Thumbnail

Σε επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος με διάφορα ερωτήματα κάνει ένα μεσαιωνικό "come back" σχετικά με τα ζητήματα της σεξουαλικής επιλογής, του σεβασμού και του ρατσισμού με αιτία την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για τις θεματικές εβδομάδες για τις "έμφυηλες ταυτότητες" στα σχολεία.

“ Ἔχετε συζητήσει μὲ γονεῖς ποὺ τὸ κορίτσι τους δὲν ἔχει ἀγόρι ὡς φίλο, ἀλλὰ ἔχει ἐρωτικὴ φιλενάδα καὶ δὲν σκοπεύει νὰ νυμφευθῆ ἄνδρα, ἀλλὰ νὰ συζήση στὴ ζωή της μὲ μιὰ ἄλλη γυναῖκα;” σημειώνει ερώτησή του προς τον Κώστα Γαβρόγλου.

Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης ζητάει από τον κ.Γαβρόγλου να πάρει πίσω την εγκύκλιο τονίζοντας “ Ἂν δὲ κάποιο παιδὶ ἔχη εἰδικὸ πρόβλημα, μπορεῖ νὰ συναντήση τὸν οἰκογενειακὸ γιατρὸ καὶ νὰ τὰ πληροφορηθῆ ὅλα μὲ ἀκρίβεια. Δὲν εἶναι ὑπόθεσι διδασκαλίας καὶ προτροπῆς σὲ παιδιὰ ἡλικίας 12-15 ἐτῶν νὰ εἰσηγηθοῦμε, ὅτι τώρα μποροῦν νὰ διαλέξουν τὸ φύλο τῆς ὑπόλοιπης ζωῆς τους! ὰν τάχα μέχρι τὴν ἡλικία τους αὐτὴ νὰ μὴ γνώριζαν ἂν εἶναι ἀγόρια ἢ κορίτσια”.

Διαβάστε παρακάτω τα επίμαχα σημεία της ανακοίνωσης

Ἔχετε συζητήσει, κύριε Ὑπουργέ, μὲ παιδιὰ ποὺ προσπαθοῦν νὰ ἀλλάξουν φύλο;

Ἔχετε συζητήσει μὲ γονεῖς, ποὺ ἕνα ἀγόρι τους προσπαθεῖ νὰ πετύχη αὐτὴν τὴν περιβόητη ἐπέμβασι, γιὰ νὰ ἀλλάξη τὸ φύλο μὲ τὸ ὁποῖο γεννήθηκε, ἐνῶ εἶναι κλασικώτατος ἄντρας, νὰ δῆτε τὶ τρικυμία ζῆ τὸ σπίτι αὐτό;

Ἔχετε συζητήσει μὲ γονεῖς ποὺ τὸ κορίτσι τους δὲν ἔχει ἀγόρι ὡς φίλο, ἀλλὰ ἔχει ἐρωτικὴ φιλενάδα καὶ δὲν σκοπεύει νὰ νυμφευθῆ ἄνδρα, ἀλλὰ νὰ συζήση στὴ ζωή της μὲ μιὰ ἄλλη γυναῖκα;

Ἔχετε συζητήσει μὲ ἄνδρα, ποὺ προσπάθησε μὲ χειρουργικὲς «ἐπεμβάσεις» νὰ φθάση στὴν ποθητὴ ἀλλαγὴ τοῦ σώματός του κι ὕστερα ἀπὸ χρόνια νὰ ξανακάνη ἄλλη ἀντιεπέμβασι ὥστε νὰ διώξη ἀπὸ πάνω του σὰν λέπρα τὸ στῆθος ποὺ εἶχε προσθέσει πρὶν ἀπὸ χρόνια;

ἂν μιὰ μέρα μόνο ἕνα παιδὶ συνεπείᾳ τῆς Ἐγκυκλίου προχωρήση σὲ ἀποτυχημένη ἐφαρμογή της καὶ αὐτοκτονήση, ἢ ἀκόμη φθάση καὶ στὸ ἑδώλιο τοῦ δικαστηρίου μετὰ ἀπὸ ἔγκλημα τέτοιου περιεχομένου;

Συμφωνῶ μὲ τὰ 2/3 της γιὰ τὸ ἐνδιαφέρον ΢ας γιὰ τὴν διατροφὴ καὶ τὴν ποιότητα ζωῆς ὡς καὶ γιὰ τὴν διαφύλαξι τῶν παιδιῶν τῆς γυμνασιακῆς ἡλικίας ἀπὸ τοὺς ἐθισμοὺς καὶ τὶς διάφορες ἐξαρτήσεις.

Πικράθηκα ὅμως καὶ πόνεσα μὲ τὸ τρίτο θέμα τῆς δυναμιτιστικῆς Ἐγκυκλίου.

Tὴν ὀνομάζω δυναμιτιστικὴ ἐπειδὴ ὁ ἀπώτερος σκοπός της, θελετε δὲν θέλετε, στὸ μάκρος τοῦ χρόνου θὰ εἶναι νὰ δυναμιτίση τὶς ψυχὲς τῶν ἐφήβων παιδιῶν τῆς πατρίδος μας. Ἀλοίμονο ἂν σκοπὸς τῆς παιδείας τῶν ἑλληνοπαίδων γίνη ἡ διευκόλυνσί τους νὰ τραποῦν σὲ δρόμους μὲ ἀρνητικὲς ἐπιπτώσεις στὴ ζωή τους. Ὥστε, φθάσαμε καὶ σὲ τοῦτο τὸ ἔσχατο σκαλὶ στοῦ κακοῦ τὴ σκάλα, οἱ φύλακες τῆς παιδείας νὰ εἰσηγοῦνται τρόπους ἀνωμαλοποιήσεως τοῦ μέλλοντος τῆς πατρίδος μας!

Ο ἀπώτερος σκοπός της, θελετε δὲν θέλετε, στὸ μάκρος τοῦ χρόνου θὰ εἶναι νὰ δυναμιτίση τὶς ψυχὲς τῶν ἐφήβων παιδιῶν τῆς πατρίδος μας”.

Ἀλοίμονο ἂν σκοπὸς τῆς παιδείας τῶν ἑλληνοπαίδων γίνη ἡ διευκόλυνσί τους νὰ τραποῦν σὲ δρόμους μὲ ἀρνητικὲς ἐπιπτώσεις στὴ ζωή τους. Ὥστε, φθάσαμε καὶ σὲ τοῦτο τὸ ἔσχατο σκαλὶ στοῦ κακοῦ τὴ σκάλα, οἱ φύλακες τῆς παιδείας νὰ εἰσηγοῦνται τρόπους ἀνωμαλοποιήσεως τοῦ μέλλοντος τῆς πατρίδος μας!

Δυστυχῶς ἡ ἐπὶ σειρὰ ἐτῶν πεῖρα μας ἀπὸ τὴν πνευματικὴ διακονία ποικίλων προβλημάτων τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώπου καταθέτει ὅλα τὰ ἀνωτέρω μετὰ πολλοῦ πόνου καὶ χωρὶς τὴν παραμικρὴ διάθεσι διαπομπεύσεως τῶν παιδιῶν, τῶν ὁποίων διακονοῦμε ἀκόμη καὶ τέτοιους εἰδικοὺς πόνους τῶν ψυχῶν τους. Σὲ κανένα δὲν ρίξαμε λίθο ἀναθέματος, ἀλλὰ μὲ πολλὴν ἀγάπη σκύψαμε στὴν τραυματισμένη ψυχή, γιὰ νὰ στηριχθῆ καὶ νὰ μὴ φθάση στὸν βάλτο τῆς ἀκολασίας, τὸν ὁποῖο θὰ διδαχθοῦν μὲ τὰ σεμινάρια ποὺ εἰσηγεῖται ἡ Ἐγκύκλιός σας. Ἐνῶ ὅμως δὲν ρίξαμε λίθο ἀναθέματος σὲ ψυχές, εἴπαμε τὸν λόγο τῆς ἀλήθειας καὶ τὸ χρέος τους νὰ κρατηθοῦν στὴν ἁγνὴ ἐγκράτεια τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς.

Κύριε Ὑπουργέ αναλογισθήκατε τὴν εὐθύνη ας, ἂν μιὰ μέρα μόνο ἕνα παιδὶ συνεπείᾳ τῆς Ἐγκυκλίου προχωρήση σὲ ἀποτυχημένη ἐφαρμογή της καὶ αὐτοκτονήση, ἢ ἀκόμη φθάση καὶ στὸ ἑδώλιο τοῦ δικαστηρίου μετὰ ἀπὸ ἔγκλημα τέτοιου περιεχομένου;

Ἀνακαλέσατε τὸ ἐπίμαχο θέμα τῆς Ἐγκυκλίου. Ἂν δὲ κάποιο παιδὶ ἔχη εἰδικὸ πρόβλημα, μπορεῖ νὰ συναντήση τὸν οἰκογενειακὸ γιατρὸ καὶ νὰ τὰ πληροφορηθῆ ὅλα μὲ ἀκρίβεια. Δὲν εἶναι ὑπόθεσι διδασκαλίας καὶ προτροπῆς σὲ παιδιὰ ἡλικίας 12-15 ἐτῶν νὰ εἰσηγηθοῦμε, ὅτι τώρα μποροῦν νὰ διαλέξουν τὸ φύλο τῆς ὑπόλοιπης ζωῆς τους! ΢ὰν τάχα μέχρι τὴν ἡλικία τους αὐτὴ νὰ μὴ γνώριζαν ἂν εἶναι ἀγόρια ἢ κορίτσια.

Σαῦτα γράφων μετὰ πόνου εὔχομαι νὰ διακονήσετε τὴν Παιδεία τῶν Ἑλληνοπαίδων μὲ σύνεσι καὶ εὐθύνη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anapiria.jpg
Ιδιωτική εκπαίδευση: Εγκύκλιος Πιερρακάκη για ελέγχους σε περιπτώσεις διάκρισης παιδιών με αναπηρίες
Ζητά και εποπτεία των ιδιωτικών συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων όσον αφορά στην υπηρεσιακή κατάσταση του εκπαιδευτικού προσωπικού τους, ιδίως στα...
Ιδιωτική εκπαίδευση: Εγκύκλιος Πιερρακάκη για ελέγχους σε περιπτώσεις διάκρισης παιδιών με αναπηρίες
pisa
Η εκπαίδευση ξανά στα δικαστήρια: Νέα αγωγή Πιερρακάκη κατά ΟΛΜΕ-ΔΟΕ για την «Ελληνική PISA»
Το Υπουργείο ζητάει όπως πάντα την κήρυξη της «απεργίας-αποχής», όπως χαρακτηρίζει τις στάσεις εργασίας, ως παράνομης και καταχρηστικής...
Η εκπαίδευση ξανά στα δικαστήρια: Νέα αγωγή Πιερρακάκη κατά ΟΛΜΕ-ΔΟΕ για την «Ελληνική PISA»
taxeis_mathiteias.jpg
Ξεκινά σήμερα η διάθεση θέσεων Μαθητείας ΕΠΑΛ από φορείς του Ιδιωτικού Τομέα για την περίοδο 2024-2025
Οι απόφοιτοι ολοκληρώνοντας το Μεταλυκειακό Έτος, μπορούν να αποκτήσουν πτυχίο ειδικότητας, επαγγελματικής εκπαίδευσης & κατάρτισης Επιπέδου 5 μετά...
Ξεκινά σήμερα η διάθεση θέσεων Μαθητείας ΕΠΑΛ από φορείς του Ιδιωτικού Τομέα για την περίοδο 2024-2025