Thumbnail
Το Facebook έκανε γνωστό ότι θα ονομάσει την πλατφόρμα βίντεο "Watch" (παρακολουθώ) και θα είναι αρχικά διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου θα μπορεί να γίνει χρήση, μέσω κινητής τηλεφωνίας, ιστοσελίδας και των τηλεοπτικών εφαρμογών του δικτύου.

Το Facebook ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επανασχεδιάσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι θα παρακολουθούν βίντεο στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου και ανακοίνωσε σχέδια για μια σειρά νέων αποκλειστικών εκπομπών που καλύπτουν θέματα όπως ο αθλητισμός, τα ταξίδια και το μαγείρεμα.

Το Facebook έκανε γνωστό ότι θα ονομάσει την πλατφόρμα βίντεο "Watch" (παρακολουθώ) και θα είναι αρχικά διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου θα μπορεί να γίνει χρήση, μέσω κινητής τηλεφωνίας, ιστοσελίδας και των τηλεοπτικών εφαρμογών του δικτύου.

To Watch, που θα εμφανισθεί σύντομα στην ιστοσελίδα του Facebook, θα είναι εξατομικευμένο, έτσι ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να ανακαλύπτει νέες τηλεοπτικές παραγωγές με βάση τις προτιμήσεις των φίλων του. Όταν οι χρήστες θα ανοίγουν το Watch, τα τελευταία επεισόδια των αγαπημένων προγραμμάτων τους, θα τους περιμένουν.

Οι χρήστες θα αναρτούν και θα βλέπουν επίσης σχόλια για κάθε ταινία και θα μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις και κριτικές στη διάρκεια κάποιου επεισοδίου. Σε αυτή ακριβώς την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των φίλων "ποντάρει" το Facebook για να διαφοροποιηθεί από την εμπειρία παρακολούθησης βίντεο που προσφέρουν το YouTube και το Netflix.

Μέχρι σήμερα τα βίντεο στο Facebook είναι κυρίως ερασιτεχνικά ή μικρά αποσπάσματα από ειδησεογραφικούς οργανισμούς. Ενώ οι χρήστες επισκέπτονται το YοuTube ειδικά για να δουν βίντεο, αυτό δεν συμβαίνει στο Facebook. Με το Watch, το Facebook φιλοδοξεί να περάσει σε ένα νέο επίπεδο, επιδιώκοντας να δελεάσει τα περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίων χρηστών του, ώστε να βλέπουν το κοινωνικό δίκτυο ως προορισμό για να δουν βίντεο. Πολύ περισσότερο που θα έχει και δικές του παραγωγές, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων μέσω στοχευμένων διαφημίσεων πριν και μετά από κάθε προβολή. Στο YouTube οι χρήστες βλέπουν βίντεο πάνω από μία ώρα τη μέρα κατά μέσο όρο. Το Facebook δεν έχει αποκαλύψει ανάλογα στοιχεία ειδικά για την παρακολούθηση βίντεο από τους χρήστες του, αλλά σίγουρα θέλει να αυξήσει δραστικά το χρόνο που αφιερώνουν γι' αυτό.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ, Reuters

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

epidomata OPEKA plirwmi Avgoustos
Αγανάκτηση εκατοντάδων χιλιάδων γονέων μαθητών για τη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης των σχολείων
«Βάζουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη» - «Αναγκαζόμαστε να πληρώσουμε ακόμα και για το χαρτί Α4»
Αγανάκτηση εκατοντάδων χιλιάδων γονέων μαθητών για τη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης των σχολείων