Κεφαλίδου: Αναγκαία τα ειδικά προγράμματα στα σχολεία για τον πόλεμο στην Ουκρανία
INTIME NEWS/ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ
Ερώτηση Κεφαλίδου στη Νίκη Κεραμέως για τη διαμόρφωση ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα σχολεία με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, επισημαίνοντας την αναγκαιότητα λήψης δράσεων και διαμόρφωσης ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα σχολεία, προκειμένου ο εκπαιδευτικός κόσμος να γνωρίσει την ιστορία και τον πολιτισμό της Ουκρανίας.

Η ερώτηση της Χαράς Κεφαλίδου:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: «Αναγκαία η λήψη δράσεων και η διαμόρφωση Ειδικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων από το ΥΠΑΙΘ για τον εκπαιδευτικό κόσμο, σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία»

Η εισβολή των ρωσικών στρατευμάτων στην Ουκρανία σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ανθρωπότητα. Στους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα και απορίες. 

Κρίνεται επιβεβλημένο, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) να συνδράμει τον εκπαιδευτικό κόσμο, ώστε να ανταποκριθεί στις πνευματικές ανησυχίες του μαθητικού πληθυσμού. 

Ειδικά για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θεωρούμε ότι είναι αναγκαίο να διαμορφωθούν ειδικά παιδαγωγικά προγράμματα, αφού τα παιδιά βιώνουν συνεχώς μεγάλες ανατροπές στην καθημερινότητά τους τα δύο τελευταία χρόνια.

Ερωτάται η κα Υπουργός:

1. Ποιες δράσεις πρόκειται να λάβει, το αμέσως επόμενο διάστημα, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ώστε ο Εκπαιδευτικός Κόσμος να γνωρίσει την ιστορία και τον πολιτισμό της Ουκρανίας, προκειμένου να ανταποκριθεί στις πνευματικές ανησυχίες των μαθητών και μαθητριών;

2. Με ποιους εκπαιδευτικούς και παιδαγωγικούς τρόπους θα διαμορφωθούν στα σχολεία προγράμματα προαγωγής της ειρήνης, του βασικού αγαθού της ζωής - με δεδομένο μάλιστα ότι η ειρήνη αφορά πολλά ζητήματα των κοινωνιών και όχι μόνο την απουσία πολέμου - και πώς θα καλλιεργούνται ανάλογες συνειδήσεις και συμπεριφορές των μαθητών μας;  

3. Προτίθεστε να διαμορφώσετε ειδικά παιδαγωγικά προγράμματα για τους μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που βιώνουν συνεχείς, καθημερινές και πρωτόγνωρες ανατροπές στη ζωή τους το τελευταίο διάστημα;

Η ερωτώσα βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taxeis_mathiteias.jpg
Ξεκινά σήμερα η διάθεση θέσεων Μαθητείας ΕΠΑΛ από φορείς του Ιδιωτικού Τομέα για την περίοδο 2024-2025
Οι απόφοιτοι ολοκληρώνοντας το Μεταλυκειακό Έτος, μπορούν να αποκτήσουν πτυχίο ειδικότητας, επαγγελματικής εκπαίδευσης & κατάρτισης Επιπέδου 5 μετά...
Ξεκινά σήμερα η διάθεση θέσεων Μαθητείας ΕΠΑΛ από φορείς του Ιδιωτικού Τομέα για την περίοδο 2024-2025
agori-viasmos-seksoualiki-parenoxlisi.jpg
Κρήτη: «Έχω μέσα μου ένα τέρας» – Τι ισχυρίστηκε ο 51χρονος που ασέλγησε σε 3 ανήλικους
Το βαφτιστήρι του περιέγραψε τουλάχιστον δέκα περιστατικά ασέλγειας και κακοποιήσεων
Κρήτη: «Έχω μέσα μου ένα τέρας» – Τι ισχυρίστηκε ο 51χρονος που ασέλγησε σε 3 ανήλικους