students in classroom
Ενημέρωση από τον αιρετό του ΚΥΣΔΕ Νεκτάριο Κορδή

   Τις τελευταίες μέρες έφτασαν στις σχολικές μονάδες πολλές εγκύκλιοι για το άνοιγμα των σχολείων και για την αντιμετώπιση κρουσμάτων COVID-19. Τι μάθαμε από όλα αυτά;

  1. Μετά από πολλές αντικρουόμενες απόψεις και παλινωδίες μάθαμε ότι ο ρόλος των παιδιών στην μετάδοση της νόσου στο γενικό πληθυσμό είναι υπό διερεύνηση!
  2. Τα σχολεία θα πρέπει να είναι προετοιμασμένα για εμφάνιση κρουσμάτων COVID-19 στις μονάδες τους, ανεξάρτητα από το επίπεδο μετάδοσης της νόσου στην κοινότητα.
  3. Μάθαμε από την κ. Κεραμέως ότι τα σχολεία –πριν να δεχτούν τους μαθητές- δεν χρειάζονται απολύμανση γιατί ήταν 2 μήνες κλειστά!
  4. Σε κάθε σχολείο ο Διευθυντής σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων θα ασχολείται συστηματικά με τη διαχείριση της συγκεκριμένης κατάστασης που θα περιλαμβάνει: την καθημερινή εποπτεία της κατάστασης υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών για την έγκαιρη αναγνώριση παιδιών και εκπαιδευτικών με συμπτώματα συμβατά με τη νέα νόσο την καθημερινή επιτήρηση της εφαρμογής των μέτρων υγιεινής. την ψυχολογική ενίσχυση των μαθητών και εκπαιδευτικών με την συμβολή ειδικών επαγγελματιών όπου κριθεί απαραίτητο. Πρόκειται για ένα πολύ βαρύ φορτίο για τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των Σχολικών μονάδων που καλούνται να έχουν ιατρικούς και ψυχολογικούς ρόλους!
  5. Σε κάθε εκπαιδευτική μονάδα ορίζεται ένας υπεύθυνος για τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων COVID-19, με τον αναπληρωτή του. Ο υπεύθυνος ενημερώνει το προσωπικό σχετικά με την αναγνώριση / διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων COVID-19. Με ποια κριτήρια αλήθεια θα γίνει η επιλογή του υπεύθυνου εκπαιδευτικού Covid-19; Καταλαβαίνουν κάποιοι ότι μιλάμε για εκπαιδευτικό που δεν έχει φυσικά εκπαιδευτεί για την αντιμετώπιση της πανδημίας;
  6. Αν ένας μαθητής είναι θετικός στον  covid-19 θα επιστρέψει στο σχολείο μετά την πάροδο 3 ημερών από την υποχώρηση του πυρετού και την ύφεση των συμπτωμάτων του ΚΑΙ την παρέλευση τουλάχιστον 10ημέρου από την έναρξη των συμπτωμάτων. Οι συμμαθητές του τμήματος θα απομακρυνθούν από το σχολείο, με οδηγίες για στενή παρακολούθηση της υγείας τους και εφόσον δεν εκδηλώσουν κάποιο ύποπτο σύμπτωμα, θα επιστρέψουν μετά από 10 ημέρες. Το σχολείο φυσικά παραμένει ανοικτό! Για τους εκπαιδευτικούς σε περίπτωση θετικού τεστ τι θα γίνει; Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί που μοιράζονται το ίδιο γραφείο τι θα κάνουν; Οι εκπαιδευτικοί που μετακινούνται σε 2-3-4 σχολεία τι θα κάνουν; Δεν αναφέρεται κάτι…
  7. Δεν θα πραγματοποιείται η πρωινή συγκέντρωση στον προαύλιο χώρο. Το πρόβλημα είναι πως με το προτεινόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα το διάλειμμα θα γίνεται ανά δύο διδακτικές ώρες δηλαδή μετά από 90 λεπτά!
  8. Πολλά από τα σοβαρά και ουσιαστικά ερωτήματα που είχαμε απευθύνει παραμένουν φυσικά αναπάντητα! Απλώς μας είπαν για τον «εξαιρετικά αρνητικό αντίκτυπο στην παιδαγωγική διαδικασία και στην ψυχολογία των μαθητών μετά από μεγάλο διάστημα απουσίας από το σχολείο»! Ίσως γι αυτό θέλουν να φέρουν τις κάμερες μέσα στην σχολική τάξη!

   Και κάτι τελευταίο. Είναι τουλάχιστον προκλητικό να εγκαλούνται οι εκπαιδευτικοί ότι δεν θέλουμε να επιστρέψουμε στα σχολεία! Ορισμένοι «αγανακτισμένοι» δημοσιογράφοι ήταν πολύ προκλητικοί και απαξιωτικοί το τελευταίο διάστημα! Και απευθύνονται σε ανθρώπους που περνάνε 35-40 χρόνια της ζωής τους σε μια σχολική αίθουσα για να στηρίξουν τη Δημόσια Παιδεία αλλά παράλληλα θέλουν και να προασπίσουν το Υπέρτατο αγαθό της Υγείας της εκπαιδευτικής κοινότητας! Αιδώς Αργείοι!

Διαβάστε επίσης: Σχετικά με τη «νέα κανονικότητα» της επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων, του Νεκτάριου Κορδή

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς  χαιρετισμούς

Αθήνα 9/5/2020

Νεκτάριος Κορδής,

αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ

(τηλ.: 6977513534,

ηλ. δ/νση:  [email protected]

http://nekordis64.blogspot.gr )

Άκης Λουκάς   

αιρετό αναπλ. μέλος του ΚΥΣΔΕ   

(τηλ.:6974320189, 

 ηλ.δ/νση: [email protected]

εκλεγμένων  με το ψηφοδέλτιο  των

Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

blockout
Blockout2024: «Ψηφιακή γκιλοτίνα» για δημόσια πρόσωπα που δεν παίρνουν θέση για τη γενοκτονία της Γάζας
Οι χρήστες μπλοκάρουν διάσημους που δεν έχουν πάρει θέση για τη γενοκτονία στη Γάζα - Τι πυροδότησε το παγκοσμίο κίνημα
Blockout2024: «Ψηφιακή γκιλοτίνα» για δημόσια πρόσωπα που δεν παίρνουν θέση για τη γενοκτονία της Γάζας
ΑΡΧΑΙΟΙ
Βρίζοντας σε σωστά αρχαία ελληνικά: Είσαι κύντερος, πιθηκαλώπηξ και ρωποπερπερήθρας
Τα "γαλλικά" των αρχαίων Ελλήνων που μπορείτε να χρησιμοποιείτε χωρίς να σας καταλάβει κανείς
Βρίζοντας σε σωστά αρχαία ελληνικά: Είσαι κύντερος, πιθηκαλώπηξ και ρωποπερπερήθρας
ypourgeio paideias
Εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ: Χορήγηση μακροχρόνιων αδειών (Εγκύκλιος)
Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ υποβάλλουν την αίτησή τους και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στην υπηρεσία τους
Εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ: Χορήγηση μακροχρόνιων αδειών (Εγκύκλιος)