Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Τζούφη: Το νομοσχέδιο διαφυλάσσει το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και την πρόσβαση όλων των μαθητών


Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 25 Απρίλιος, 2018 - 18:57 | Στην Κατηγορία:

Συνέντευξη

Συνέντευξη παραχώρησε η Υφυπουργός Παιδείας, Μερόπη Τζούφη, στον Τηλεοπτικό Σταθμό της Βουλής των Ελλήνων και την εκπομπή Πρωινή Ανάγνωση για το νομοσχέδιου με τίτλο «Νέες Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου στην Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».

Το σχέδιο νόμου κατατέθηκε στην Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή (ΚΕΝΕ), έπειτα από μακρύ διάστημα διαβούλευσης με τους εκπαιδευτικούς φορείς και προβλέπει, μεταξύ άλλων, το τέλος της τιμωρητικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Επιπρόσθετα, η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου στοχεύει στην αποκέντρωση και ενίσχυση του εκπαιδευτικού συστήματος, στην υποστήριξη της σχολικής μονάδας από διεπιστημονική ομάδα και όχι από ένα πρόσωπο, στη σαφήνεια των αρμοδιοτήτων όσων συμμετέχουν στο υποστηρικτικό δίκτυο των σχολείων, στον προγραμματισμό και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου και στην ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού.

Τέλος, το νομοσχέδιο επιδιώκει να διαφυλάξει το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και να εξασφαλίσει την πρόσβαση σε όλους τους μαθητές.


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.

Σχετικά Άρθρα

Υπέρτατη προτεραιότητα του Υπουργείου η ενίσχυση των σχολείων ειδικής αγωγής

«Ο σεβασμός στην ατομικότητα και στη διαφορετικότητα δεν σημαίνει αποκλεισμό από το σχολείο της γειτονιάς ή την κοινότητα αλλά συμπερίληψη με ίσους όρους σε αυτά», τόνισε η Υφυπουργός Παιδείας, Μερόπη Τζούφη.

Τζούφη: Καθολικό δικαίωμα στην Εκπαίδευση για όλα τα παιδιά - Τι είπε για Ειδική Αγωγή, Παράλληλη Στήριξη και Επιμόρφωση Εκπ/τικών

Ομιλία στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο «Διαφορετικότητα και Αίσθηση του ‘Ανήκειν’: Γιορτάζοντας τη διαφορετικότητα»