Thumbnail
Είναι γνωστό ότι η ένταξη των εκπαιδευτικών στη διαθεσιμότητα, που είναι ουσιαστικά και προθάλαμος απολύσεων, οδηγεί στη διάλυση της δημόσιας ΤΕΕ.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΧΑΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Η κυβέρνηση και η τρόικα με όσα υπέγραψαν τον Ιούλιο 2013, στην τρίτη αναθεώρηση του μνημονίου, ανέλαβαν την εργολαβία της καρατόμησης 2.500 εκπαιδευτικών της τεχνικής – επαγγελματικής εκπαίδευσης, μεταξύ των 12.500 άλλων εργαζομένων στο δημόσιο.

Είναι γνωστό ότι η ένταξη των εκπαιδευτικών στη διαθεσιμότητα, που είναι ουσιαστικά και προθάλαμος απολύσεων, οδηγεί στη διάλυση της δημόσιας ΤΕΕ.

Το αίτημα να καταργηθεί ο ν.4172/13 9 (αρ.82) και να επιστρέψουν όλοι οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία τους και παράλληλα να επαναλειτουργήσουν όλες οι ειδικότητες και οι τομείς στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ είναι το αίτημά μας και είναι αδιαπραγμάτευτο.

Όπως είναι σε όλους γνωστό, με σχετικό δελτίο τύπου από τη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας στις 22-8-13, «Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ έθεσε τα σοβαρά θέματα των διαθεσιμοτήτων εκπαιδευτικών απαιτώντας την επαναφορά των εκπαιδευτικών και των τομέων – ειδικοτήτων που καταργήθηκαν στη δευτεροβάθμια ΤΕΕ. Σε κάθε περίπτωση απαιτήσαμε την άμεση εργασιακή αποκατάσταση των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ σε εκπαιδευτική θέση μέσα στις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας».

Το Υπουργείο Παιδείας με το νέο νόμο δημιούργησε 925 θέσεις εκπαιδευτικών και 325 διοικητικών στις δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης (ΣΕΚ, ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ), επιδιώκοντας, και κάτω από την πίεση των κινητοποιήσεων, να τοποθετήσει σε αυτές εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα με τα πρόσφατο δελτίο τύπου του Υπουργείου.

Προφανώς δεν είναι αυτή η λύση  του σοβαρού προβλήματος των εκπαιδευτικών και της ΤΕΕ. Το αίτημά μας για επιστροφή όλων των καθηγητών στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ, η ανάκληση των διαθεσιμοτήτων και η λειτουργία των τομέων και ειδικοτήτων που καταργήθηκαν είναι ο στόχος μας και δεν θα τον εγκαταλείψουμε.

Σε κάθε όμως περίπτωση απαιτείται η συνολική και άμεση εργασιακή αποκατάσταση όλων των ειδικοτήτων και όλων των εκπαιδευτικών σε εκπαιδευτικές μόνιμες θέσεις του Υπουργείου Παιδείας. Θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός να εξαιρούνται ειδικότητες από τη φερόμενη στο διαδίκτυο ως υπουργική απόφαση για την κατανομή των θέσεων σε ΣΕΚ, ΙΕΚ κ.λπ. Επίσης είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει καμία πρόβλεψη για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και να δημιουργεί το ίδιο το Υπουργείο με την πολιτική «του διαίρει και βασίλευε» τεχνητές αντιπαραθέσεις.

Μία είναι η ουσιαστική και δίκαιη λύση: Καμία απόλυση εκπαιδευτικού. Καμία διάκριση ανάμεσα σε ειδικότητες. Όλοι οι εκπαιδευτικοί πίσω στα σχολεία τους και τις οργανικές τους θέσεις. Να λειτουργήσουν τώρα όλοι οι τομείς και οι ειδικότητες σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ. Κανένα παιδί να μη στερηθεί την ειδικότητα ή τον τομέα που επιθυμεί να σπουδάσει.

 

Αθήνα 22-09-13

 

Θέμης Κοτσιφάκης

Πρόεδρος ΟΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

apple-books_foto_education.jpg
Λειτουργικές δαπάνες σχολείων - Καταγγελία εκπαιδευτικών: Ποιος Δήμος κωλυσιεργεί σκοπίμως;
Τι καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κερατσινίου – Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης» για την καθυστέρηση της κάλυψης λειτουργικών δαπανών των...
Λειτουργικές δαπάνες σχολείων - Καταγγελία εκπαιδευτικών: Ποιος Δήμος κωλυσιεργεί σκοπίμως;