καθηγητές
Πόσο δύσκολο είναι να συνδεθεί η βάση δεδομένων του ΑΣΕΠ με τον ΟΠΣΥΔ όπου καταχωρούνται αφού ελεγχθούν τα στοιχεία των εκπαιδευτικών ή να εξετάσουν τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά με την αληθινή προϋπηρεσία τους;

Μια προσωπική -εκτός γραφειοκρατίας- περιήγηση στο διαδίκτυο θα πείσει τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη ότι κάτι πάει εντελώς στραβά στη λίστα διορισμών αναπληρωτών εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.

Αμέτρητες οι διαμαρτυρίες, πολλές οι περιπτώσεις, πάρα πολλά τα λάθη και περίεργη -έξω από λογική- η αντιμετώπιση και διόρθωσή τους. Για παράδειγμα, οι αναπληρωτές Θεατρικής Αγωγής, που έκαναν αίτηση πρόσληψης τον Μάρτιο και παραπλανήθηκαν από μια… δελφική (=ασαφή και αόριστη) διατύπωση σχετικά με την προϋπηρεσία τους, θεώρησαν ότι ζητούσε όχι τη συνολική αλλά τη μερική (περιόδου 2020-2023) προϋπηρεσία, είδαν να μην προσμετράται στα μόρια ο αληθινός χρόνος και βέβαια είδαν να καταβαραθρώνονται στους πίνακες κατάταξης, με κίνδυνο πολλοί από αυτούς (με μακρόχρονη θητεία κι εμπειρία) να μη διοριστούν φέτος ή τα επόμενα τρία χρόνια αφού η λίστα με απόφαση του υπουργείου κλείνει και νέα προκήρυξη θα γίνει το 2027/28.

Το περίεργο είναι ότι στην ένσταση για άλλα λάθη (πτυχία, βαθμοί, γλώσσες κ.λπ.) που μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να διορθώσουν τη λανθασμένη προϋπηρεσία, καθώς το ΑΣΕΠ διευκρινίζει ότι δεν θα γίνει δεκτό αίτημα διόρθωσής της και μάλιστα δεν υπάρχει σχετικό πεδίο για να συμπληρωθεί.

Τώρα εάν:

● στο ΦΕΚ προκήρυξης αναφερόταν καθαρά ότι δεν απαιτείται εκ νέου υποβολή στοιχείων τα οποία σημειωτέον ήδη είναι καταχωρημένα στον ηλεκτρονικό φάκελο του ΟΠΣΥΔ (δημόσια υπηρεσία του εργοδότη υπουργείου Παιδείας),

● τα κατατεθέντα στοιχεία των αιτήσεων τα συνέκρινε το ΑΣΕΠ για να βρει τα λάθη,

● το ποια από αυτά τα λάθη και γιατί διόρθωσε ή δεν διόρθωσε,

είναι μια ωραία απορία που θα πρέπει ο ίδιος ο υπουργός να ερευνήσει, να απαντήσει και δίκαια να αποκαταστήσει.

Επειδή αν το ΑΣΕΠ βρήκε λάθη που έδειχναν μεγαλύτερη από την πραγματική προϋπηρεσία και τα διόρθωσε, τότε αυτά που έδειχναν μικρότερη και ήταν σε βάρος του υποψηφίου γιατί τα άφησε και γιατί επιπλέον δεν δέχεται τώρα να τα διορθώσει;

Με ποια εξουσία τιμωρεί, αδιαφορεί ή δεν προλαβαίνει; Και πόσο δύσκολο είναι να συνδεθεί η βάση δεδομένων του ΑΣΕΠ με τον ΟΠΣΥΔ όπου καταχωρούνται αφού ελεγχθούν τα στοιχεία των εκπαιδευτικών ή να εξετάσουν τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά με την αληθινή προϋπηρεσία τους;

Οφείλεται λοιπόν διόρθωση αμέσως ώστε οι πίνακες να είναι πραγματικοί. Ποιος να τη δώσει; Ο υπουργός, εκτός κι αν επιλέξει να ξεπλύνει τα χέρια του στη… λεκάνη των μηχανισμών.

*δημοσιογράφος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεια εκπαιδευση
Υπουργείο Παιδείας: Τι ψηφιοποιείται και ποιες διαδικασίες απλουστεύονται για την διευκόλυνση του διοικητικού έργου των εκπαιδευτικών
Ψηφιοποίηση των υπηρεσιακών Εγγράφων και ψηφιακή υπογραφή του διδακτικού προσωπικού
Υπουργείο Παιδείας: Τι ψηφιοποιείται και ποιες διαδικασίες απλουστεύονται για την διευκόλυνση του διοικητικού έργου των εκπαιδευτικών
μαθητές
Απουσίες μαθητών, μπελάδες γονέων και καθηγητών: Σχόλια και προτάσεις πάνω σ’ ένα πάντα επίκαιρο ζήτημα
Οι κατά καιρούς υπουργικές εγκύκλιοι που συναγωνίζονται μεταξύ τους σε λαϊκισμό είναι που επιτρέπουν την αυθαίρετη διαγραφή απουσιών και κηρύττουν...
Απουσίες μαθητών, μπελάδες γονέων και καθηγητών: Σχόλια και προτάσεις πάνω σ’ ένα πάντα επίκαιρο ζήτημα