Αναφορά Χαράς Κεφαλίδου: Δυσλειτουργίες και ελλείψεις στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
«Tο Υπουργείο Παιδείας παρουσιάζει μια ιδανική κατάσταση, όπου όλα «λειτουργούν ρολόι», η πραγματικότητα όμως απέχει πάρα πολύ» τονίζουν οι γονείς - Αναφορά της βουλευτή του ΚΙΝΑΛ προς την υπουργό Παιδείας
Αναφορά κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, σχετικά με τις σημαντικές δυσλειτουργίες και ελλείψεις που συνεχίζουν να υπάρχουν στην εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία, σύμφωνα και με Υπόμνημα της Ομοσπονδίας Γονέων Μαθητών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης.
 
 Οι Γονείς των μαθητών τονίζουν ότι είναι μείζονος σημασίας η ισότιμη παροχή της δυνατότητας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές της χώρας, με προτεραιότητα τους μαθητές της Γ’ Λυκείου. 
 
"Tο Υπουργείο Παιδείας παρουσιάζει μια ιδανική κατάσταση, όπου όλα «λειτουργούν ρολόι», η πραγματικότητα όμως απέχει πάρα πολύ", τονίζουν οι γονείς. 
 
Ακολουθεί η αναφορά:

Θέμα: «Σημαντικές δυσλειτουργίες και ελλείψεις στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης – Υπόμνημα της Ομοσπονδίας Γονέων Μαθητών της Περιφέρειας ΑΜ-Θ»

Η Ομοσπονδία Γονέων Μαθητών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης με υπόμνημά της προς τη Διεύθυνση Περιφερειακής Εκπαίδευσης ΑΜ-Θ εκφράζει τους προβληματισμούς και την αγωνία των γονέων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών της Περιφέρειας με αφορμή τις δυσκολίες λειτουργίας των e-classes, επισημαίνοντας σειρά δυσλειτουργιών αλλά και «κενών» του συστήματος της τηλεκπαίδευσης που επέβαλε η πανδημία του κορονοϊού και ζητά να ληφθούν άμεσα μέτρα, εφιστώντας ιδιαίτερα την προσοχή όλων στην τάξη της Γ' Λυκείου.

Τονίζουν ότι είναι μείζονος σημασίας η ισότιμη παροχή της δυνατότητας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές της χώρας, με προτεραιότητα τους μαθητές της Γ’ Λυκείου. Διότι ενώ το Υπουργείο Παιδείας παρουσιάζει μια ιδανική κατάσταση, όπου όλα «λειτουργούν ρολόι», η πραγματικότητα, με βάση και την καθημερινή εμπειρία που συσσωρεύεται, απέχει πάρα πολύ.

Συγκεκριμένα αναφέρουν ότι γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές «παλεύουν» με το ηλεκτρονικό σύστημα να «σέρνεται», να «πέφτει», να τους πετάει έξω! Εκτός από τις δυσκολίες στη συμμετοχή στην ασύγχρονη εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας δεν απαντά σε καίρια ερωτήματα σχετικά με τις υποδομές και τις προϋποθέσεις που απαιτούνται από γονείς και εκπαιδευτικούς για τη σύγχρονη μορφή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως είναι η επάρκεια γνώσεων για όλα τα μέλη, η ταυτόχρονη παρακολούθηση του “μαθήματος” σε οικογένειες με δύο και πλέον παιδιά, ο καλός εξοπλισμός (Η/Υ- τάμπλετ, δωρεάν ίντερνετ, ταχύτητες ίντερνετ κ.α.), ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες αυτές ανάγκες. Η Ομοσπονδία έχει γίνει δέκτης πολλών καταγγελιών από γονείς που δεν διαθέτουν τα παραπάνω, με αποτέλεσμα πολλά παιδιά να αδυνατούν να συμμετέχουν στα διαδικτυακά μαθήματα.

Σας καταθέτω το σχετικό Υπόμνημα της Ομοσπονδίας Γονέων Μαθητών της Περιφέρειας ΑΜ - Θ και παρακαλώ όπως επιληφθείτε του ζητήματος και μας ενημερώσετε για τις ενέργειές σας.

Η Αναφέρουσα Βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΜΑΘΗΤΕΣ
«Βροχή» μηνύσεων από γονείς των μαθητών που έπαθαν δηλητηρίαση από σχολικά γεύματα
Τα περιστατικά τροφικής δηλητηρίασης ενδέχεται να είναι περισσότερα από τα 63 σε 7 σχολεία που καταγράφηκαν αρχικά
«Βροχή» μηνύσεων από γονείς των μαθητών που έπαθαν δηλητηρίαση από σχολικά γεύματα