Διγαλάκης: Έρχεται το integrated master (απευθείας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών) στην ειδικότητα Μηχανικών
Ο Υφυπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στο θέμα των εισακτέων και των μετεγγραφών για τις οποίες το Υπουργείο, όπως τόνισε θα λαμβάνει ισχυρά υπόψη τις προτάσεις των τμημάτων

Συνάντηση με τους Πρυτάνεις του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κ. Π. Καλδή και του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Α. Κατσή είχε την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019, ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Βασίλης Διγαλάκης, παρουσία του Κοσμήτορα της Σχολής Μηχανικών κ. Γ. Ιωαννίδη καθώς και Προέδρων και μελών ΔΕΠ των Τμημάτων Μηχανικών του ΠΑΔΑ. Η συνάντηση έλαβε χώρα στους χώρους του πρώην ΤΕΙ Αθήνας, αφότου ο Πρύτανης του ΠΑΔΑ έκανε μια σύντομη ξενάγηση του κ. Διγαλάκη στους χώρους του Πανεπιστημίου. Μάλιστα ο Υφυπουργός Παιδείας επαίνεσε την άριστη κατάσταση και την καθαριότητα των χώρων του Ιδρύματος.

Κατά τη διάρκεια του γεύματος εργασίας το οποίο παρατέθηκε προς τιμήν του κ. Διγαλάκη, υπήρξε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική και ουσιαστική συζήτηση με τους παρευρισκόμενους, τέθηκαν ενδιαφέροντα ερωτήματα και προτάσεις οι οποίες καταγράφηκαν εν όψει και του διαλόγου για τον νόμο πλαίσιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο Υφυπουργός ανέφερε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει δρομολογηθεί η διαδικασία για την απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του κάθε Τμήματος Μηχανικού, σύμφωνα με τα όσα ορίζει η νομοθεσία και με την εμπλοκή της ΑΔΙΠ.

Για την εκκρεμότητα της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ενημέρωσε ότι ο σχετικός φάκελος βρίσκεται στη φάση της έγκρισης από τις οικονομικές υπηρεσίας και διαβεβαίωσε ότι τα σχετικά τμήματα μηχανικών θα καταστούν 5ετούς φοίτησης από το φετινό ακαδημαϊκό έτος.

Στο πλαίσιο της όλης συζήτησης, ο Υφυπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στο θέμα των εισακτέων και των μετεγγραφών για τις οποίες το Υπουργείο, όπως τόνισε θα λαμβάνει ισχυρά υπόψη τις προτάσεις των τμημάτων καθώς επίσης και για τη βούληση της πολιτικής ηγεσίας να προωθηθεί η χρήση του χρηματοδοτικού εργαλείου των ΣΔΙΤ για την κατασκευή φοιτητικών εστιών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πιερρακακης
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
Παρά την κοπτοραπτική το υπουργείο Παιδείας αύξησε μόνο κατά 277 τις θέσεις για τους εισακτέους στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
εξετάσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
Σήμερα η κλήρωση για τα Πειραματικά - Εχουν κατατεθεί 10.845 αιτήσεις για 3.003 θέσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
κορονοϊός, κοξάκι, γρίπη
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
Σοκ έχει προκαλέσει ο θάνατος παιδιού από παρβοϊό - Αυξημένη εγρήγορση για συσχέτιση περιστατικών μυοκαρδίτιδας στα παιδιά με τη λοίμωξη από τον...
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
αναπηρία
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...
Ερευνα: Ούτε η πρόσβαση αναπήρων στις ΤΠΕ είναι ισότιμη - Ποσοστό 40% των αναπήρων δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο και μόλις 2 στους 10...
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...