Thumbnail
ΙΕΠ

Τις μικρές αλλαγές που θα γίνουν στα ήδη αναθεωρημένα προγράμματα σπουδών επεξεργάζονται Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και υπουργείο Παιδείας προκειμένου να μπορέσουν να εφαρμοστούν από την ερχόμενη σχολική χρονιά στην πλειονότητα των μαθημάτων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Αυγής, πρόκειται για τα προγράμματα που είχαν καταρτιστεί μέσω ΕΣΠΑ επί υπουργίας Άννας Διαμαντοπούλου.

Όσο για τα Θρησκευτικά, εφαρμόζονται ήδη φέτος, και θα αξιολογηθούν μέσα στο καλοκαίρι. Μέχρι τότε, η επιτροπή που έχει καταρτιστεί εκ μέρους της Εκκλησίας αναμένεται να καταθέσει τις προτάσεις της, που θα αξιολογηθούν από το ΙΕΠ, για να σχεδιαστεί η νέα φυσιογνωμία του μαθήματος. Για τον χειμώνα του 2017-2018 προγραμματίζεται η εκκίνηση της συγγραφής και των νέων βιβλίων για το μάθημα. Τα παραπάνω βρέθηκαν στο τραπέζι και της χθεσινής συνάντησης του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου με τον πρόεδρο του ΙΕΠ Γεράσιμο Κουζέλη.

Αίρεται, επομένως, η παρεξήγηση που υπήρξε με την Υπουργική Απόφαση προς τον Διόφαντο για τα βιβλία Δημοτικού που θα τυπωθούν· τα βιβλία δεν ήταν στην Υπουργική Απόφαση όχι γιατί θα αλλάξουν φέτος, αλλά γιατί χρήζουν ελάχιστων διορθώσεων.

Συνάντηση Κ. Γαβρόγλου – Ιερώνυμου τη Δευτέρα

Σχετικά με τα προβλήματα μισθοδοσίας Τη Δευτέρα το απόγευμα, πάντως, το μάθημα των Θρησκευτικών θα τεθεί στη συνάντηση του Κ. Γαβρόγλου με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Όπως έχει πει ο νέος υπουργός, “προχωράμε κατά τα συμφωνηθέντα”. Δηλαδή εφαρμόζονται φέτος τα νέα Προγράμματα Σπουδών ως έχουν, αξιολογούνται, γίνονται αλλαγές και στη συνέχεια τη σκυτάλη παίρνουν τα βιβλία. Τις θέσεις της Ιεραρχίας επανέλαβε προχθές ο μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος σε ημερίδα για το μάθημα στον Βόλο.

Επανέλαβε, δηλαδή, τις τρεις προϋποθέσεις που είχε θέσει η Εκκλησία ως βάση του διαλόγου με την Πολιτεία: Την υποχρεωτικότητα του μαθήματος, τη διατήρηση του δίωρου διδασκαλίας και τον ορθόδοξο χαρακτήρα του. Για τα νέα προγράμματα σπουδών ο Σταύρος Γιαγκάζογλου, σύμβουλος για τα Θρησκευτικά σε ΥΠΠΕΘ και ΙΕΠ, τόνισε από την ημερίδα ότι θεμελιώνονται σε στέρεα επιστημονική και παιδαγωγική βάση και οδηγούν σε ένα πολυτροπικό περιβάλλον μάθησης. Μάλιστα, ως προς την κεντρική θέση της ορθόδοξης παράδοσης, είπε πως δεν υπάρχει καμία αλλαγή. Μ.ΚΩ. ΑΥΓΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πιερρακακης
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
Παρά την κοπτοραπτική το υπουργείο Παιδείας αύξησε μόνο κατά 277 τις θέσεις για τους εισακτέους στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
εξετάσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
Σήμερα η κλήρωση για τα Πειραματικά - Εχουν κατατεθεί 10.845 αιτήσεις για 3.003 θέσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
κορονοϊός, κοξάκι, γρίπη
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
Σοκ έχει προκαλέσει ο θάνατος παιδιού από παρβοϊό - Αυξημένη εγρήγορση για συσχέτιση περιστατικών μυοκαρδίτιδας στα παιδιά με τη λοίμωξη από τον...
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
αναπηρία
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...
Ερευνα: Ούτε η πρόσβαση αναπήρων στις ΤΠΕ είναι ισότιμη - Ποσοστό 40% των αναπήρων δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο και μόλις 2 στους 10...
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...