δασκαλοσ
Διευθύντρια σχολείου της Σύρου μήνυσε τον Πρόεδρο Δημήτρη Παπαδημητρίου και τον Γραμματέα Αρτέμη Γελανδαλή της Α ΕΛΜΕ Κυκλάδων επειδή η ΕΛΜΕ την κατήγγειλε (ύστερα από γραπτή καταγγελία 14 εκπαιδευτικών από τον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου στο οποίο είναι διευθύντρια) για αντισυναδελφική, αντιδεοντολογική και αυταρχική συμπεριφορά.

Σε εξέλιξη βρίσκεται νέα προσπάθεια ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης με τη “στοχοποίηση” του Προέδρου και του Γενικού Γραμματέα της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κυκλάδων από την Διευθύντρια του ΓΕ.Λ. Σύρου, κ. Δεριζιώτη, η οποία υπέβαλε μήνυση εναντίον των εκπαιδευτικών της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κυκλάδων.

Το χρονικό

Πριν από καιρό 15 εκπαιδευτικοί που εργάζονταν και εργάζονται στο ΓΕ.Λ. Σύρου υπέβαλαν γραπτή καταγγελία σε βάρος της Διευθύντριας του σχολείου.

Οι καταγγελίες των εκπαιδευτικών αφορούσαν μεταξύ άλλων σε αναφορές που συνέταξε και υπέβαλε η συγκεκριμένη διευθύντρια εναντίον δύο καθηγητών, στην αλλοίωση πρακτικού του συλλόγου διδασκόντων, στην προσπάθεια επιβολής υποχρεωτικού ωραρίου παραμονής 8-2 στο σχολείο, χωρίς να έχει ανατεθεί καμία εργασία στους συναδέλφους, στην ανάθεση κάλυψης κενού σε εκπαιδευτικούς ή αλλιώς στην ανάθεση “περιπολίας” στο σχολικό χώρο, στην απαξίωση εκπαιδευτικών στα πλαίσια λειτουργίας του συλλόγου διδασκόντων με φράσεις του τύπου “δεν με ενδιαφέρει η γνώμη σου”, στην διατάραξη του κλίματος και της λειτουργίας στο σύλλογο διδασκόντων στο ΓΕ.Λ. Σύρου με δική της ευθύνη, τις συνθήκες που επιφέρουν σοβαρές δυσκολίες στην άσκηση του έργου των διδασκόντων.

Όπως αναφέρεται από τους εκπαιδευτικούς και την Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κυκλάδων αυτές οι πρακτικές οδήγησαν πολλούς από αυτούς που υπηρετούσαν για χρόνια στο σχολείο, να ζητήσουν τη μετακίνησή τους σε άλλη σχολική μονάδα.

Ύστερα απ΄ όλα αυτά η Διευθύντρια του ΓΕ.Λ. Σύρου δημοσίευσε μια επιθετική και προσβλητική απάντηση απέναντι στην στάση του σωματείου, καθώς και κατέθεσε μήνυση που στρέφεται, εναντίον του Προέδρου και του Γραμματέα της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κυκλάδων, με την αιτιολογία της συκοφαντικής δυσφήμησης.

Είναι, βέβαια, προφανείς οι σκοποί της, μέσα από τη μήνυση που υποβάλλει εναντίον του σωματείου των εκπαιδευτικών. Έχει σκοπό να στοχοποιήσει τον Πρόεδρο και τον Γενικό Γραμματέα του σωματείου, να “φιμώσει” και να τρομοκρατήσει τους εκπροσώπους των εργαζομένων και να εκφοβίσει το συνδικαλιστικό κίνημα.

Την ενέργεια της Διευθύντριας για ποινικοποίηση της δράσης του σωματείου είχε καταγγείλει  και το ΔΣ της ΟΛΜΕ, το οποίο έκφρασε την συμπαράστασή του και τη συναδελφική αλληλεγγύη στην Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων και στους εκπαιδευτικούς εναντίον των οποίων έχει υποβληθεί η μήνυση και κάλεσε τη Διευθύντρια του ΓΕΛ Σύρου να αποσύρει τη μήνυση.

Παράλληλα δεκάδες εκπαιδευτικά σωματεία έχουν εκδώσει ψηφίσματα καταγγελίας της προσπάθειας ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης του προέδρου και του γενικού γραμματέα της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κυκλάδων και του σωματείου από τη Διευθύντρια του ΓΕ.Λ. Σύρου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες