Εκπαιδευτικοί: Εξωθεσμική παρέμβαση αντιδημάρχου στα νηπιαγωγεία Σητείας
Καταγγελία από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας, «ο Μύσων» για "αντιδημοκρατικές διαδικασίες, απειλές και εξωθεσμικές ιδιοτελείς παρεμβάσεις"

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας, «ο Μύσων», υπηρετώντας τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας, θεωρεί χρέος του, ως θεσμικό όργανο της παραπάνω κοινότητας, να πάρει θέση και να συμβάλει στη λύση του προβλήματος που προέκυψε εξαιτίας της ανακατανομής των ορίων των Νηπιαγωγείων Σητείας. Προκαταβολικά πρέπει να τονιστεί η αυτονόητη και κοινά παραδεκτή αρχή: ότι ο χώρος της Παιδείας, πέρα από την παροχή γνώσης, είναι και χώρος προάσπισης της Δημοκρατίας και των Δημοκρατικών διαδικασιών, τις οποίες πρέπει να σεβόμαστε όλοι.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας ενημερώθηκε από το 1ο και 5ο Νηπιαγωγείο Σητείας, από τα έγγραφα με Αρ. Πρωτ. 6 και 5 /φ2 / 22-2-2021, για την τροποποίηση απόφασης εκ μέρους της ΔΙΠΕ Λασιθίου με Αρ. Πρωτ. : 651/11-02-2021 απόφασης με θέμα τα όρια των σχολείων από τα οποία προκύπτουν οι μαθητές κάθε σχολείου. Από τα έγγραφα αυτά φαίνεται ότι η απόφαση που πάρθηκε από την απόλυτη πλειοψηφία των Νηπιαγωγείων της πόλης μας -από τα έξι Νηπιαγωγεία τα πέντε είχαν ψηφίσει την απόφαση αυτή- τροποποιήθηκε μετά από την εξωθεσμική παρέμβαση του αντιδημάρχου και Προέδρου της Επιτροπής Παιδείας κ. Παπαδάκη Ιωάννη, ο οποίος δεν έχει τέτοια αρμοδιότητα όπως προκύπτει από το ΠΔ 79/2017 με αρ. 5 παρ. 2,3. Η παρέμβαση αυτή κρίνεται ως πράξη έκνομη, αφού δεν έχει αρμοδιότητα ο Δήμος στον καθορισμό των ορίων, αλλά και ως πράξη που παρακάμπτει την Επιτροπή Παιδείας, η οποία αν και αναρμόδια να εισηγηθεί την παραπάνω αλλαγή, δεν κλήθηκε σε συνεδρίαση και δεν ψήφισε καμιά απόφαση σχετική με το θέμα αυτό. Με τη νέα απόφαση αφαιρούνται πέντε επιπλέον περιοχές από το 5ο Ν/γειο από αυτές που έχει ήδη παραχωρήσει, αφήνοντάς το έτσι δύο περιοχές και οδηγώντας το ουσιαστικά στο κλείσιμο. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΠΕ Σητείας, «ο Μύσων», στην προσπάθειά του να δώσει λύση στο πρόβλημα αυτό προχώρησε στην οργάνωση τηλεδιάσκεψης με τη συμμετοχή όλων των Νηπιαγωγών της πόλης μας, του Προϊσταμένου Α/θμιας εκπαίδευσης και του Δημάρχου, ο οποίος, προσκλήθηκε για να λάβει γνώση του θέματος.

Στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 1 Μαρτίου ο κ. Παπαδάκης δεν αρκέστηκε στην εξωθεσμική παρέμβασή του προς τον Προϊστάμενο, γεγονός που παραδέχτηκε μπροστά σε όλους όσους συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη, αλλά με συνεχείς παρεμβάσεις, και απειλές δεν έπαψε να προσβάλλει την απόφαση των Προϊσταμένων των Νηπιαγωγείων. Με ανάλογο τρόπο μίλησε στον Προϊστάμενο, ενώ έκνομες απειλές απεύθυνε προς τον Πρόεδρο του Συλλόγου και σε όποιον τόλμησε να διαφωνήσει μαζί του. Οι καταγγελίες κατά πάντων έκαναν αδύνατη τη διεξαγωγή του διαλόγου και η συνεδρία κατέληξε άκαρπη με ευθύνη του κ. Παπαδάκη ο οποίος με ιδιοτελή κίνητρα, όπως φάνηκε από όλα όσα έγιναν γνωστά, ενήργησε προς όφελος της συζύγου του.

Σε επόμενη τηλεδιάσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5/3/2021, και στην προσπάθεια του να βρεθεί δίκαιη λύση μέσα από την κατάθεση και καταγραφή όλων των απόψεων ο Σύλλογος κατέληξε στις ακόλουθες θέσεις:

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας, «ο Μύσων», σεβόμαστε την απόφαση της πλειοψηφίας των Νηπιαγωγείων και καλούμε τον Διευθυντή Α/θμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου να εκδώσει απόφαση η οποία να αντιπροσωπεύει το συμφέρον όλων των Νηπιαγωγείων της Σητείας και η οποία να εναρμονίζεται με την ειλημμένη απόφαση που υπέγραψε η απόλυτη πλειοψηφία των Προϊσταμένων Νηπιαγωγών της Σητείας.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας διαμηνύει σε όλους τους τόνους ότι οι αντιδημοκρατικές διαδικασίες, οι απειλές και οι εξωθεσμικές ιδιοτελείς παρεμβάσεις δεν βοηθούν την εκπαιδευτική κοινότητα στο έργο της αλλά, αντιθέτως, την πάνε πίσω σε εποχές που πρέπει να ξεχαστούν και καλεί:

  • τη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας να λάβει γνώση σχετικά με την παράκαμψή της και να πάρει σαφή θέση σχετικά με το ζήτημα

  • τον Δήμαρχο Σητείας να πάρει θέση απέναντι στις απειλές οι οποίες εξαπολύθηκαν από τον αντιδήμαρχο κ. Παπαδάκη

  • το Δημοτικό Συμβούλιο να ενημερωθεί σχετικά με το θέμα και να πάρει σαφή θέση απέναντι στα γεγονότα τα οποία οδήγησαν τα Νηπιαγωγεία της πόλης μας στο σημείο αυτό λόγω της έκνομης και εξωθεσμικής παρέμβασης του αντιδημάρχου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πιερρακακης
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
Παρά την κοπτοραπτική το υπουργείο Παιδείας αύξησε μόνο κατά 277 τις θέσεις για τους εισακτέους στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
εξετάσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
Σήμερα η κλήρωση για τα Πειραματικά - Εχουν κατατεθεί 10.845 αιτήσεις για 3.003 θέσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
κορονοϊός, κοξάκι, γρίπη
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
Σοκ έχει προκαλέσει ο θάνατος παιδιού από παρβοϊό - Αυξημένη εγρήγορση για συσχέτιση περιστατικών μυοκαρδίτιδας στα παιδιά με τη λοίμωξη από τον...
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
αναπηρία
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...
Ερευνα: Ούτε η πρόσβαση αναπήρων στις ΤΠΕ είναι ισότιμη - Ποσοστό 40% των αναπήρων δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο και μόλις 2 στους 10...
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...