Λόγος υπέρ Κεραμέως
Πέντε σημεία άδικης κριτικής στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

Σημείο 1: «Το Υπουργείο δεν ήταν έτοιμο για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο σερνόταν».

Απάντηση: Ότι το Υπουργείο σάς βρήκε εν ριπή οφθαλμού την ιδιωτική πλατφόρμα για τη Σύγχρονη το προσπερνάμε; «Έπεφτε το ΠΣΔ…». Πρώτα από όλα, για να πέσει κάτι, πρέπει να έχει σηκωθεί. Και, τέλος πάντων, αν κάποιες χιλιάδες τεμπέληδες εκπαιδευτικοί δεν έσπευδαν να αναρτήσουν υλικό για τους μαθητές τους, μια χαρά θα δούλευε το ΠΣΔ. Όλα να τα λέμε…

Σημείο 2: «Το νομοσχέδιο δρομολογήθηκε εν μέσω πανδημίας».

Απάντηση: Έχει ήδη απαντήσει η υπουργός. «Αν είστε σπίτι, έχετε περισσότερο χρόνο να το διαβάσετε και να συμμετάσχετε στη διαβούλευση». Βέβαια κανείς μας δεν έδωσε σημασία τι γράφτηκε στη διαβούλευση, αλλά εσείς το βγάλατε από μέσα σας και αυτό μετράει.)» Η μόνη κριτική που θα μπορούσαμε εμείς να κάνουμε είναι ότι δεν μας το έφερε νωρίτερα.

Σημείο 3: «Το άνοιγμα των σχολείων, με τον τρόπο που γίνεται, μετατρέπει μαθητές και εκπαιδευτικούς σε πειραματόζωα».

Απάντηση: Για πείτε μου, φίλτατοι εκπαιδευτικοί, που παριστάνετε και τους επιστήμονες: Με τι προοδεύει η επιστήμη και ο κόσμος; Με την παρατήρηση και – ναι, πείτε το! – το πείραμα. Χρειάζεται να πω κάτι άλλο;

Σημείο 4: «Οι κάμερες στα σχολεία παραβιάζουν κάθε έννοια δημοκρατικότητας και Παιδαγωγικής».

Απάντηση: Πόσες φορές θα το πούμε ότι δεν πρόκειται για κάμερες; Για τάμπλετ, κινητά και υπολογιστές μίλησε η υπουργός μας. Που έχουν κάμερες, αλλά δεν είναι κάμερες. Και οι ελέφαντες έχουν προβοσκίδα. Είναι προβοσκίδες; Πάμε παρακάτω.

Σημείο 5: «Η υπουργός είπε ψέματα πως η τροπολογία για τις κάμερες (που δεν είναι κάμερες, μην τα ξαναλέμε!) έγινε κατόπιν έγκρισης από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων».

Απάντηση: Η υπουργός το είπε (εσείς δεν το ακούσατε): «Υπήρξε διαβούλευση με την ΑΠΠΔ». Πώς λέμε:

-Διονυσάκη, τα έφτιαξες με τη Ματούλα;

-Εεε, σου είπα, μιλήσαμε!

Κάπως έτσι.

ΥΓ. Όλα αυτά θα ήταν αστεία και ‘’ελαφριά’’, αν δεν:

α) Αποτελούσαν, στη μία μορφή ή την άλλη, μέρος του επίσημου λόγου της Πολιτικής Αρχής που ‘’οραματίζεται’’ και υλοποιεί τη Δημόσια Παιδεία και Μόρφωση.

β) Γίνονταν αποδεκτά, με τη συνδρομή της μιντιακής προπαγάνδας, από μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης (ίσως και εκπαιδευτικών).

γ) Επηρέαζαν βάρβαρα και επικίνδυνα τις ζωές μας.

Και για να μιλήσουμε σοβαρά:

ΤΩΡΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith3.jpg
«Εμπιστοσύνη στα Αστέρια μας»: 22 ερωταπαντήσεις για το έργο καινοτομίας και εξωστρέφειας των ΑΕΙ
Για την αποσαφήνιση και διευκρίνιση σημείων της Αναλυτικής Πρόσκλησης του Έργου
«Εμπιστοσύνη στα Αστέρια μας»: 22 ερωταπαντήσεις για το έργο καινοτομίας και εξωστρέφειας των ΑΕΙ