βουλή
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWS
Διατύπωση γνώμης στη Βουλή για τον Σπυρίδωνα Δουκάκη για τη θέση νέου προέδρου του ΙΕΠ

Σε διατύπωση γνώμης προέβησαν σήμερα Τετάρτη 26 Ιουλίου 2023, τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής, σχετικά με το διορισμό στη θέση του Προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), του κου Σπυρίδωνα Δουκάκη, Καθηγητή του Ιονίου Πανεπιστημίου.

Η συγκεκριμένη διαδικασία πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τα άρθρα 32 παρ.5 και 49Α του Κανονισμού της Βουλής, σε συνδυασμό με το στοιχείο α΄ της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 3966/2011, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, σχετικά με τον προτεινόμενο από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κο Κυριάκο Πιερρακάκη, νέο πρόεδρο του ΙΕΠ.

Μετά την διεξαχθείσα συζήτηση, η οποία περιείχε την παρουσίαση του υποψήφιου νέου Προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), κου Σπυρίδωνα Δουκάκη από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κο Κυριάκο Πιερρακάκη, την τοποθέτηση του κου Δουκάκη και τις απαντήσεις που έδωσε στα μέλη της ΕΜΥ, εκπροσώπους των κομμάτων, η υποψηφιότητά του έγινε δεκτή με πέντε (5) “ΝΑΙ” από τη Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, τους ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ, τη ΝΙΚΗ και την ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, δυο (2) “ΠΑΡΩΝ” από τον ΣΥΡΙΖΑ και την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ και ένα (1) “ΟΧΙ” από το ΚΚΕ. 

Οι τοποθετήσεις του νέου Προέδρου του ΙΕΠ: 

Πολλαπλό Βιβλίο

Θέλουμε το καλό Πολλαπλό Βιβλίο. Εχουν γίνει μέχρι τώρα αρκετά πράγματα και ολοκληρώνεται στις 28 Αυγούστου 2023 η συλλογή προτάσεων. Θα επικαιροποιήσουμε τη διαδικασία και θα επιλύσουμε όσα εμπόδια παρουσιαστούν. Θέλουμε βιβλία για όλους με μηχανισμό ανατροφοδότησης, με αξιολόγηση. Εχουμε εμπιστοσύνη στους επιστήμονες του ΙΕΠ.

Επαγγελματική και Τεχνική Εκπαίδευση

Υπάρχει σχεδιασμός. Επικαιροποιούμε και αναπτύσσουμε. Θα δώσουμε στα παιδιά διεξόδους.

Σχολικός Εκφοβισμός

Χρειάζονται δουλειά, διαδικασίες, προγράμματα. Εχουμε και τα εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Δεν μπορούμε να πάμε σε μοντέλα αποκλειστικά εξ αποστάσεως. Θέλουμε μεικτό σύστημα με εμπλοκή όλων, στελεχών εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών κ.λ.π.

Αξιολόγηση

Οπου απαιτείται επικαιροποίηση θα γίνει. Θα ενισχυθεί περαιτέρω η αξιολόγηση η οποία είναι νόμος του κράτους.

Ειδική Αγωγή

Εμφαση στην πρόωρη διάγνωση, να προλάβουμε, να κάνουμε παρεμβάσεις.

Επιμόρφωση

Θα δημιουργηθεί Ενιαία Πλατφόρμα με ενοποίηση όλων των υπαρχόντων.

Καλλιτεχνική Εκπαίδευση

Είναι χώρος που χρειάζεται δουλειά, χρειάζεται παρεμβάσεις.

Αξιολόγηση Προγραμμάτων από το ΙΕΠ

1.000 Προγράμματα προς αξιολόγηση είχαμε πέρσι και 60 Συμβούλους ΙΕΠ να τα αξιολογήσουν. Χρειάζεται αποκέντρωση. 

Βιογραφικό Σπυρίδωνα Δουκάκη

Ο Σπύρος Δουκάκης έχει ολοκληρώσει τις προπτυχιακές του σπουδές στο Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ (με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών) και στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του πρώην ΤΕΙ Αθήνας. Είναι κάτοχος τριών μεταπτυχιακών διπλωμάτων α) στις επικοινωνίες υπολογιστών και τα δίκτυα από το Leeds Beckett, β) στη βασική και εφαρμοσμένη γνωσιακή επιστήμη από το ΕΚΠΑ και γ) στην εκπαίδευση από το ΕΑΠ. Έλαβε το διδακτορικό του στην εκπαίδευση με έμφαση στις ψηφιακές τεχνολογίες από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ολοκλήρωσε τη μεταδιδακτορική του έρευνα στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο στον τομέα της εκπαιδευτικής νευροεπιστήμης με έμφαση στον προγραμματισμό υπολογιστών.

Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιστημόνων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής (ΕΠΥ), του Ινστιτούτου GeoGebra και της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ).

Ο Σπύρος Δουκάκης υπηρέτησε για πολλά χρόνια ως εκπαιδευτικός στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδας – Pierce. Μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει ειδικός σύμβουλος στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πεδίο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Έχει διδάξει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο πρώην ΤΕΙ Αθήνας, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στη Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Έχει συμμετάσχει σε πλήθος ερευνητικών, ευρωπαϊκών και αναπτυξιακών έργων στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει σε πληθώρα έργων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως επιστημονικός υπεύθυνος και μέλος ομάδων εργασίας και ως συνεργάτης για τη δημιουργία νέων προγραμμάτων σπουδών, την ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων και τον εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης. Έχει οργανώσει ειδικές συνεδρίες, έχει διατελέσει μέλος οργανωτικών και επιστημονικών επιτροπών συνεδρίων, επιμελητής πρακτικών συνεδρίων, ειδικών τευχών διεθνών περιοδικών και κριτής διεθνών και ελληνικών συνεδρίων και περιοδικών.

Έχει δημοσιεύσει την έρευνά του σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια. Είναι συν-συγγραφέας του σχολικού βιβλίου «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» της Β΄ Γ.Ε.Λ. και του σχολικού βιβλίου «Μαθηματικά» της Ε΄ Δημοτικού και τριών συγγραμμάτων που διδάσκονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypourgeiopaideiasexo1460370520_0.jpg
Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 2024
Πανελλήνιες 2024 - Ο αριθμός εισακτέων σπουδαστών για το 2024 στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της Τριτοβάθμιας...
Πανελλήνιες 2024: Ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση