Thumbnail
ΕΛΜΕ Φλώρινας

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ

Η διαδικασία με την οποία κλήθηκαν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013, στηρίχθηκε στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς (άρθρο 4 παρ. 3) ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης (άρθρο 4 παρ. 1).

Με την εγκύκλιο 58733/Δ2/26-04-2013 ζητήθηκε καταχώρηση του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών με το αυξημένο κατά 2 ώρες ωράριο, ενώ δεν είχε ψηφιστεί ο σχετικός νόμος. Ο νέος νόμος 4152/13 πήρε ΦΕΚ στις 9/5/13 και το συνδικαλιστικό κίνημα ζητάει την κατάργησή του (παράγραφος Θ, υποπαρ. Θ2, 2α και 2β).

Η εφαρμογή του αυξημένου ωραρίου δημιούργησε, όπως στην πράξη θα αποδειχθεί από το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς, πλασματικές υπεραριθμίες, εξαιτίας του ότι επεδίωξε τον προσδιορισμό οργανικών κενών για τη διαδικασία των μεταθέσεων αλλά αγνόησε τις ανάγκες των λειτουργικών κενών. Πιο συγκεκριμένα αγνοήθηκαν μία σειρά από παραμέτρους όπως: οι μακροχρόνιες άδειες (εκπαιδευτικές, εξωτερικού, λοχείας-κύησης-ανατροφής, κ.λ.), το ωράριο των διευθυντών-υποδιευθυντών και υπευθύνων εργαστηρίων, η στελέχωση των διευθύνσεων (γραφεία, λοιποί φορείς), οι μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια προς την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, οι επικείμενες συνταξιοδοτήσεις και παραιτήσεις, οι γενικές αποσπάσεις, οι υποχρεωτικές αποσπάσεις και οι ειδικές αποσπάσεις προς την πρωτοβάθμια, οι δυνατότητες των σχολικών αιθουσών, ο διαχωρισμός των τμημάτων σε εργαστηριακά μαθήματα. κ.τ.λ. Συνέπεια των πλασματικών υπεραριθμιών ήταν και ο μικρός αριθμός οικειοθελών μεταθέσεων.

Κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι εκκρεμούν ακόμη σειρά ενεργειών του Υπουργείου που δεν έχουν προς το παρόν επιτελεσθεί (λ.χ. αποσπάσεις, οικειοθελείς μετατάξεις από κλάδο σε κλάδο ή προς την Πρωτοβάθμια ή σε διοικητικές θέσεις, οι συνταξιοδοτήσεις κ.λ.) και λοιποί παράγοντες που δεν έχουν συνεκτιμηθεί (δεύτερες αναθέσεις, δεύτερες ειδικότητες, κ.ο.κ.), το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Φλώρινας θεωρεί ότι οι εκτιμήσεις του αλγόριθμου του Υπουργείου υπήρξαν πλασματικές, επηρέασαν αρνητικά τη διαδικασία των μεταθέσεων και δεν ανταποκρίνονται σε καμία περίπτωση στις πραγματικές λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων.

                                                                                                                Δ.Σ. Ε.Λ.Μ.Ε. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ασεπ συνεδριο
ΑΣΕΠ: Ολοκληρώθηκε με ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις το 3ο Διεπιστημονικό Συνέδριο στη Θεσσαλονίκη
Το θέμα του συνεδρίου του ΑΣΕΠ ήταν «Η ταυτότητα εργοδότη στη δημόσια διοίκηση»
ΑΣΕΠ: Ολοκληρώθηκε με ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις το 3ο Διεπιστημονικό Συνέδριο στη Θεσσαλονίκη