Thumbnail
Η Αντιπρόεδρος του ΠΑΣΑΝ έθεσε και το θέμα της Ενοποίησης Προσχολικής στις ηλικίες 0-6 ετών, όπως αυτήν αναφέρθηκε από τον νέο Υπουργό, και στην αναδιαμόρφωση του θεσμού της Παράλληλης ζητώντας διευκρινήσεις

Συνέντευξη παραχώρησε σήμερα στον Ραδιοφωνικό Σταθμό «Στο Κόκκινο» και την εκπομπή των Γιώργου Μελλιγγώνη και Γιώργου Τραπεζιώτη η Αντιπρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών- ΠΑΣΑΝ, Βασιλική Κουκούλη, εκφράζοντας την δυσαρέσκεια των Μελών του Συλλόγου και της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών απέναντι στις Προγραμματικές Δηλώσεις του Νέου Υπουργού Παιδείας και Αθλητισμού, κυρίου Πιερρακάκη, για μεταβολή στην διαδικασία πρόσληψης και διορισμού εκπαιδευτικών και επαναφορά γραπτού Διαγωνισμού ΑΣΕΠ

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε «Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών είναι κάθετος και αντίθετος με την διεξαγωγή γραπτού ΑΣΕΠ, ενώ τις τελευταίες ημέρες οι Εκπαιδευτικοί Σύλλογοι έχουν συσπειρωθεί με κοινή θέση και κοινό Δελτίο Τύπου κατά της διεξαγωγής γραπτού ΑΣΕΠ». Σε μία απόπειρα επεξήγησης της θέσης αυτής η κυρία Κουκούλη αναφέρθηκε εκτενώς στον προ 15ετίας γραπτό Διαγωνισμό ΑΣΕΠ ο οποίος όπως επεσήμανε «απέτυχε καθώς μέχρι και σήμερα έχουμε συναδέλφους επιτυχόντες του τότε αλλά μη διορισμένους». 

Συνεχίζοντας, η κυρία Κουκούλη, αναφέρθηκε σε επιχειρήματα κατά της δυνατότητας υλοποίησης ενός τέτοιου εγχειρήματος ενώ έθεσε το ερώτημα της σημασίας αξιολογήσης εκπαιδευτικών σε γνωστικά αντικείμενα και μαθήματα στα οποία έχουν ήδη αξιολογηθεί τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Επιπλέον, αναφέρθηκε σε μη διασφάλιση ίσων ευκαιριών σε περιπτώσεις ασθενειών, γέννας ή αδυναμίας προσέλευσης σε εξεταστικά κέντρα λόγω διαμονής σε απομακρυσμένες περιοχές. 

Κλείνοντας η Αντιπρόεδρος του ΠΑΣΑΝ έθεσε το θέμα της Ενοποίησης Προσχολικής στις ηλικίες 0-6 ετών, όπως αυτήν αναφέρθηκε από τον νέο Υπουργό, και στην αναδιαμόρφωση του θεσμού της Παράλληλης ζητώντας διευκρινήσεις περί αυτών συμπληρώνοντας πως «κρίνεται επιτακτική ανάγκη για άμεση και ειλικρινή συζήτηση τόσο σχετικά με το θέμα του γραπτού ΑΣΕΠ όσο και για τις δηλώσεις περί Ενοποίησης Προσχολικής και Αναδιαμόρφωσης Θεσμού Παράλληλης Στήριξης». 

Το αίτημα αυτό, όπως τόνισε, αποτελεί μία γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ Εκπαιδευτικών και ΥΠΑΙΘΑ και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ταυτιστεί με αποδοχή της διαδικασίας Γραπτού ΑΣΕΠ. «Άλλωστε, οι πρώτοι με τους οποίους οφείλει να κάνει τέτοιες συζητήσεις ο Υπουργός είναι οι εκπαιδευτικοί που χρόνια τώρα στηρίζουν με ανιδιοτέλεια το Δημόσιο Σχολείο».   


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μάθε τι σημαίνει το όνομά σου στα αρχαία ελληνικά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σημείωμα για Τροχαία
Πάρκαρε παράνομα και άφησε σημείωμα να μη τη γράψουν επειδή είχε γενέθλια -Η «απάντηση» της Τροχαίας
Απίστευτη οδηγός πάρκαρε παράνομα και άφησε σημείωμα να μη τη γράψουν επειδή είχε γενέθλια
Πάρκαρε παράνομα και άφησε σημείωμα να μη τη γράψουν επειδή είχε γενέθλια -Η «απάντηση» της Τροχαίας