φιλόλογοι
Επιστολή διαμαρτυρίας αποστέλλουν οι Φιλόλογοι ΕΑΕ στο υπουργείο Παιδείας, για τη μη επαρκή κάλυψη των κενών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Επιστολή διαμαρτυρίας Φιλολόγων ΕΑΕ, έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr,  αναφορικά με τη μη επαρκή κάλυψη των κενών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η επιστολή έχει αποσταλεί στην Υπουργό και τους Υφυπουργούς, καθώς και σε όλους τους τομεάρχες των άλλων κομμάτων. 

«Παρά τις διαχρονικές υποσχέσεις από επίσημα κυβερνητικά χείλη για δήθεν κάλυψη όλων των παιδιών για ακόμα μια φορά παρατηρείται το φαινόμενο της "λοταρίας". Από τα 1405 δηλωμένα κενά για τον κλάδο των φιλολόγων (ΠΕ02) το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να καλύψει μόλις τα 869 αφήνοντας χωρίς στήριξη 536 παιδιά. Να τονισθεί ότι αυτά τα κενά αναμένεται να διπλασιαστούν μόλις οι σχολικές διευθύνσεις δηλώσουν και τα νέα κενά μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς», αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η επιστολή των Φιλολόγων ΕΑΕ:

"Για ποια Συμπερίληψη μιλάμε; Ολιγωρία για την Ειδική Αγωγή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση"

Τα τελευταία χρόνια γίνεται συνεχώς λόγος για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και για την προτεραιότητα που θα πρέπει να δοθεί σε αυτήν, μιας και πρόκειται για έναν πολύ ευαίσθητο κλάδο του εκπαιδευτικού μας συστήματος που στοχεύει στην συμπερίληψη όλων των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο, αντί για συμπερίληψη έχουμε κάθε χρόνο περιληπτικές διαδικασίες, αφού στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση καλύπτεται σχεδόν το ήμισυ των δηλωθεισών αναγκών. 
Έτσι παρά τις διαχρονικές υποσχέσεις από επίσημα κυβερνητικά χείλη για δήθεν κάλυψη όλων των παιδιών για ακόμα μια φορά παρατηρείται το φαινόμενο της "λοταρίας". Από τα 1405 δηλωμένα κενά για τον κλάδο των φιλολόγων (ΠΕ02) το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να καλύψει μόλις τα 869 αφήνοντας χωρίς στήριξη 536 παιδιά. Να τονισθεί ότι αυτά τα κενά αναμένεται να διπλασιαστούν μόλις οι σχολικές διευθύνσεις δηλώσουν και τα νέα κενά μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. 

Και εδώ γεννιούνται τα εξής ερωτήματα: 

  1. Με ποιο κριτήριο έμειναν χωρίς στήριξη αυτά τα 536 παιδιά; 
  2. Μήπως πρόκειται για παιδιά ενός κατώτερου Θεού; 
  3. Είναι μικρότερη η αξία τους; 
  4. Αυτή είναι η ευνομούμενη κοινωνία, την οποία επιδιώκει η κυβέρνηση;
  5. Και εν τέλει αυτή είναι η ισότιμη δωρεάν παιδεία για την οποία "διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους" οι εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας;

Αποτέλεσμα κάθε χρόνο, όπως συνέβη και πέρυσι (που δήθεν έφταιγε η εξάντληση των πόρων του ΕΣΠΑ), να μένουν χωρίς βοήθεια εκατοντάδες παιδιά στο γυμνάσιο και το λύκειο, οι γονείς να αναγκάζονται να πληρώνουν οι ίδιοι παράλληλη στήριξη (ΠΣ) για τα παιδιά τους (όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα) και το Υπουργείο Παιδείας να καυχιέται για δήθεν 90% κάλυψη των αναγκών, όταν μετά βίας καλύπτει τις μισές και με το νέο ΕΣΠΑ να αποτελεί πραγματικότητα. 

Στο πλαίσιο αυτό αποτελεί αδήριτη ανάγκη η κάλυψη όλων των παιδιών που με γνωμάτευση των ΚΕΔΑΣΥ χρήζουν ΕΑΕ ή ΠΣ, έστω από τη Β' Φάση. Ομοίως κρίνεται απαραίτητη και η δημιουργία Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ), για τα οποία εδώ και χρόνια υπάρχει ολιγωρία, παρά τα υπαρκτά κενά. 

Αποτελεί αίτημα τόσο των ίδιων των γονιών και των μαθητών, όσο και των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να στηριχθούν όλα αυτά τα παιδιά και το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στις αναγκαίες προσλήψεις, ώστε να σταματήσει να υπάρχει μια ΕΑΕ δύο ταχυτήτων.  

Ας αποδείξουν με έργα ότι πράγματι αυτός ο ευαίσθητος κλάδος της ΕΑΕ αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης και ότι η συμπερίληψη ΟΛΩΝ των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί αυτονόητο δικαίωμα! 
Διακρίσεις στην παιδεία δεν χωράνε!"

Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΠΑΙΤΕ
Τεχνολόγοι εκπαιδευτικοί: Προβληματισμός για την ΑΣΠΑΙΤΕ και την απορρόφησή της από το ΕΚΠΑ
Προβληματισμός των τεχνολόγων εκπαιδευτικών για τη λειτουργικότητα της ΑΣΠΑΙΤΕ που θα αντικατασταθεί από τετραετές τμήμα
Τεχνολόγοι εκπαιδευτικοί: Προβληματισμός για την ΑΣΠΑΙΤΕ και την απορρόφησή της από το ΕΚΠΑ
ΥΠΑΙΘ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Θέσεις για 63 διευθυντές και 60 υποδιευθυντές
Προκήρυξη για θέσεις διευθυντών και υποδιευθυντών σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - Πότε γίνονται οι αιτήσεις
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Θέσεις για 63 διευθυντές και 60 υποδιευθυντές
μηχανογραφικο
Μηχανογραφικό 2024: Η εγκύκλιος για τους υποψήφιους που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις
Πότε πρέπει να καταθέσουν τα Μηχανογραφικά τους Δελτία για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων
Μηχανογραφικό 2024: Η εγκύκλιος για τους υποψήφιους που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις