Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών: Υπουργός… εξ αποστάσεως
Η απόσταση που χωρίζει την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης, από τις αγωνίες των μαθητών και τις προσπάθειες των  εκπαιδευτικών είναι πλέον τεράστια.

Ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (Π.Ε.Κ.)

Ένα τείχος αυθαιρεσίας και αλαζονείας χωρίζει την Υπουργό από την εκπαιδευτική κοινότητα. Ένα τείχος που οικοδομήθηκε μέσα από αυθαίρετες, αναχρονιστικές και σε πολλές περιπτώσεις αντιδημοκρατικές επιλογές της ηγεσίας στην άσκηση εκπαιδευτικής πολιτικής.

Κορύφωση του αυταρχισμού και της αυθαιρεσίας το χθεσινό «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» της Υπουργού.

 Βγαλμένο από τις χειρότερες εποχές στην ιστορία  της διακυβέρνησης της χώρας έρχεται να μας θυμίσει πώς η κ. Κεραμέως δεν είναι μόνη στις συμπεριφορές αυτές.

Όσο και αν φαίνεται πιθανό, η Υπουργός δεν έπεσε από τον ουρανό…

Είναι γέννημα  συγκεκριμένης ιδεολογίας και κουλτούρας,  απόγονος μιας  παλαιοσυντηρητικής, αναχρονιστικής και αντιμεταρρυθμιστικής αντίληψης  που επανέρχεται στις ημέρες μας μέσα από τις  γενικότερες Κυβερνητικές πολιτικές.

Η αδυναμία της ηγεσίας του Υπουργείου να χειριστεί στοιχειωδώς κατάλληλα σύνθετες καταστάσεις, μεταμφιέζεται σε επίδειξη ισχύος, επιβολή.

Με τη σκληρή και αδιάλλακτη στάση δυναμιτίζει το κλίμα και υποθηκεύει την προοπτική εξομάλυνσης  της προβληματικής -λόγω της πανδημίας αλλά και των παραλείψεων του Υπουργείου-,  λειτουργίας των σχολείων.

Παράλληλα, διατάσσει  «να ξεκινήσει από αύριο κιόλας  υποχρεωτική  σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση  για όλους τους μαθητές που τα σχολεία τους τελούν υπό κατάληψη» με απουσίες! , και απειλώντας κόντρα στο  ισχύον θεσμικό πλαίσιο, με αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών τα Σάββατα!

Πρόκειται για μια Υπουργό σε αποδρομή για μια πολιτική  καταδικασμένη σε αποτυχία.

Ο κλάδος μας δεν πρόκειται να αποδεχτεί πολιτικές αυταρχισμού και επιβολής, πολύ περισσότερο όταν αυτές εκπορεύονται από μια πολιτική ηγεσία που έδειξε ασύγγνωστη αμέλεια και αδιαφορία για τη λήψη των στοιχειωδών μέτρων για την ομαλή λειτουργία των σχολείων.

Τελικά, η μόνη απόσταση που τηρήθηκε ήταν αυτή της ηγεσίας του υπουργείου από την   εκπαιδευτική  λειτουργία την οποία κλήθηκε να υπηρετήσει.

Στηρίξαμε την εξ απόστασεως εκπαίδευση σε συνθήκες δύσκολες για να σταθούμε  με κάθε τρόπο δίπλα στους μαθητές μας . Με κάθε τρόπο θα αγωνιστούμε ενάντια  στις αυταρχικές πολιτικές του εξ αποστάσεως Υπουργείου.

 

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πιερρακακης
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
Παρά την κοπτοραπτική το υπουργείο Παιδείας αύξησε μόνο κατά 277 τις θέσεις για τους εισακτέους στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
εξετάσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
Σήμερα η κλήρωση για τα Πειραματικά - Εχουν κατατεθεί 10.845 αιτήσεις για 3.003 θέσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
κορονοϊός, κοξάκι, γρίπη
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
Σοκ έχει προκαλέσει ο θάνατος παιδιού από παρβοϊό - Αυξημένη εγρήγορση για συσχέτιση περιστατικών μυοκαρδίτιδας στα παιδιά με τη λοίμωξη από τον...
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
αναπηρία
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...
Ερευνα: Ούτε η πρόσβαση αναπήρων στις ΤΠΕ είναι ισότιμη - Ποσοστό 40% των αναπήρων δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο και μόλις 2 στους 10...
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...