Ικαρία: Χωρίς εκπαιδευτικό έμεινε το τμήμα ένταξης σε δημοτικό σχολείο του νησιού
«Υπάρχουν 15-20 παιδιά που έχουν ήδη περάσει από αξιολόγηση στο ΚΕΔΑΣΥ, αλλά και παιδιά που χρήζουν βοηθείας χωρίς να έχουν αξιολογηθεί ακόμα» - «Είναι άδικο τα παιδιά  μας να αισθάνονται ότι μειονεκτούν και να μένουν αβοήθητα»

Χωρίς εκπαιδευτικό έχει μείνει το τμήμα ένταξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ραχών στην Ικαρία, όπως επισημαίνουν σε επιστολή τους την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr οι γονείς των μαθητών.

Οι γονείς έφτασαν στο σημείο να στείλουν επιστολή στο υπουργείο Παιδείας για να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση που επικρατεί στο σχολείο και να ζητήσουν να λειτουργήσει άμεσα το τμήμα ένταξης.

«Θεωρούμε απαράδεκτο, ειδικά μετά από δύο σχεδόν «χαμένες» σχολικές χρονιές, με τόσα μαθησιακά προβλήματα συσσωρευμένα, να μην υπάρχει αυτή η ειδικότητα στο σχολείο μας» επισημαίνουν στην επιστολή τους.

«Υπάρχουν 15-20 παιδιά που έχουν ήδη περάσει από αξιολόγηση στο ΚΕΔΑΣΥ, αλλά και παιδιά που χρήζουν βοηθείας χωρίς να έχουν αξιολογηθεί ακόμα. Έχουμε απευθυνθεί στην Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Σάμου, χωρίς αποτέλεσμα. Τα γραφειοκρατικά και υπηρεσιακά θέματα δε μας αφορούν» τονίζουν.

Στη συνέχεια, υπογραμμίζουν πως «το τμήμα ένταξης δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη!! Πρέπει να λειτουργήσει άμεσα! Στο χέρι του Υπουργείου είναι να βρει τώρα μία λύση».

«Είναι άδικο τα παιδιά  μας να αισθάνονται ότι μειονεκτούν και να μένουν αβοήθητα» καταλήγουν οι γονείς.

Η επιστολή των γονέων

Αναλυτικά, η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου και 1ου Νηπιαγωγείου Ραχών Ικαρίας στο υπουργείο Παιδείας:

 «Έλλειψη εκπαιδευτικού για το τμήμα ένταξης του 1ου Δ.Σχολείου Ραχών Ικαρίας»

Εδώ και δεκαεπτά χρόνια λειτουργεί στο σχολείο μας, έπειτα από πιέσεις γονέων και κηδεμόνων, τμήμα ένταξης. Όλα αυτά τα χρόνια έχουν βοηθηθεί δεκάδες παιδιά να ξεπεράσουν τις δυσκολίες και να συνεχίσουν ομαλά τη φοίτησή τους τόσο στο Δημοτικό, όσο και στο Γυμνάσιο.

Θεωρούμε απαράδεκτο, ειδικά μετά από δύο σχεδόν «χαμένες» σχολικές χρονιές, με τόσα μαθησιακά προβλήματα συσσωρευμένα, να μην υπάρχει αυτή η ειδικότητα στο σχολείο μας.

Υπάρχουν 15-20 παιδιά που έχουν ήδη περάσει από αξιολόγηση στο ΚΕΔΑΣΥ, αλλά και παιδιά που χρήζουν βοηθείας χωρίς να έχουν αξιολογηθεί ακόμα. Έχουμε απευθυνθεί στην Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Σάμου, χωρίς αποτέλεσμα. Τα γραφειοκρατικά και υπηρεσιακά θέματα δε μας αφορούν.

Το τμήμα ένταξης δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη!! Πρέπει να λειτουργήσει άμεσα! Στο χέρι του Υπουργείου είναι να βρει τώρα μία λύση.

 Είναι άδικο τα παιδιά  μας να αισθάνονται ότι μειονεκτούν και να μένουν αβοήθητα. Aπαιτούμε  τη διευθέτηση του προβλήματος.

Το Δ.Σ του Συλλόγου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
ΕΘΑΕΕ: Προκήρυξη για μέλος του Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης
Προκήρυξη μιας θέσης μέλους του Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης (ΣΑΠ) της ΕΘΑΑΕ - Μέχρι πότε οι αιτήσεις
ΕΘΑΕΕ: Προκήρυξη για μέλος του Συμβουλίου Αξιολόγησης και Πιστοποίησης
PISA
«PISA»: Ένας ακόμα τρόπος κατηγοριοποίησης σχολείων και μαθητών
«Ήδη χάνονται διδακτικές ώρες σε πολλά σχολεία για να προετοιμαστούν οι μαθητές για την «ελληνική PISA», μένοντας πίσω στην ύλη και στο ευρύτερα...
«PISA»: Ένας ακόμα τρόπος κατηγοριοποίησης σχολείων και μαθητών