Thumbnail
«Ολοι μας γνωρίζουμε (ενν. τί ακριβώς γίνεται) και οφείλουμε να μη χαϊδεύουμε αυτιά»

Οι δηλώσεις του υφυπουργού Παιδειας Δημήτρη Μπαξεβανάκη προκάλεσαν σχόλια και κριτική για τη θέση σχετικά με τις μαθητικές καταλήψεις των σχολείων.
Ο υφυπουργός σε απάντησή του στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Γκιόκα επέκρινε τις κινητοποιήσεις των μαθητών όταν αυτές δεν προέρχονται από συνεδρίαση του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου και δεν έχει προηγηθεί γενική συνέλευση των μαθητών ώστε στην πλειοψηφία τους να αποφασίσουν αυτή τη συγκεκριμένη μέθοδο διεκδίκησης των αιτημάτων τους.
Συγκεκριμένα είπε: «Ολοι μας γνωρίζουμε (ενν. τί ακριβώς γίνεται) και οφείλουμε να μη χαϊδεύουμε αυτιά» πρόσθεσε ο κ. Μπαξεβανάκης.

Ο κ. Μπαξεβανάκης συγκεκριμένα δήλωσε για τις μαθητικές καταλήψεις.
«Θα ήθελα να κάνω ένα γενικότερο σχόλιο σχετικά με το φαινόμενο των μαθητικών κινητοποιήσεων και τη μορφή της κατάληψης που κατά κόρον χρησιμοποιείται εδώ και πάρα πολλά χρόνια», είπε ο κ. Μπαξεβανάκης. Και αφού, επικαλούμενος αναφερθείσα από τον κ. Γκιόκα περίπτωση καταλήψεων στη Λαμία, είπε ότι οι αποφάσεις για να πραγματοποιηθούν «ελήφθησαν χωρίς να συγκληθεί η γενική συνέλευση των μαθητών και χωρίς συνεδρίαση του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου των μαθητικών κοινοτήτων», υπογράμμισε:

«Επειδή η ελληνική κοινωνία, όλοι μας, και εσείς γνωρίζετε το πώς πραγματοποιούνται οι καταλήψεις σχολικών μονάδων στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων –όχι σε όλες, για να είμαστε ειλικρινείς– οφείλουμε όλοι να μην χαϊδεύουμε αυτιά. Δεν είναι μαθητική κινητοποίηση, όταν μια μικρή ομάδα μαθητών –τριών, πέντε, δέκα– πραγματοποιεί κλείσιμο του σχολείου, εν αγνοία της συντριπτικής πλειοψηφίας των υπόλοιπων μαθητών και μάλιστα χωρίς να έχει τηρηθεί  οποιοδήποτε είδος δημοκρατικής και συλλογικής διαδικασίας.

Κάνουμε λάθος όλοι μας να χαϊδεύουμε αυτιά και να καλλιεργούμε την ψευδαίσθηση στους νέους ανθρώπους ότι αυτού του είδους οι κινήσεις αποτελούν δήθεν αγωνιστικές κινητοποιήσεις. Στην πράξη, δεν καλλιεργούμε με αυτόν τον τρόπο αγωνιστικές συνειδήσεις στους νέους ανθρώπους ούτε προάγουμε τη Δημοκρατία ούτε τις συλλογικές διαδικασίες, οι οποίες με αυτόν τον τρόπο στην πράξη υπονομεύονται. Αυτά τα πράγματα δεν ωφελούν τη Δημοκρατία. Αντίθετα, στρώνουν το χαλί σε αυτούς που δεν έχουν καμμία σχέση με τη Δημοκρατία».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ασεπ συνεδριο
ΑΣΕΠ: Ολοκληρώθηκε με ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις το 3ο Διεπιστημονικό Συνέδριο στη Θεσσαλονίκη
Το θέμα του συνεδρίου του ΑΣΕΠ ήταν «Η ταυτότητα εργοδότη στη δημόσια διοίκηση»
ΑΣΕΠ: Ολοκληρώθηκε με ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις το 3ο Διεπιστημονικό Συνέδριο στη Θεσσαλονίκη