Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης στην ΠΔΕ Κεντρ. Μακεδονίας


Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 22 Δεκέμβριος, 2017 - 16:57 | Στην Κατηγορία:

ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας 

Την Παρασκευή και την Δευτέρα, 15 και 18 Δεκεμβρίου 2017,  πραγματοποιήθηκε  πρόγραμμα εκπαίδευσης Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) στο προσωπικό της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) Κεντρικής Μακεδονίας και στους Υπευθύνους Αγωγής Υγείας και Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων των 4 Διευθύνσεων Εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΠΔΕ. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας και τον Ανθρωπιστικό Οργανισμό Kids Save Lives. Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση και εκπαίδευση στην  Καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ), στις Πρώτες Βοήθειες σε επείγουσες για την ζωή καταστάσεις,  στη Χρήση και διάδοση αυτόματων εξωτερικών απινιδωτών (AEDs) σε σχολεία και δημόσιους χώρους.


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.

Σχετικά Άρθρα

Συνεργασία ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας με Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Συνεργασία και υλοποίηση Εκπαιδευτικού Προγράμματος Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης  Κεντρικής Μακεδονίας και Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης 

Με επιτυχία συνεχίζεται ο θεσμός του Μεταλυκειακού έτους-τάξης Μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑΛ και στην ΠΔΕ Κ. Μακεδονίας

Με επιτυχία συνεχίζεται, για 2η σχολική χρονιά, η λειτουργία του νέου θεσμού του Μεταλυκειακού έτους – τάξης μαθητείας των αποφοίτων ΕΠΑΛ. Με την έναρξη νέων τμημάτων από το Δεκέμβριο του 2017, που προστέθηκαν στα ήδη λειτουργούντα από τον Οκτώβριο τμήματα, παρουσιάζεται σημαντική αύξηση μαθητευομένων και αντίστοιχων θέσεων μαθητείας στη Β΄ φάση, του σημαντικού αυτού θεσμού που αναβαθμίζει την επαγγελματική εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα στη Β΄ φάση εφαρμογής του θεσμού παρουσιάζεται αύξηση: