλλαγμα κανα καρβέλι φωμί και μια γαβάθα κατσικίσιο γάλα.

Με τον τρόπο αυτό οραματίζεται το Υπουργείο μας να στηρίξει την Δημόσια δωρεάν Παιδεία, ή για την ακρίβεια να πραγματώσει τον αρχετυπικό της σκοπό: να είναι πραγματικά εθελοντικά προσφερόμενη και βέβαια δωρεάν. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, προχώρησε με πρόσφατη τροπολογία που έγινε νόμος του κράτους, στο άνοιγμα των πινάκων διορισμού των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και στην πριμοδότηση με διπλή μοριοδότηση. Οδηγούμαστε σε νέα δεδομένα όπου πλέον η ανταμοιβή του έλληνα εκπαιδευτικού για την παροχή της εργασίας του δεν θα είναι ο νόμιμος μισθός του αλλά bonus μορίων, με τα οποία θα τρέφει και την οικογένεια του (για όσους φυσικά έκαναν το λάθος να παντρευτούν ή πολύ περισσότερο να κάνουν και απογόνους) !!!

Άλλωστε η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, πολλάκις, εχει αποδείξει ότι σέβεται, ως εργοδότης, τα δικαιώματα των παρεχόντων σε αυτό υπηρεσίες, αρκεί όμως να μην είναι έγκυες, όπου στην περίπτωση αυτή οι τελευταίες ελέγχονται για απόπειρα εξαπάτησης της Πολιτείας αναφορικά με τον χρόνο σύλληψης των τέκνων τους και την συνακόλουθη δόλια, εκ μέρους τους, διασπάθιση του Κρατικού Προϋπολογισμού, μέσω αδειών τοκετού, λοχείας, αδειών εγκυμοσύνης και λοιπές παραβατικές συμπεριφορές.   

Επιπλέον και επειδή η αναδιάρθωση της ελληνικής Παιδείας από τους όψιμους αναμορφωτές της, δεν μπορεί να γίνει μόνο εθελοντικά, αυτοί απεργάζονται, ή μάλλον επαναφέρουν, σαν να ζούσαν σε άλλη χώρα το τελευταίο έτος, προτάσεις για πρόσληψη εκπαιδευτικών από τους Δήμους μέσω ΟΑΕΔ. Οποία ειρωνία!!! Η πολιτική  ηγεσία του Υπουργείου, προτείνει μεθόδους παράνομες και αντισυνταγματικές με σκοπό την πληρωση των κενών στα σχολεία. Το ζήτημα έχει κριθεί ήδη από την περυσινή χρονιά και για το λόγο αυτό ανακλήθηκε άμεσα από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, την οποία κατά πως φαίνεται, δεν συμβουλεύτηκε η τωρινή.

Καλούμε συνεπώς το Υπουργείο, αντί να αναλώνεται σε διαρροές, προτάσεις και σχέδια που δεν έχουν την παραμικρή πιθανότητα να εφαρμοστούν και να αποδώσουν το αναμενόμενο αποτελέσμα, ήτοι την παροχή δωρεάν Παιδείας στην χώρα, να εφαρμόσει για το θέμα της πλήρωσης των κενών την πρόσληψη εκπαιδευτικών από τους πίνακες αναπληρωτών. Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείο Παιδείας, να ασχοληθεί, επιτέλους, με σοβαρότητα με τα χρονίζοντα προβλήματα των εκπαιδευτικών, που μαστίζονται από εργασιακή ανασφάλεια, από έλλειψη υποδομών και μέσων, από μειωμένες αποδοχές και εν ολίγοις αντιμετωπίζονται ως αριθμοί σε ισολογισμούς και λογιστικές απεικονίσεις. Ο Έλληνας εκπαιδευτικός, μόνιμος ή αναπληρωτής, είναι το κύριο στοιχείο αναφοράς για την παροχή μιας ολοκληρωμένης και σύμφωνης με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, μόρφωσης και αυτός θα πρέπει να είναι η απόλυτη προτεραιότητα του Υπουργείου, αντιμετωπιζόμενος με σεβασμό, ως ισότιμος συνομιλητής, συνεργάτης και όχι ως αποδιοπομπαίος τράγος.        
Το  Δ.Σ. του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLINIES - 3.jpg
Πανελλήνιες 2024: Πώς να πάρετε αποζημίωση 350€ αν εξεταστείτε σε άλλη περιοχή - Οδηγός
Πανελλαδικές 2024: Οδηγίες για τους υποψήφιους που θα παραπεμφθούν για εξετάσεις σε Λύκειο διαφορετικό από αυτό που φοίτησαν - Η αποζημίωση ...
Πανελλήνιες 2024: Πώς να πάρετε αποζημίωση 350€ αν εξεταστείτε σε άλλη περιοχή - Οδηγός
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 1.jpg
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα επαναληπτικά διαγωνίσματα Μαθηματικών Γ' Λυκείου
Πανελλήνιες 2024: Διαγωνίσματα και λύσεις Μαθηματικών για τις  Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα επαναληπτικά διαγωνίσματα Μαθηματικών Γ' Λυκείου
pisa
Η γκρίζα πραγματικότητα για την «Eλληνική Pisa» - Εθνικές εξετάσεις 22/5
«Η πραγματική στόχευση του ΟΟΣΑ (που διεξάγει το διαγωνισμό) δεν είναι η βελτίωση της εκπαίδευσης, αλλά η τροποποίησή της με όρους αγοράς»
Η γκρίζα πραγματικότητα για την «Eλληνική Pisa» - Εθνικές εξετάσεις 22/5
Φιλοσοφική ΕΚΠΑ πανεπιστήμιο
Ανεργία αποφοίτων ΑΕΙ στην Ελλάδα - Τι «φαίνεται» ανά ηλικία και φύλο
Τι αναφέρει η Ετήσια Έκθεση της ΕΘΑΑΕ για την Ποιότητα της Ανώτατης Εκπαίδευσης 2022 για την ανεργία που αντιμετωπίζουν οι απόφοιτοι των ελληνικών ΑΕΙ
Ανεργία αποφοίτων ΑΕΙ στην Ελλάδα - Τι «φαίνεται» ανά ηλικία και φύλο