Thumbnail
Για τη συνάντηση της ΠΟΣΔΕΠ με τον υπ. Οικονομικών κ. Ε. Τσακαλώτο  

Την Τετάρτη 11 Απριλίου, η διοίκηση της ΠΟΣΔΕΠ συναντήθηκε με τον ΥΠΟΙΚ Αν. Καθηγητή κ. Ε. Τσακαλώτο. Στην αντιπροσωπεία των μελών της Εκτελεστικής Γραμματείας και της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΟΣΔΕΠ συμμετείχαν εκ μέρους της ΚΙΠΑΝ οι συνάδελφοι Νίκος Ζαφειρόπουλος (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων) και Γιώργος Καρυστινός (Πολυτεχνείο Κρήτης) οι οποίοι και κατέθεσαν το συνημμένο υπόμνημα [1].
1. Συζητήθηκε εκτενώς το ζήτημα του μισθολογικού των Καθηγητών ΑΕΙ και παρουσιάστηκαν τα στοιχεία στον κ. Υπουργό που καταδεικνύουν το μέγεθος των περικοπών των μισθών των Καθηγητών ΑΕΙ την τελευταία 8ετία. Επισημάνθηκε στον κ. Υπουργό το γεγονός ότι η Κυβέρνηση όχι μόνο αρνείται να συμμορφωθεί με τις αποφάσεις του Σ.τ.Ε., αλλά επιπρόσθετα βρίσκεται σε ευθεία αντίθεση με τις εξαγγελίες των Υπουργών της, που περιχαρείς δήλωναν όταν ψηφίζονταν το ν/σ για τα ειδικά μισθολόγια ότι "οι Καθηγητές Πανεπιστημίου θα λάβουν αυξήσεις". Ο Υπουργός δήλωσε ότι κατανοεί το πρόβλημα και δεσμεύθηκε ότι θα εξετάσει άμεσα το θέμα.

……………………………………………………………….

ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:    ΚΙΠΑΝ-Ενημέρωση για τη συνάντηση της ΠΟΣΔΕΠ με τον Υπουργό Οικονομικών κ. Ε. Τσακαλώτο, 15-4-2018
http://www.posdep.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=2260&Itemid=207

 

================================================================================

Β]]   Θέμα: Για την εφαρμογή του νέου μισθολογίου των μελών ΔΕΠ

 

Το Μάιο του 2017 ψηφίστηκε το Νέο Μεσοπρόθεσμο (νόμος 4472/2017 - γνωστό και ως 4ο Μνημόνιο) που περιλάμβανε και το νέο μισθολόγιο των Πανεπιστημιακών, για το οποίο ο Υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου υπερηφανευόταν με δημόσιες δηλώσεις του ότι αυξάνει τις αποδοχές των Πανεπιστημιακών κατά 7% (βλέπε [1]).

 

Η ΚΙΠΑΝ άμεσα, από την προδημοσίευση του νομοσχεδίου και πριν την ψήφισή του, είχε αποκαλύψει και καταγγείλει (α) το «τρικ» του Υπουργού για ονομαστική αύξηση των μικτών αποδοχών με ταυτόχρονη αύξηση του φορολογητέου εισοδήματος, με συνέπεια τη μείωση των καθαρών αποδοχών (!!!) και (β) την κατάργηση των επιμισθίων που λαμβάνουν ερευνητές και  καθηγητές από τα χρηματοδοτούμενα ερευνητικά προγράμματα (βλέπε [2]). Τελικά, η κυβέρνηση υποχώρησε στο β’ και το αφαίρεσε από το νομοσχέδιο, διατήρησε όμως και ψήφισε τις διατάξεις για νέο μισθολόγιο των Πανεπιστημιακών, με μειώσεις που ξεπερνούν τα 100 Ευρώ/μήνα για κάποιες κατηγορίες ΔΕΠ (βλέπε [3]). Οι δε μικρές ονομαστικές αυξήσεις σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν συμμόρφωση με την απόφαση 4741/2014 του ΣτΕ για επαναφορά των αποδοχών στα επίπεδα του 2012. Η καταβολή των αποδοχών με βάση το νέο μισθολόγιο ξεκίνησε καθυστερημένα στα τέλη του 2017 και τις αρχές του 2018, οπότε  και οι μειώσεις στις καθαρές αποδοχές είναι πλέον εμφανείς.

 Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση αναλυτικά σε μορφή pdf

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες