Thumbnail
Του Αθανάσιου Βάλλα, Αιρετού ΠΥΣΔΕ Δράμας με την Αυτόνομη Αγωνιστική Παρέμβαση

Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητές συναδέλφισσες.

Στις 13 Μαρτίου το ΠΥΣΔΕ Δράμας συνεδρίασε προκειμένου να προσδιορίσει τα κενά και τα πλεονάσματα στο νομό, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τις μεταθέσεις της σχολικής χρονιάς 2019-2020.Στη συνεδρίαση συμμετείχα ως εκπρόσωπος της Αυτόνομης Αγωνιστικής Παρέμβασης. Έλεγξα τους πίνακες και τους δέχτηκα καθώς διαπίστωσα ότι ήταν έγκυροι και όλα είχαν γίνει σωστά παρά το ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα που είχε θέσει επίτηδες  το Υπουργείο!

Αρνήθηκα να υπογράψω όμως τους πίνακες και τους καταψήφισα και θα εκθέσω παρακάτω τους λόγους:

Α. Είναι απαράδεκτη η προσπάθεια του Υπουργείου να αποδυναμώσει και να φιμώσει τα ΠΥΣΔΕ καθώς ούτε φέτος υπήρχε η στήλη « Εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ», αν και η εγκύκλιος αναφέρει ότι οι πίνακες Γ θα υπογραφούν ύστερα από τη γνωμοδότηση του ΠΥΣΔΕ. 

Η ανακρίβεια και η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο .Το ΠΥΣΔΕ λοιπόν παίζει διακοσμητικό ρόλο σε αυτή την τόσο σημαντική διαδικασία.

Β. Η σύνταξη των πινάκων δεν οδηγεί σε ασφαλή αποτελέσματα καθώς ακόμη δεν ξέρουμε ποιες αλλαγές θα λάβουν χώρα στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου. 

Επίσης η αλλαγή της  μοριοδότησης  πολλών σχολικών μονάδων της επικράτειας ,οι οποίες θα χρειαστούν μεγαλύτερο αριθμό μαθητών για να δημιουργήσουν ομάδες προσανατολισμού, θα προκαλέσει ανακατατάξεις στα προγράμματα σχολικών μονάδων και συναδέλφων.

Εννοείται πως ακόμη δε γνωρίζουμε με ακρίβεια ούτε πόσοι μαθητές  θα εγγραφούν στην Α Γυμνασίου των σχολείων της πόλης μας, ούτε πόσοι μαθητές της Γ γυμνασίου θα διαλέξουν μεταξύ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.

Τέλος όσον αφορά τα Τμήματα ένταξης, στον Πίνακα Γ δεν φαίνονται οι ώρες ανά ειδικότητα που θα χρειαστούν.

Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες.

Ο υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων άπτεται του οικογενειακού προγραμματισμού χιλιάδων συναδέλφων, τους οποίους  μια λάθος αποτύπωση, μπορεί να τους κρατήσει ακόμη μία χρονιά μακριά από τις οικογένειές τους.

Δεν είμαστε κουτάκια σε ένα excel, ούτε αριθμοί, κι όμως οι ζωές μας εξαρτώνται από έναν αλγόριθμο του Υπουργείου!!

Το Υπουργείο δε νοιάζεται προφανώς για τους εκπαιδευτικούς , αλλιώς δε θα λειτουργούσε με παροιμιώδη προχειρότητα. Λειτουργεί εκ του πονηρού με στόχο τη μείωση μεταθέσεων και διορισμών και την αύξηση των πλεονασμάτων.

Οι πίνακες Γ λοιπόν δεν αποτυπώνουν τα πραγματικά κενά και αρνήθηκα να τους υπογράψω, καθώς η όλη διαδικασία που ξεκίνησε το Υπουργείο ήταν μία παρωδία.

Με εκτίμηση
Βάλλας  Αθανάσιος
Αιρετός ΠΥΣΔΕ Δράμας με την Αυτόνομη Αγωνιστική Παρέμβαση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΦΩΤΟ- ΠΡΑΓΑ
Υλοποίηση Σχεδίου Κινητικότητας Εκπαιδευτικών του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης στην Πράγα
Συμμετοχή του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης σε πρόγραμμα του Erasmus+
Υλοποίηση Σχεδίου Κινητικότητας Εκπαιδευτικών του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης στην Πράγα
ελευθερο σχεδιο
Πανελλαδικές 2024: Οταν η ΕΒΕ σε Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο γίνεται «κόφτης» υποψηφίων που πήγαν καλά στα άλλα μαθήματα...
Εβαλαν ΕΒΕ σε ειδικό μάθημα που... δεν διδάσκεται πια στα σχολεία - Ηχηρό «όχι» στην ΕΒΕ για τις Πανελλήνιες 2024 από τους διδάσκοντες/διδάσκουσες...
Πανελλαδικές 2024: Οταν η ΕΒΕ σε Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο γίνεται «κόφτης» υποψηφίων που πήγαν καλά στα άλλα μαθήματα...
daskaloi_teaching.jpg
Τον επόμενο μήνα απολύεται το 1/3 περίπου των εκπαιδευτικών που εργάζονται στη σχολική εκπαίδευση
Η ελαστική εργασία «πληγώνει» τη σχολική εκπαίδευση και εξουθενώνει δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς
Τον επόμενο μήνα απολύεται το 1/3 περίπου των εκπαιδευτικών που εργάζονται στη σχολική εκπαίδευση