Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Διευκρινίσεις επί του ΠΔ 40/2018 (Α΄ 76) περί αξιολόγησης των μαθητών των ΕΠΑ.Λ. και των μαθητευόμενων του “Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας”

Σε απάντηση ερωτημάτων που έχουν υποβληθεί στη Δ/νση Επαγγελματικής Εκπ/σης σε συνέχεια της δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του ΠΔ 40/2018 (Α΄ 76) με το οποίο καθορίζεται η αξιολόγηση των μαθητών των ΕΠΑ.Λ. και των μαθητευόμενων του “Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας”» διευκρινίζονται τα ακόλουθα:

1. Ο χαρακτηρισμός των μαθημάτων των ΕΠΑ.Λ. ως Θεωρητικά, Εργαστηριακά, Σχεδιαστικά ή Μικτά (με θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος) ορίζεται στα Ωρολόγια Προγράμματα Σπουδών, όπως αυτά έχουν δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και βάσει αυτών γίνεται και η καταχώριση των μαθημάτων στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Κατά συνέπεια, κάθε μάθημα αξιολογείται κατά τα οριζόμενα στο ΠΔ 40/2018 ανάλογα με τον οριζόμενο στα ΩΠΣ χαρακτηρισμό του και όχι όπως, ενδεχομένως, συνάγεται από τον τίτλο του. Ενδεικτικά, αναφέρονται τα ακόλουθα μαθήματα: 

Δείτε το έγγραφο αναλυτικά ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Διέγραψαν από σχολικό βιβλίο την λέξη Ιντιφάντα: Η "ουδετερότητα" που δεν είναι ουδέτερη

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

almpert_ainstain_1432019_803.jpg
«Το ψάρι που δεν σκαρφάλωσε ποτέ»: Τι μας μαθαίνει μια ψεύτικη φράση του Αϊνστάιν για την εκπαίδευση
Αϊνστάιν, ψάρι και εκπαίδευση: Τι μας λέει αυτή η ενδιαφέρουσα σύγκριση;
«Το ψάρι που δεν σκαρφάλωσε ποτέ»: Τι μας μαθαίνει μια ψεύτικη φράση του Αϊνστάιν για την εκπαίδευση