Πρωτοφανές! Το υπουργείο Παιδείας ΜΑΤΑΙΩΝΕΙ τα Σεμινάρια των Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων!
Θέλουν να βάλουν τέλος σε μια υπερ-40ετή επιμορφωτική διαδικασία;

Κάθε χρόνο η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, καλεί τα μέλη της απ’ όλη την Ελλάδα σε σεμινάρια που πραγματοποιούνται στην Πρωτεύουσα και τη Συμπρωτεύουσα. Μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών μετακινείται με σκοπό τη συμμετοχή στα σεμινάρια αυτά. Για το σκοπό αυτό απαιτείται χρόνος για ταξίδι από και προς τον τόπο διαμονής κι εργασίας και συνεπώς η απόφαση του Υπουργείου για πραγματοποίηση των σεμιναρίων εκτός εργασιακού ωραρίου, δεν επιτρέπει τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών οι οποίοι υπηρετούν στην επαρχία και οι οποίοι συνήθως, έχουν λιγότερες ευκαιρίες συμμετοχής σε επιμορφωτικές δράσεις.

seminaria_2.jpg

Επιπλέον, λόγω της φύσης του αντικειμένου, διεξάγονται πολλά εικαστικά-βιωματικά εργαστήρια που δεν μπορούν να γίνουν εξ αποστάσεως και χωρίς να διατεθεί από τους συμμετέχοντες ο απαιτούμενος χρόνος.

Φέτος η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ για πρώτη φορά αρνείται να αδειοδοτήσει τη δια ζώσης επιμόρφωση των Εικαστικών Εκπαιδευτικών και ουσιαστικά ματαιώνει τα ετήσια σεμινάρια της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τον τρόπο που αυτά διεξάγονται από το 1981.

Αυτό που πλέον γίνεται φαεινότερον του ηλίου, είναι ότι η κυβέρνηση και το Υπουργείο «στερούν αυτό που δεν μπορούν να προσφέρουν».

Με απαντήσεις προκάτ «όλες οι επιμορφώσεις γίνονται πια εκτός σχολικού ωραρίου για το καλό της μαθητικής διαδικασίας», το Υπουργείο προσπαθεί να μην αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν και να παραδεχτεί αντικειμενικές αλήθειες.

seminaria_1.jpg

Η ανακοίνωση της ΕΝΩΣΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ συνεχίζοντας  την αντιεκπαιδευτική της πορεία βάζει εμπόδια και οδηγεί σε ματαίωση μια υπερ-40ετή επιμορφωτική διαδικασία σεμιναρίων της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πιστή στην άτεγκτη πολιτική της, για άλλη μια φορά, μάς φέρνει αντιμέτωπους, με δυσάρεστες εκπλήξεις και παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες για διάλογο και επιχειρηματολογία, κωφεύει.

Αυτό που πλέον γίνεται φαεινότερον του ηλίου, είναι ότι η κυβέρνηση και το Υπουργείο «στερούν αυτό που δεν μπορούν να προσφέρουν».

Το Υπουργείο Παιδείας για πρώτη φορά αρνείται να αδειοδοτήσει τη δια ζώσης επιμόρφωση των Εικαστικών Εκπαιδευτικών και ουσιαστικά ματαιώνει τα ετήσια σεμινάρια της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τον τρόπο που αυτά διεξάγονται από το 1981.

Με απαντήσεις προκάτ «όλες οι επιμορφώσεις γίνονται πια εκτός σχολικού ωραρίου για το καλό της μαθητικής διαδικασίας», το Υπουργείο προσπαθεί να μην αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν και να παραδεχτεί αντικειμενικές αλήθειες.

Κάθε χρόνο η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, καλεί τα μέλη της απ’ όλη την Ελλάδα σε σεμινάρια που πραγματοποιούνται στην Πρωτεύουσα και τη Συμπρωτεύουσα. Μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών μετακινείται με σκοπό τη συμμετοχή στα σεμινάρια αυτά. Για το σκοπό αυτό απαιτείται χρόνος για ταξίδι από και προς τον τόπο διαμονής κι εργασίας και συνεπώς η απόφαση του Υπουργείου για πραγματοποίηση των σεμιναρίων εκτός εργασιακού ωραρίου, δεν επιτρέπει τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών οι οποίοι υπηρετούν στην επαρχία και οι οποίοι συνήθως, έχουν λιγότερες ευκαιρίες συμμετοχής σε επιμορφωτικές δράσεις.

seminaria_3.jpg

Επιπλέον, λόγω της φύσης του αντικειμένου, διεξάγονται πολλά εικαστικά-βιωματικά εργαστήρια που δεν μπορούν να γίνουν εξ αποστάσεως και χωρίς να διατεθεί από τους συμμετέχοντες ο απαιτούμενος χρόνος.

Οι αρμόδιοι φορείς του υπουργείου δυστυχώς δεν ομολογούν ότι η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, εδώ και σαράντα χρόνια, υλοποιεί μια επιμόρφωση που κατά τα άλλα θα ήταν υποχρέωση της ίδιας της Πολιτείας. Σεμινάρια, που αξίζει να σημειωθεί ότι δεν κοστίζουν ούτε μισό ευρώ στον κρατικό προϋπολογισμό, και η πραγματοποίησή τους βασίζεται στο εθελοντικό έργο και τη συλλογική προσφορά των εκπαιδευτικών, των επιμορφωτών και των στελεχών της εκπαίδευσης, με τα έξοδα της διοργάνωσης, της μετακίνησης, της φιλοξενίας των εκπαιδευτικών να βαραίνουν αποκλειστικά τους ίδιους τους συμμετέχοντες και την Ένωση.

Καταγγέλλοντας τα επιχειρήματα και τις εξηγήσεις του Υπουργείου, που απλώς πιστοποιούν ότι ο καθ’ ύλην αρμόδιος φορέας της Παιδείας στη χώρα, δεν κάνει αυτό που θα όφειλε να κάνει, και απορρίπτοντας συνολικά την αντιεκπαιδευτική και αντιπαιδαγωγική πολιτική του ΥΠΑΙΘ, ζητάμε την απόσυρση κάθε εμποδίου στην πραγματοποίηση των επιμορφωτικών Σεμιναρίων της Ένωσης.

 

                                          Η Πρόεδρος                   Η Γραμματέας

                                           Ζωή Χατζή                    Ν. Παληοκώστα

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes_02
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
Οδηγίες για την έκδοση του Δελτίου Εξεταζομένου των Πανελληνίων εξετάσεων ΕΠΑΛ 2024 - Τι προβλέπεται για τους υποψήφιους με το 10%
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
νηπιαγωγειο
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις
Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπιζουν τα Νηπιαγωγεία της περιοχής, κωδικοποίησε στο κείμενο - υπόμνημα που ακολουθεί ο Α' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε...
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις