Καθηγητικές σχολές: Εθνικό διάλογο για την παιδαγωγική επάρκεια προτείνει το ΠΑΣΟΚ
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | INTIME
Ερώτηση κεφαλίδου στη Βουλή: «Εξαντλήθηκαν τα περιθώρια, ώστε οι πτυχιούχοι των «καθηγητικών σχολών» να αποκτήσουν στον πρώτο κύκλο σπουδών τους την αναγκαία Διδακτική και Παιδαγωγική Επάρκεια;»

Ερώτηση κατέθεσε σήμερα στη Βουλή η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τις προοπτικές και το περιεχόμενο σπουδών των  «καθηγητικών σχολών».

Η κ.Κεφαλίδου αναφέρει ότι στην πράξη το Ενιαίο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας είναι ανεφάρμοστο.

«Στα μεγάλα πανεπιστήμια (π.χ. ΕΚΠΑ, ΑΠΘ) θα είναι αδύνατον να ενταχθούν στο πρόγραμμα αυτό χιλιάδες ενδιαφερόμενοι φοιτητές. Σε περιφερειακά πανεπιστήμια (π.χ. Αιγαίου) δεν μπορεί να εφαρμοστεί, λόγω της γεωγραφικής διασποράς των τμημάτων», τονίζει και ζητά να πληροφορηθεί «ποιο θα είναι το περιεχόμενο των ρυθμίσεων, που θα αντικαταστήσει το νόμο Γαβρόγλου, για τις διαδικασίες πρόσληψης των Εκπαιδευτικών στο Δημόσιο»

Η ερώτηση

Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Εθνικός διάλογος για τις προοπτικές και το περιεχόμενο σπουδών των «καθηγητικών σχολών».

Το περιεχόμενο σπουδών των μελλοντικών Εκπαιδευτικών αποτελεί καθοριστική παράμετρο για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Εκτός από την Παιδαγωγική Επάρκεια, απαιτείται ενδελεχής γνώση διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων, αφού ο εκπαιδευτικός στην ελληνική πραγματικότητα καλείται να διδάξει γνωστικά αντικείμενα (π.χ. ιστορία, χημεία κ.ά.), για τα οποία δεν έχει πραγματοποιήσει ανάλογες προπτυχιακές σπουδές.

Ως λύση στο πρόβλημα θεωρείται η θεσμοθέτηση ενός νέου κύκλου σπουδών, διάρκειας δύο εξαμήνων, ώστε οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να αποκτήσουν την αναγκαία Παιδαγωγική Επάρκεια.

Στην πράξη το Ενιαίο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας είναι ανεφάρμοστο. Στα μεγάλα πανεπιστήμια (π.χ. ΕΚΠΑ, ΑΠΘ) θα είναι αδύνατον να ενταχθούν στο πρόγραμμα αυτό χιλιάδες ενδιαφερόμενοι φοιτητές. Σε περιφερειακά πανεπιστήμια (π.χ. Αιγαίου) δεν μπορεί να εφαρμοστεί, λόγω της γεωγραφικής διασποράς των τμημάτων.

Η ρύθμιση αυτή, ειδικά για πολλά τμήματα της Φιλοσοφικής Σχολής, στερεί τους πτυχιούχους τους από κάθε επαγγελματικό δικαίωμα.

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:

  • Εξαντλήθηκαν τα περιθώρια, ώστε οι πτυχιούχοι των «καθηγητικών σχολών» να αποκτήσουν στον πρώτο κύκλο σπουδών τους την αναγκαία Διδακτική και Παιδαγωγική Επάρκεια;

  • Ποιο θα είναι το περιεχόμενο των ρυθμίσεων, που θα αντικαταστήσει το νόμο Γαβρόγλου, για τις διαδικασίες πρόσληψης των Εκπαιδευτικών στο Δημόσιο;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Arxaia-Athina
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Αν ρίξουμε μία ματιά στους δικανικούς λόγους της εποχής, αυτοί είναι γεμάτοι από δολοφονίες, ξυλοδαρμούς και ένα σωρό άλλα εγκλήματα και απατεωνιές
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!
Περπάτησε 92,5 χιλιόμετρα σε μια διαδρομή με δύσκολα κομμάτια και έφτασε στον προορισμό του μετά από σχεδόν 19 ώρες.
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!