Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Μία ακόμη υποψήφια των Πανελληνίων ζητά την παρέμβαση Γαβρόγλου για το Α4 της Βιολογίας Προσανατολισμού


Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 22 Ιούνιος, 2018 - 19:28 | Στην Κατηγορία:

Τι αναφέρει στην επιστολή της

Μία ακόμη επιστολή που απευθύνεται στον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, για το πολυσυζητημένο πλέον θέμα Α4 της Βιολογίας Προσανατολισμού, έλαβε το alfavita.gr.

Στην επιστολή της, η υποψήφια των Πανελλαδικών ζητά την παρέμβαση του υπουργού, προκειμένου να υπάρξει δίκαιη αξιολόγηση των γραπτών.

Υπενθυμίζεται ότι λόγω της διατύπωσης του ερωτήματος προέκυπταν δύο σωστές απαντήσεις, α και γ, με αποτέλεσμα να παραμένει "μετέωρος" ο τρόπος βαθμολόγησης του συγκεκριμένου υποερωτήματος.

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή:

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Ως υποψήφια εξεταζόμενη στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις θα ήθελα να εκφράσω τις απόψεις και τους προβληματισμούς μου σχετικά με το φλέγον μαθητικό ζήτημα που αφορά στο μάθημα της Βιολογίας Προσανατολισμού και τις ασαφείς έως και κακές διατυπώσεις κάποιων θεμάτων που ήταν διάχυτες σε διάφορα ερωτήματα όπως στο Α4.

Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση πρέπει να λαμβάνεται σωστή. Στο Α4, όμως, που είναι πολλαπλής επιλογής και επιδέχεται μία και μοναδική ορθή απάντηση, εξαιτίας της συγκεκριμένης διατύπωσης του θέματος, υπήρχαν δύο απαντήσεις (α και γ) που ήταν δυνατόν να θεωρηθούν σωστές, με διαφορετική, βέβαια, διαδρομή σκέψης για τη συναγωγή του συμπεράσματος. Κάποιοι μαθητές επέλεξαν α, άλλοι γ, ενώ κάποιοι κατέφυγαν στο δ που περιελάμβανε και τις δύο αυτές απαντήσεις. Για αυτό και θεωρώ ότι θα είναι άδικο να μη ληφθούν και οι τρεις αυτές απαντήσεις σωστές. Αντιμέτωποι με αυτό το πρόβλημα από την αρχή κιόλας της επίλυσης των θεμάτων και με δεδομένο τον κλονισμό της ψυχολογίας μας πώς θα μπορούσαμε να μεταβούμε ομαλά στα υπόλοιπα ερωτήματα του πιο σημαντικού μαθήματος του πεδίου μας;

Επιτρέπεται να καταρρακώνεται η ψυχολογία παιδιών εν ώρα εξέτασης; Όλοι έχουν αναγάγει τη διεξαγωγή των εξετάσεων αυτών σε μείζον ζήτημα, ενώ από τους αρμόδιους της επιτροπής των θεμάτων δε δόθηκε η δέουσα προσοχή κατά τη διατύπωση των θεμάτων μας. Δεν είναι λυπηρό αρκετά παιδιά να δουν τα όνειρα τους και τις προσδοκίες τους να γκρεμίζονται και τους στόχους τους να απομακρύνονται εξαιτίας της επιπολαιότητας αυτής;

Με την ευαισθησία που γνωρίζω ότι διακρίνει εσάς και την κυβέρνησή μας για τα εκπαιδευτικά θέματα και το μέλλον του νεανικού εργατικού δυναμικού της χώρας μας ευελπιστώ το αίτημά μου να εισακουστεί και να προβείτε στις κατάλληλες ενέργειες για την ικανοποίηση του.

Με εκτίμηση


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.

Σχετικά Άρθρα

Ακόμη και η στάση του σώματος μπορεί να επηρεάσει έναν διαγωνιζόμενο στις επιδόσεις του

Σύμφωνα, τουλάχιστον, με μελέτη του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Σαν Φρανσίσκο

Αυτά είναι τα στατιστικά στοιχεία για τις βαθμολογίες στα Ειδικά Μαθήματα

Ανακοίνωση στατιστικών στοιχείων για τις βαθμολογίες στα Ειδικά Μαθήματα και για την κλιμάκωση μορίων των υποψηφίων πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2018

6+1 συμβουλές για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου

Μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των Πανελληνίων, το ενδιαφέρον των υποψηφίων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει στραφεί στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού.