«Μετατρεπόμαστε σε μηχανισμό καταστολής κοινωνικών διαμαρτυριών και αγώνων»
Απορρίφθηκαν τα αιτήματά μας που θα εξασφάλιζαν καλύτερες υγειονομικές και παιδαγωγικές συνθήκες, επισημαίνει ο σύλλογος διδασκόντων του 2ου Πρότυπου ΓΕΛ Αθήνας

 Ο σύλλογος διδασκόντων του 2ου Πρότυπου ΓΕΛ Αθήνας πρότεινε να μην προκηρυχθούν εξετάσεις για την κάλυψη των κενών θέσεων στις τρεις τάξεις, και κυρίως στην Α’ Λυκείου, ενώ υπέβαλε αίτημα να επιτραπεί η χρήση των αιθουσών που βρίσκονται σε όμορο κτήριο. Ωστόσο, τα αιτήματά του απορρίφθηκαν.

Επιπλέον, υποστηρίζουν ότι η υπουργική απόφαση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τους μαθητές που συμμετέχουν στις καταλήψεις διαστρεβλώνει τον παιδαγωγικό τους ρόλο και τους μετατρέπει σε μηχανισμό καταστολής κοινωνικών διαμαρτυριών και αγώνων.

Αναλυτικά, το ψήφισμα του συλλόγου διδασκόντων του 2ου Πρότυπου ΓΕΛ Αθήνας:

Ο σύλλογος διδασκόντων του 2ου Πρότυπου ΓΕΛ Αθήνας, με αφορμή την τρέχουσα κρίση δημόσιας υγείας, διατύπωσε από την αρχή του σχολικού έτους τις προτάσεις του για την όσο το δυνατόν ασφαλέστερη λειτουργία του σχολείου σε καιρό πανδημίας. Συγκεκριμένα, πρότεινε να μην προκηρυχθούν εξετάσεις για την κάλυψη των κενών θέσεων στις τρεις τάξεις, και κυρίως στην Α’ Λυκείου. Επίσης, υπέβαλε αίτημα να επιτραπεί η χρήση των αιθουσών που βρίσκονται σε όμορο κτήριο. Και τα δύο αιτήματα, τα οποία κατά τη γνώμη μας θα εξασφάλιζαν καλύτερες υγειονομικές και παιδαγωγικές συνθήκες για το σύνολο της σχολικής κοινότητας, απορρίφθηκαν.

Σχετικά με τις κινητοποιήσεις των μαθητών και μαθητριών, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες επιθυμούμε ανοιχτό σχολείο και διεκδίκηση των αιτημάτων των μαθητών/-τριών, τα περισσότερα εκ των οποίων άλλωστε αποτελούν και αιτήματα των εκπαιδευτικών. Προτείνουμε να αξιοποιηθούν πολλοί τρόποι για τη διεκδίκησή τους και στεκόμαστε στο πλευρό των παιδιών.

Όσον αφορά στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, βάσει της Υ.Α 131451/ΓΔ4/30-9-2020, πιστεύουμε ότι:

Διαστρεβλώνεται ο παιδαγωγικός μας ρόλος και μετατρεπόμαστε σε μηχανισμό καταστολής κοινωνικών διαμαρτυριών και αγώνων. Ο ρόλος μας είναι να προσπαθούμε να εξηγήσουμε και να πείσουμε τα παιδιά και όχι να τα απειλούμε και να τα εκβιάζουμε. Η τακτική αυτή φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα και διαταράσσει μακροπρόθεσμα τις σχέσεις μας με τα παιδιά.

Καλούμαστε να κάνουμε μάθημα σε κλειστά σχολεία, με αποκλεισμούς μαθητών και υποχρεωτική –εκδικητική απουσία ανεξαιρέτως, ακόμη και για όσους μαθητές αδυνατούν να συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Δεν έχουν διασφαλιστεί οι ισότιμοι όροι συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Σύλλογος Διδασκόντων/Διδασκουσών του 2ο Πρότυπου ΓΕΛ Αθηνών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLINIES - 3.jpg
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική