τάξη, δάσκαλος, καθηγητής, μαθητής, πίνακας
Πρωτοφανής ποινή 5.699 ευρώ σε εκπαιδευτικό γιατί δεν έκανε τηλεκπαίδευση από το σπίτι του

Για συνέχεια της πολιτικής δίωξης και εκδίκησης γίνεται λόγος στην τοπική κοινωνία και στην εκπαιδευτική κοινότητα της Αιτωλοακαρνανίας για την πρωτοφανή ποινή σε βάρος του πολύτεκνου εκπαιδευτικού Κώστα Κορδάτου από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού.

Σύμφωνα με ενημέρωση από μέλη της πρωτοβουλίας υποστήριξης του εκπαιδευτικού άρχισε η εκτέλεση της ποινής με την περικοπή του μισθού κατά 10% κάθε μήνα.

Θυμίζουμε ότι ο Διευθυντής  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Αιτωλοακαρνανίας  προχώρησε  σε περικοπή μισθών ογδόντα (80) ημερών και ποσού 5.699,20 ευρώ, μετά την παρέλευση οχτώ (8) μηνών, στον εκπαιδευτικό Κώστα Κορδάτο, υπεύθυνο τομέα  ΕΠΑΛ της Αιτωλοακαρνανίας, διότι δεν μπορούσε να πραγματοποιήσει τηλεκπαίδευση λόγω της ιδιαιτερότητας και των αντικειμενικών δυσκολιών των μηχανολογικών εργαστηριακών μαθημάτων, που διδάσκει στην ειδικότητα του ο εκπαιδευτικός.

Κοινή παραδοχή είναι ότι η εξάσκηση των μαθητών στα σχολικά εργαστήρια, ιδιαίτερα αυτών της βιομηχανικής παραγωγής, γίνεται με φυσική παρουσία των ασκούμενων-εκπαιδευόμενων- μαθητών για την απόκτηση δεξιοτήτων. Κάτι που αναφέρει  και το Υπουργείο Παιδείας στην απόφασή του Υπουργική Απόφαση με αριθ. Πρωτ.Φ3/44963/ΓΔ4/19-4-2021, που εκδόθηκε με τη λήξη της τηλεκπαίδευσης για την αναπλήρωση της ύλης στα εργαστήρια. Ιδιαιτέρως δε στη Γ΄ ΕΠΑΛ που χορηγείται και πτυχίο.

Ανάλογες αναφορές, αιτήματα, έγκαιρα προέβαλε η κλαδική ΠΕΤΕΕΜ-ΤΕ των εργαστηριακών καθηγητών, προς τον συγκεκριμένο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και στο ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας χωρίς ποτέ να λάβει κάποια απάντηση!

Η απόφαση σε βάρος του εκπαιδευτικού, που είναι μέλος του Δ.Σ. της Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε συνδικαλιστικούς φορείς, που ζητούν εξηγήσεις. Συνδικαλιστές του κλάδου, κάνουν λόγο για εκφοβισμό του εκπαιδευτικού και σημειώνουν πως δεν είχε τη δυνατότητα να εισέλθει στα εργαστήρια, επειδή η διευθύντρια του ΕΠΑΛ, είχε αλλάξει τις κλειδαριές.

Οι εκπαιδευτικοί φορείς καταγγέλλουν ως άδικη, αστήρικτη και εκδικητική την απόφαση περικοπής μισθών ύψους 5.699 ευρώ στον εκπαιδευτικό, στέκονται  στο πλευρό του  και ζητούν να ανακληθεί η  απόφαση περικοπής αποδοχών.

Όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί φορείς, κατηγορία για αποχή από την τηλεκπαίδευση είναι αστήρικτη, αβάσιμη και αποδεικνύεται από τα πραγματικά γεγονότα, καθώς η καθημερινή παρουσία του εκπαιδευτικού έξω από τα εργαστήρια (αφού αυτά είχαν παραβιαστεί παρανόμως και είχαν αντικατασταθεί οι κλειδαριές από την διευθύντρια του ΕΠΑΛ) δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν.

Καμία πρόβλεψη δεν υπάρχει στη νομοθεσία που να υποχρεώνει να γίνεται τηλεκπαίδευση από το σπίτι των εκπαιδευτικών ή από άλλον χώρο, πέραν του σχολείου που υπηρετεί ο εκπαιδευτικός. Μάλιστα στην περίπτωση του συγκεκριμένου σχολείου, σύμφωνα με όσα σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί φορείς, "η διευθύντρια του ΕΠΑΛ, χωρίς καμία αρμοδιότητα, παραβίασε τις εισόδους των εργαστηρίων, κλειδώνοντας τον εκπαιδευτικό, έξω από αυτά. Έτσι δεν του επέτρεψε να εισέρχεται, τόσο κατά το διάστημα της τηλεκπαίδευσης, όσο και στην επιστροφή στη δια ζώσης εκπαίδευση, χωρίς ο ΔΔΕ να ενδιαφέρεται να εξετάσει το θέμα και να δώσει λύση".

Είναι χαρακτηριστικό ότι η ποινή επιβλήθηκε στον εκπαιδευτικό χωρίς καν αν κληθεί από την υπηρεσία για να απολογηθεί για το θέμα.

eikona.png

 

Η απάντηση στη τοπική διοίκηση της εκπαίδευσης, που ανέλαβε άχαρο ρόλο θα δοθεί άμεσα σε πολλά επίπεδα, δήλωσε ο Κώστας Κορδάτος και μέλη της πρωτοβουλίας (που συγκροτήθηκε) ενάντια στην πολιτική δίωξη του.

Το θέμα, πριν από λίγο καιρό έχει έρθει και στη βουλή με επερώτηση:

Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί: 1. Γνωρίζουν για το πρωτοφανές αυτό περιστατικό που αφορά την επιβολή ποινής στον εκπαιδευτικό του ΕΠΑΛ; 2. Έχει διερευνηθεί το περιστατικό και ισχύει ότι είχε γίνει αλλαγή στις κλειδαριές και δεν είχε τη δυνατότητα ο εκπαιδευτικός να εισέλθει στα εργαστήρια; 3. Για ποιο λόγο η διευθύντρια του ΕΠΑΛ, χωρίς καμία αρμοδιότητα, παραβίασε τις εισόδους των εργαστηρίων, κλειδώνοντας τον εκπαιδευτικό, έξω από αυτά και δεν του επέτρεψε να εισέρχεται, τόσο κατά το διάστημα της τηλεκπαίδευσης, όσο και στην επιστροφή στη δια ζώσης εκπαίδευση; 4. Για ποιο λόγο ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ενδιαφέρθηκε να εξετάσει το θέμα και να δώσει λύση; 5. Τι άμεσες ενέργειες θα γίνουν για να ανακληθεί η απόφαση περικοπής των αποδοχών που επιβλήθηκε στον εκπαιδευτικό, γνωρίζοντας ότι δεν μπορούσε να πραγματοποιήσει τηλεκπαίδευση, λόγω της ιδιαιτερότητας και των αντικειμενικών δυσκολιών των μηχανολογικών εργαστηριακών μαθημάτων που διδάσκει;

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοι αποδοχές
Εκπαιδευτικέ, είναι ντροπή να μιλάς για φτωχοποίηση ενώ κάνεις κοτζάμ λειτούργημα
Τι κρύβει η στάση των περισσότερων Ελλήνων πολιτικών οι οποίοι, παρά το γεγονός πως είναι ορκισμένοι εχθροί της δημόσιας παιδείας και των λειτουργών...
Εκπαιδευτικέ, είναι ντροπή να μιλάς για φτωχοποίηση ενώ κάνεις κοτζάμ λειτούργημα
PANELLINIES - 3.jpg
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική