Warning message

Unable to retrieve https://www.youtube.com/watch?v=NLMjqDqd4ag&feature=youtu.be&fbclid=IwAR05N6p-1jmN1ITCA5RIHZMVlPSe23zkuuKx9qijPNsUEDNvJoO-7p_xBBc&app=desktop at this time, please check again later.
ΕΡΤ Συζήτηση
Η ΕΡΤ πραγματοποίησε χθες θεματική εκπομπή για την νέα ρύθμιση Κεραμέως που προβλέπει την απευθείας μετάδοση των μαθημάτων - Τοποθετήθηκαν συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών, πρώην υπουργοί Παιδείας, ακαδημαϊκοί και δημοσιογράφοι - Δεν έλειψαν οι έντονες αντιπαραθέσεις

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει στην εκπαιδευτική κοινότητα η τροπολογία της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως που προβλέπει την απευθείας μετάδοση μαθημάτων από τις σχολικές τάξεις για τους μαθητές που θα λείπουν δικαιολογημένα από τα σχολεία.

Το θέμα βρίσκεται στο επίκεντρο του δημοσίου διαλόγου, με τους εκπαιδευτικούς να διαμαρτύρονται για τη μετατροπή του σχολείου σε reality ή ένα ιδιότυπο εκπαιδευτικό big brother.

Η ΕΡΤ πραγματοποίησε χθες θεματική εκπομπή για την νέα ρύθμιση Κεραμέως κατά την οποία τοποθετήθηκαν συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών, πρώην υπουργοί Παιδείας, ακαδημαϊκοί και δημοσιογράφοι, διατυπώνοντας αντικρούμενες απόψεις, ενώ σε ορισμένα σημεία δεν έλειψαν οι έντονες αντιπαραθέσεις.

Μαριέττα Γιαννάκου: Μην τρομάζουμε από την live μετάδοση μαθημάτων

Θετική προς την τροπολογία Κεραμέως εμφανίστηκε η πρώην υπουργός Παιδείας, τονίζοντας πως με αυτόν τον τρόπο ενισχύονται οι ευάλωτοι μαθητές, αν και οι ανησυχίες των εκπαιδευτικών είναι εν μέρει κατανοητές. «Να μην τρομάζουμε με την live μετάδοση μαθημάτων», προέτρεψε η Μ. Γιαννάκου.

Θ. Τσούχλος: Όχι στο μάθημα-reality - Ανέφικτη η μετάδοση μαθημάτων

Την εναντίωση της ομοσπονδίας μετέφερε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Τσούχλος, στην απευθείας μετάδοση μαθημάτων, ζητώντας η εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και οι εκπαιδευτικοί με τους μαθητές, να μην γίνονται βορρά σε όποιον θέλει να τους διακωμωδήσει. 

Στη συζήτηση παρενέβη ο Ηλίας Κανέλλης, λέγοντας πως και στο παρελθόν πολλές φορές εμφανίζονταν σε τηλεοπτικές εκπομπές χωρίς να υπάρχουν αντιδράσεις, με τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ να εγκαλεί τον δημοσιογράφο: «Συγκρίνετε την εκπαιδευτική διαδικασία με τα ριάλιτι;» και την συζήτηση να διεξάγεται σε έντονο ύφος.

Εκτός από τις αντιρρήσεις της ομοσπονδίας, ο Θ. Τσούχλος παρέθεσε τις ελλείψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές, προσθέτοντας πως είναι και πρακτικά αδύνατο το συγκεκριμένο μέτρο να τεθεί σε εφαρμογή.

Νίκος Φίλης: Τεχνικές και παιδαγωγικές ανεπάρκειες

«Ειδικοί στα σχολεία είναι οι εκπαιδευτικοί και όχι οι λοιμωξιολόγοι», δήλωσε ο πρώην υπουργός Παιδείας και τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης, εγκαλώντας το υπ. Παιδείας για παντελή έλλειψη διαλόγου με τους εκπαιδευτικούς.

Μάλιστα, ο Νίκος Φίλης τόνισε ότι επί δύο μήνες η εξ αποστάσεως εκπαίδευση διεξαγόταν επί της ουσίας σε νομικό κενό και χωρίς καμία προετοιμασία, ενώ σχετικά με την επίμαχη τροπολογία τόνισε πως υπάρχουν τεράστιες τεχνικές και παιδαγωγικές ανεπάρκειες. 

Γεώργιος Μπαμπινιώτης: Δεν αντικαθίσταται η δια ζώσης διδασκαλία

Ως ένα σημαντικό επίτευγμα χαρακτήρισε την διεξαγωγή εξ αποστάσεως διδασκαλίας ο διακεκριμένος ακαδημαϊκός Γεώργιος Μπαμπινιώτης, ενώ χαρακτήρισε «στρέβλωση» την μετάδοση μαθημάτων, καθώς το σχολείο είναι το δεύτερο σπίτι του μαθητή. 

Χρήστος Κάτσικας: Πρωτοφανής η απόφαση για μετάδοση μαθημάτων

«Δεν υπάρχει νοήμων άνθρωπος που να μην υποστηρίζει ότι η μετάδοση μαθημάτων δεν είναι κάτι το πρωτοφανές, το οποίο απαγορευόταν δια ροπάλου μέχρι πρότεινος», δήλωσε εισαγωγικά ο εκπαιδευτικός Χρήστος Κάτσικας, με τον δημοσιογράφο Ηλία Κανέλλη να παρεμβαίνει με ειρωνικό ύφος και να σημειώνει πως η ρητορική ακυρώνεται «από τα αποδυτήρια», καλώντας μάλιστα τον εκπαιδευτικό «να πει το ποίημά του». Σε έντονο ύφος, ο Χ. Κάτσικας απάντησε πως η μετάδοση μαθημάτων γίνεται μόνο σε κάποια υποβαθμισμένα σχολεία των ΗΠΑ, όπου για λόγους εγκληματικότητας και με την πλήρη αδιαφορία της πολιτείας οι μαθητές αφήνονται στην τύχη τους.

«Θέλετε να βάλετε ένα σχολείο στη φορμόλη», απευθύνθηκε προς το υπουργείο Παιδείας, εξηγώντας πως η δια ζώσης, αυθόρμητη επικοινωνία μαθητών και εκπαιδευτικών είναι η ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Χρ. Κάτσικα η μετάδοση μαθημάτων ανοίγει επικίνδυνες προοπτικές για την παιδεία, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική επιλογή ενόψει περικοπών και εκπαιδευτικών κενών, ιδίως σε σχολεία της επαρχίας. 

Σταύρος Πετράκης: Όχι στο εκπαιδευτικό Big Brother του υπουργείου Παιδείας

«Οι κάμερες στις αίθουσες δεν έχουν καμία σχέση με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση», δήλωσε ο γενικός γραμματέας της ΔΟΕ Σταύρος Πετράκης, τονίζοντας ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση γίνεται είτε σε ασύγχρονο είτε σε σύγχρονο επίπεδο, από τον χώρο του. 

Η τροπολογία Κεραμέως για την μετάδοση μαθημάτων δεν έχει καμία σχέση με την συγκεκριμένη διαδικασία, ενώ ο γ.γ της ΔΟΕ έκανε λόγο για «εκπαιδευτικό Big Brother», εκφράζοντας τις αντιρρήσεις της ομοσπονδίας.
 

https://www.youtube.com/watch?v=NLMjqDqd4ag&feature=youtu.be&fbclid=IwAR05N6p-1jmN1ITCA5RIHZMVlPSe23zkuuKx9qijPNsUEDNvJoO-7p_xBBc&app=desktop

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καρκίνος του μαστού
Δραματική αύξηση καρκίνων του παχέος εντέρου σε παιδιά, έφηβους και νέους την τελευταία 20ετία
Oι ερευνητές υπολόγισαν τις τάσεις στα ποσοστά καρκίνου του παχέος εντέρου για άτομα ηλικίας 10-44 ετών από το 1999 ως το 2020
Δραματική αύξηση καρκίνων του παχέος εντέρου σε παιδιά, έφηβους και νέους την τελευταία 20ετία