Thumbnail
Ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου διαμαρτύρεται για την αναστολή λειτουργίας των Τμημάτων Ένταξης και τη μεταφορά αναπληρωτών που υπηρετούσαν σε αυτά σε δομές Ειδικής Αγωγής

Σε αναστολή λειτουργίας τέθηκαν τα Τμήματα Ένταξης των δημοτικών σχολείων.

Ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου διαμαρτύρεται έντονα για τη μεταφορά αναπληρωτών που υπηρετούν στα εν λόγω τμήματα σε δομές Ειδικής Αγωγής που παραμένουν σε λειτουργία.

Αναλυτικά:

Με απόφαση του ΥΠΑΙΘ (στάλθηκε σχετική εγκύκλιος)και της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και κατόπιν παράτυπων προφορικών εντολών προς συναδέλφους αναπληρωτές ειδικής αγωγής που υπηρετούσαν σε Τ.Ε. Δημοτικών Σχολείων του Συλλόγου μας ζητήθηκε και επιβλήθηκε η μετακίνηση τους προς λειτουργούντα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία προκειμένου να καλυφθούν λειτουργικά κενά στα συγκεκριμένα σχολεία αναστέλλοντας τη λειτουργία των Τ. Ε. σε κλειστά λόγω μέτρων προστασίας έναντι του κορωνοϊού Δημοτικά Σχολεία.

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου ομόφωνα εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για την απόφαση αυτή του ΥΠΑΙΘ και της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και απαιτεί την άμεση ανάκλησή της.

Τα όποια λειτουργικά κενά εμφανίζονται στα λειτουργούντα ακόμα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία οφείλει το ΥΠΑΙΘ και η Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας να τα καλύψουν με προσλήψεις αναπληρωτών (Δ΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών) καλύπτοντας παράλληλα και τα εκατοντάδες κενά που υπάρχουν στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης και όχι με παράνομες και παράτυπες μετακινήσεις ανακυκλώνοντας το ήδη υπάρχον προσωπικό.

Επιπρόσθετα καταγγέλλουμε ως απόλυτη ένδειξη αναλγησίας από την πλευρά της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και του ΥΠΑΙΘ την απόλυτη εγκατάλειψη των παιδιών των τμημάτων ένταξης των Δημοτικών Σχολείων στα οποία ανεστάλη η λειτουργία τους λόγω μετακίνησης του εκπαιδευτικού τους (π.χ. Τ. Ε. του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου) σε μια περίοδο που η στήριξη των παιδιών αυτών με εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» - επικοινωνία είναι περισσότερο από κάθε άλλη χρονική περίοδο επιβεβλημένη.

Καλούμε τις/τους συναδέλφους αναπληρωτές ειδικής αγωγής των Τ. Ε. να μην υποκύπτουν σε προφορικές εντολές και πιέσεις και να ζητούν εγγράφως τις εντολές μετακίνησής τους ζητώντας επιπρόσθετα να ορίζεται και χρονική περίοδος για την μετακίνησή τους και την τοποθέτησή τους στα Ειδικά Σχολεία.

Καλούμε τους Συλλόγους Γονέων και κηδεμόνων των Δημοτικών Σχολείων της περιοχής ευθύνης του συλλόγου μας που αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα να διαμαρτυρηθούν έντονα και εγγράφως για τέτοιου είδους ζητήματα.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ.Ο.Ε. να επιληφθεί άμεσα του παραπάνω θέματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

agori-viasmos-seksoualiki-parenoxlisi.jpg
Κρήτη: «Έχω μέσα μου ένα τέρας» – Τι ισχυρίστηκε ο 51χρονος που ασέλγησε σε 3 ανήλικους
Το βαφτιστήρι του περιέγραψε τουλάχιστον δέκα περιστατικά ασέλγειας και κακοποιήσεων
Κρήτη: «Έχω μέσα μου ένα τέρας» – Τι ισχυρίστηκε ο 51χρονος που ασέλγησε σε 3 ανήλικους
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
Πανελλαδική απεργία αύριο Τρίτη 21 Μαΐου - Τι θα γίνει στα σχολεία - Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
Σε συμμετοχή καλούν ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ κλπ στη μεγάλη απεργία της 21ης Μαΐου
Πανελλαδική απεργία αύριο Τρίτη 21 Μαΐου - Τι θα γίνει στα σχολεία - Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
Μακρή
Τι ισχύει για τους πίνακες Ειδικής & Γενικής Αγωγής: Απάντηση Ζ.Μακρή στη Βουλή
Μακρή: Εκπαιδευτικοί που συμπεριελήφθησαν στους αξιολογικούς πίνακες και απέκτησαν νέα προσόντα ή προϋπηρεσία ή μόρια από κοινωνικά κριτήρια μετά τη...
Τι ισχύει για τους πίνακες Ειδικής & Γενικής Αγωγής: Απάντηση Ζ.Μακρή στη Βουλή